Презентація "Інноваційні технології в дистанційному навчанні"

Про матеріал
В презентації розкрито особливості використання кейс-методики для викладання економічних дисциплін в закладах передвищої освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЕЙС-МЕТОД ЯК ФОРМА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ

Номер слайду 2

Проведені соціологічні дослідження різних форм і методів викладання свідчать, що засвоєння матеріалу складає: Лекції - складає 20 % Лекція с використанням аудіовізуальних засобів дає 50 % засвоєння інформації Дискусія - 70% Гра - 90 %

Номер слайду 3

Конфуцій говорив: Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю - я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю і роблю - я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

Номер слайду 4

Кейс-метод (від англ. саsе studу – вивчення ситуації), відомий у вітчизняній освіті як метод ситуативного навчання на конкретних прикладах. Це «сукупність умов та обов’язків, що описують конкретні, реальні обставини на даному етапі». Кейс, це завжди моделювання життєвої ситуації.

Номер слайду 5

Кейс – це події, які реально відбулися в фінансовій, банківській чи страховій сфері діяльності і яківикладач описав для того, щоб спровокувати дискусію в навчальній групі, підштовхнути студентів до обговорення та аналізу ситуації, до прийняття рішень. Таким чином, ситуаційна вправа або кейс– це опис конкретної ситуації, який використовують як педагогічний інструмент, що допомагає студентам:

Номер слайду 6

-глибше зрозуміти тему, розвинути уявлення; -отримати грунт для перевірки теорії, дослідження ідей, виявлення закономірностей, взаємозв’язків, формулювання гіпотез; -пробудити    інтерес,    підігріти  зацікавленість,    заохотити мислення та дискусію;

Номер слайду 7

отримати додаткову інформацію, поглибити знання;  переконатися у поглядах; розвинути   і   застосувати   аналітичне   і   стратегічне мислення, вміння вирішувати проблеми і робити раціональні висновки, розвинути комунікаційні навички; поєднати    теоретичні    знання  з    реа-ліями    життя, перетворити абстрактні знання у цінності і вміння.

Номер слайду 8

Приклад Кейс-ситуації з дисципліни Банківські операції

Номер слайду 9

Приклад Кейс-завдання з дисципліни Фінанси

Номер слайду 10

Вказівки для виконання кейс-завдання з гіперпосиланнями

Номер слайду 11

Таким чином, треба зазначити, що застосування викладачем кейс-методу з одного боку стимулює індивідуальну активність студентів, формує позитивну мотивацію до навчання, зменшує «пасивних» і невпевнених у собі учнів, забезпечує високу ефективність навчання і розвитку майбутніх працівників, формує певні особистісні якості і компетенції, а з другого дає можливість самому педагогу: самовдосконалюватись, по-іншому мислити й діяти та оновлювати власний творчий потенціал.

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

ppt
Додано
1 березня 2021
Переглядів
626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку