10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Презентація інтегрований бінарний урок " Прикметник як частина мови в українській та англійській мовах"

Про матеріал
Конспект інтегрованого бінарного уроку з української мови 6 клас у формі презентації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтегрований урок “Прикметник як частина мови в українській та англійській мовах”

Номер слайду 2

Мета :поглиблення знань учнів про прикметник як частину мови, його граматичне значення,формування загально пізнавальні вміння знаходити прикметники в реченнях, визначати їх роль,порівнювати прикметники в українській та англійській мовах,розвивати творчі можливості учнів,навчати перекладати з англійської на українську мову,розвивати пам’ять учнів.

Номер слайду 3

Учні знають:на яке питання відповідають прикметники,визначення прикметника,морфологічні ознаки, властиві прикметникам,чим відрізняються і чим схожі прикметники в обох мовах.

Номер слайду 4

Учні вміють:перекладати з англійської мови речення з прикметниками,знаходити в реченнях прикметники і перекладати їх українською мовою,визначати розряд прикметників,визначати рід, число, відмінок прикметників,

Номер слайду 5

Тип уроку: бінарний урок, урок вивчення нової теми, урок засвоєння нових знань (формування мовної компетенції)Обладнання: ілюстративний матеріал (презентація)Форми роботи: «Мікрофон», «незакінчене речення», бесіда, спостереження, діаграма Вена

Номер слайду 6

Хід уроку I. Мотиваційний етап1. З’ясування емоційного настрою учнів. Обмін побажаннями.- Діти, погляньте на дошку. Які зображення ви бачите?- З чим асоціюється у вас побачене?

Номер слайду 7

Вчитель пропонує учням відкрити зошити, записати дату, тему уроку та письмово дати відповіді на запитання

Номер слайду 8

Цілі уроку: Учні формують самі (з допомогою вчителя) !!!

Номер слайду 9

2. Актуалізація суб’єктного досвіду. Загадки / riddles. Загадки найяскравіше передають колорит мови. Давайте спробуємо розгадати деякі загадки українською та англійською мовами.

Номер слайду 10

Поставте запитання до виділених слів. Що вони означають? Якими частинами мови вони є?1) Круглий, як куля, зелений, як трава, червоний, як кров, солодкий, як мед.2) Довгий, зелений, добрий, солоний, смачний і сирий.3) Clean, but not water,White, but not snow,Sweet, but not ice-cream,What is it?4) What’s black and white and read all over?

Номер слайду 11

III. Основна частина уроку. Дослідження навчального матеріалу3.1 Категорії роду та числа. Вчитель іноземної мови пропонує учням письмово перекласти речення з англійської на українську мову:- Now we are going to translate some sentences from English into Ukrainian. Write them down.

Номер слайду 12

It was a late autumn day.                                         Everything around was dull and colourless.                        There were huge grey clouds in the sky.                 Це був осінній день. Все навкруги було тьмяне.    На небі були величезні сірі хмари.

Номер слайду 13

Після запису речень у зошити учні шукають прикметники, визначають їх рід та число.осінній- ч.р., одн.тьмяне- с.р., одн.величезні- ж.р., мн.

Номер слайду 14

- Let’s find out if there are any categories in English. Do the adjectives change?What about English adjectives? Do they change? Look at the blackboard:an autumn dayautumn weatherautumn mood осінній день осіння погодаосінній настрій

Номер слайду 15

ВИСНОВКИ: Англійська мова Учні роблять висновки про те, що категорії роду та числа прикметників в англійській мові відсутні

Номер слайду 16

Українська мова

Номер слайду 17

3.2 Категорія відмінку. Вчитель української мови дає учням завдання провідміняти словосполучення “осінній день”Один учень працює біля дошки, інші-у зошитах.

Номер слайду 18

Українська мова

Номер слайду 19

Вчитель звертає увагу учнів на те,що в англійській мові немає відмінків, але існує присвійний відмінок іменників. У таких словосполученнях присвійні іменники відповідають на питання ЧИЙ?, є прикметниками.- Thus, let’s revise that there is a possessive case. The word combinations answer the question WHOSE?Ангійська мова

Номер слайду 20

Учні утворюють присвійні словосполучення за малюнками.- Let’s make possessive word combinations in English and Ukrainian. Look at the pictures.the mother’s umbrella – мамина парасоля

Номер слайду 21

the father’s car – татова машина

Номер слайду 22

За значенням прикметники поділяються на : ЯкісніЯкісні прикметники позначають ознаку предмета, яка може бути виражена більшою чи меншою мірою. ВідносніВідносні прикметники позначають ознаку предмета стосовно інших предметів або явищ. ПрисвійніПрисвійні прикметники позначають належність чогось особі або твариніНаприклад:широкий (ширший) шлях, стрункий (стрункіший) юнак, світлий (найсвітліший) день. Наприклад:дерев'яний стіл, золотий перстень (до матеріалу,), зимовий ранок, тижневий термін (до часу), міські вулиці (до місця)Наприклад: Оленин зошит, Андрієва сорочка, братове слово, лисячий хвіст.3.3 Розряди за значенням. РОБОТА З ТАБЛИЦЕЮ „Групи прикметників за значенням”

Номер слайду 23

Скласти словосполучення, перекласти їх англійською мовою, визначити розряд прикметників . великий м’ячзолота каблучкачисті рукавицікучеряве волоссязалізна ложка a big ball якіснийa gold ring відносний clean mittens якісний curly hair якіснийan iron spoon відносний

Номер слайду 24

Номер слайду 25

3. 4 Діаграма Вена. На підставі висновків, зроблених на уроці, учні порівнюють прикметники, узагальнюють знання, знаходячи спільне та відмінне в обох  мовах.

Номер слайду 26

IV. Рефлексивно-оцінювальний етап. Рефлексія.(«Чарівна торбинка»)З «чарівної торбинки» учні виймають пелюстки із запитаннями)Чи досягнув я поставлених цілей?Якщо так, то завдяки кому? чому?Якщо ні, то що цьому завадило?

Номер слайду 27

Домашнє завдання: Написати твір “Моя улюблена пора року /My favourite season” з використанням прикметників англійською чи українською мовами.

pptx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
770
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку