Презентація "Інноваційні технології навчання на уроках української мови та літератури"

Про матеріал

Презентація "Інноваційні технології навчання на уроках української мови та літератури"

Мета:Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини ;

Створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;

Розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інноваційні технології навчання на уроках української мови та літератури

Номер слайду 2

Мета: Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини ; Створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня; Розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.

Номер слайду 3

Провідна ідея полягає у виробленні певної сукупності технологій навчання української словесності, що сприяють розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

1 Інформаційні технології 2 Інтерактивні технології. Творчість розвивають

Номер слайду 6

Нові інформаційні технології навчання - це сукупність методології та технології навчання, в основу якої покладено використання комп’ютерних навчальних програм, що забезпечують інтерактивний програмно-методичний супровід навчального процесу.

Номер слайду 7

Електронний підручник Статистичні таблиці Динамічні таблиці Літературні портрети Тестові завдання Диктанти Медіа-твори Віртуальні екскурсії Комп’ютерні засоби навчання

Номер слайду 8

Інтерактивні технології «Мікрофон» Метод «Мікрофон» дає можливість кожному висловлювати думку, швидко, по черзі, відповідаючи на запитання. Правила проведення «Мікрофону»: говорити має право тільки той учень, у кого «символічний» мікрофон; відповіді не коментують і не оцінюють; коли хтось висловлюється, інші мають дотримуватися тиші.

Номер слайду 9

« «Мозковий штурм» Це ефективний метод колективного обговорення, пошук рішень, який спонукає учасників виявляти свою уяву та творчість. Він передбачає вільне висловлення думок усіх учасників і допомагає знаходити багато ідей та рішень. Учитель на уроці називає тему «Мозкового штурму».

Номер слайду 10

«Займи позицію» Цей метод допомагає проводити дискусію зі спірної, суперечливої теми. Він дає можливість висловитися кожному учневі, продемонструвати різні думки з теми, обґрунтувати свою позицію або перейти на іншу позицію в будь-який час, якщо вас переконали, та назвати більш переконливі аргументи.

Номер слайду 11

«Навчаючи — вчуся» Цей метод дає учневі можливість взяти участь у навчанні та передачі своїх знань іншим, у даному разі своїм однокласникам під час уроку.

Номер слайду 12

«Робота в парах» Робота в парах є різновидом роботи в малих групах. Ця форма роботи дозволяє учням набути навичок співробітництва, оволодіти вміннями висловлюватися та активно слухати.

Номер слайду 13

«Незакінчені речення» «Незакінчені речення» дає змогу вільніше висловлюватися щодо запропонованих тем, відпрацьовувати вміння говорити стисло, але по суті й переконливо.

Номер слайду 14

«Дерево рішень» « Дерево рішень» допомагає проаналізувати та краще зрозуміти механізми прийняття складних рішень.

Номер слайду 15

«Розігрування ситуації за ролями» Мета розігрування ситуації в ролях — визначити особисте ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду поведінки в подібній ситуації методом гри, виконання ролі, близької до реальної життєвої ситуації. Вона допомагає навчитися через досвід та почуття.

Номер слайду 16

Калейдоскоп вправ на уроках української мови у 5 класі

Номер слайду 17

Рад, сад, вив, синив, сіл, перелаз, рис, мала, бура, лан, зораний, лада, син. Замініть твердий приголосний на м’який. Чи змінилося значення слова? Орфоепічна хвилинка

Номер слайду 18

Найкмітливіший Вставте голосні на місці крапок, прочитайте і відгадайте загадку В..н із казк.., в..н із п..сн.., В нь..г.. з..бк.., як з..л..зн.. К..п..ст..н.. в..н гр..з.. Зв..ться зв..р н.. б..кв..“зе”

Номер слайду 19

Розподільна вправа Записати подані слова у два стовпчики: у перший – ті, що починаються на дзвінкий приголосний, у другий – на глухий. Два слова введіть у речення.

Номер слайду 20

Скласти якомога більше слів, які закінчуються на м’який знак, а починаються на зазначену літеру. М В С Н Л Т Б К ь Промінчик

Номер слайду 21

Шукач 1. До поданих слів добери такі, що відрізняються першим звуком. клин — ... пічка — ... шибка — ... парта — ... балка — ... калина — ... чайка — ... колос — ... 2. Запиши слова парами, підкресли букви, якими вони відрізняються. Усно склади речення з двома словами.

Номер слайду 22

Творець Від іменників утвори прикметники та запиши їх правильно: Дух Трава Морква Торф Тьма Соловей Дерево Камінь

Номер слайду 23

Редактор У поданому вислові виправте помилки. Словом можна вбити і ожевити, паранити і вилікувати, посіяти тревогу і безнадію, розсіяти сумнів і засмутити, виклекати посмішку і слйозу, надихнути на працю ( В. Сухомлинський).

Номер слайду 24

Виписати ті слова, що мають більше звуків, ніж букв Виписати ті слова, що мають однакову кількість букв і звуків Виписати ті слова, що мають більше букв, ніж звуків 1 група 3 група 2 група КЛЮЧ «ЦІКАВІ БУКВИ ТА ХИТРІ ЗВУКИ» РОЗПОДІЛЬНИЙ ДИКТАНТ Україна, єдність, дзеркало, духмяний, м'яч, їжа, день, історія, знає, дощ, цвях, люди, свято, сім'я, щодня, радіє, близький, стоїть, мрія, солов'ї, троє, сьомий, якість, пюре.

Номер слайду 25

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Щепанська Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Меньшакова Алла Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
9 грудня 2018
Переглядів
9259
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку