Презентація стосується модуля креативного програмування в 10-11 класах. Розглянуто принципи малювання мишою на екрані монітора різноманітних геометричних фігур в інтерактивному режимі та подання відповідних програмних кодів.
random(min, max)function setup() { create. Canvas(window. Width, window. Height); background(0);}function draw() { fill(random(100, 255), random(0, 100), random(0, 100)); ellipse(mouse. X, mouse. Y, random(30, 100));}fill(random(0,255), random(0,255), random(0,255))- генерування випадкових значень кольорів ( числа від 0 до 255)
function setup() { create. Canvas(window. Width, window. Height); background(200); no. Stroke();}function draw() { fill(random(["#264653","#2a9d8f","#e9c46a","#f4a261","#e76f51"])); triangle(mouse. X, mouse. Y, 58, 20, 86, 75);}no. Stroke()Малювання фігури без канви. Малювати фігуру без канви
Додавання текстуfunction setup() { create. Canvas(window. Width, window. Height); background(0); no. Stroke(); text. Size(200); text. Font(load. Font("Ubuntu-Bold.ttf"));}function draw() { fill(random(["#264653","#2a9d8f","#e9c46a","#f4a261","#e76f51"])); circle(random(width), random(height), random(30, 100)); fill(255); text(“Escuela", mouse. X, mouse. Y);}
function setup() { create. Canvas(window. Width, window. Height); background(0); no. Stroke(); text. Size(200);}function draw() { fill(random(["#264653","#2a9d8f","#e9c46a","#f4a261","#e76f51"])); arc(random(width), random(height), 80, 80, 0, PI + QUARTER_PI); circle(random(width), random(height), random(30, 100)); triangle(mouse. X, mouse. Y, random(width), random(height), 86, 75); fill(255,50,100); text("Escuela",mouse. X,mouse. Y);}Художня виставка