Мета :поглиблення знань учнів про прикметник як частину мови, його граматичне значення,формування загально пізнавальні вміння знаходити прикметники в реченнях, визначати їх роль,порівнювати прикметники в українській та англійській мовах,розвивати творчі можливості учнів,навчати перекладати з англійської на українську мову,розвивати пам’ять учнів.
Поставте запитання до виділених слів. Що вони означають? Якими частинами мови вони є?1) Круглий, як куля, зелений, як трава, червоний, як кров, солодкий, як мед.2) Довгий, зелений, добрий, солоний, смачний і сирий.3) Clean, but not water,White, but not snow,Sweet, but not ice-cream,What is it?4) What’s black and white and read all over?
Вчитель звертає увагу учнів на те,що в англійській мові немає відмінків, але існує присвійний відмінок іменників. У таких словосполученнях присвійні іменники відповідають на питання ЧИЙ?, є прикметниками.- Thus, let’s revise that there is a possessive case. The word combinations answer the question WHOSE?Ангійська мова
За значенням прикметники поділяються на : ЯкісніЯкісні прикметники позначають ознаку предмета, яка може бути виражена більшою чи меншою мірою. ВідносніВідносні прикметники позначають ознаку предмета стосовно інших предметів або явищ. ПрисвійніПрисвійні прикметники позначають належність чогось особі або твариніНаприклад:широкий (ширший) шлях, стрункий (стрункіший) юнак, світлий (найсвітліший) день. Наприклад:дерев'яний стіл, золотий перстень (до матеріалу,), зимовий ранок, тижневий термін (до часу), міські вулиці (до місця)Наприклад: Оленин зошит, Андрієва сорочка, братове слово, лисячий хвіст.3.3 Розряди за значенням. РОБОТА З ТАБЛИЦЕЮ „Групи прикметників за значенням”