Презентація ,,Інтерактивні методи навчання"

Про матеріал
Створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній прогрес.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

,, Вчитись легко, коли вчитись цікаво”

Номер слайду 2

Інтерактивне навчання – це навчання діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаємо розуміння, спільного розв’язання навчальних завдань, розвитку особистністних якостей учнів.

Номер слайду 3

Суть інтерактивного навчанняполягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки шляхом постійної, активної взаємодії всіх учнів. Учитель і учень є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання. Учитель виступає як організатор процесу навчання, консультант. Результатів навчання можна досягти взаємними зусиллями учасників процесу навчання. Учні беруть на себе взаємну відповідальність за результати навчання. учень учень учитель

Номер слайду 4

Мета інтерактивного навчання - створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній прогрес.

Номер слайду 5

Вироблення життєвих цінностей. Творчому підходу до розв’зання проблем. Можливостей проявить ініціативу. Формування навичок толерантного спілкування. Формуванню загальнонавчальних та предметних навичок. Опануванню нового матеріалу за короткий час. Максимальному використанню своїх здібностей. Створенню атмосфери співробітництва, взаємодіїФормуванню доброзичливого ставлення до інших. Вміння аргументувати свою точку зоруінтерактивненавчаннясприяє

Номер слайду 6

Інтерактивні методи навчання поділяють на групи. Групове навчанняІнтерактивні методи навчання поділяють на групи. Фронтальне навчання. Навчання у гріНавчання у дискусії

Номер слайду 7

фронтальні інтерактивні методи навчання. Мікрофон. Велике коло. Незакінчене речення. Мозковий штурм. Ажурна пилка. Асоціативний кущ

Номер слайду 8

«Мікрофон» Метод «Мікрофон» дає можливість кожному висловлювати думку, швидко, по черзі, відповідаючи на запитання. Правила проведення «Мікрофону»: говорити має право тільки той учень, у кого «символічний» мікрофон;відповіді не коментують і не оцінюють;коли хтось висловлюється, інші мають дотримуватися тиші.

Номер слайду 9

«Мозковий штурм» cпонукає учнів проявити творчість та уяву. Мета цієї технології полягає в тому, щоб за обмежений час вислухати якомога більше ідей учнів. Під час колективного обговорення пошуку розв’язання задач учні виявляють творчість, вільно висловлюють думки, ідеї, які фіксуються на дошці.«Мозковий штурм» cпонукає учнів проявити творчість та уяву. Мета цієї технології полягає в тому, щоб за обмежений час вислухати якомога більше ідей учнів. Під час колективного обговорення пошуку розв’язання задач учні виявляють творчість, вільно висловлюють думки, ідеї, які фіксуються на дошці.

Номер слайду 10

«Незакінчені речення»Цей прийом часто поєднують із «Мікрофоном». Він дає змогу ґрунтовніше працювати над формою висловлювання власних ідей, порівнювати їх з іншими. Робота за такою методикою дає присутнім можливість долати стереотипи, вільніше висловлюватися стосовно запропонованих тем, відпрацьовувати вміння говорити стисло, але по суті й переконливо.

Номер слайду 11

«Ажурна пилка»Під час роботи за допомогою методу «Ажурна пилка» учні працюють в різних групах. Спочатку вони працюють в «домашній» групі. Потім в іншій групі учні виступають в ролі «експертів» з питання, над яким працювали в «домашній» групі, та отримують інформацію від представників інших груп. Потім учні повертаються в свою «домашню» групу, для того щоб поділитися тією новою інформацією, яку їм надали учасники інших груп.

Номер слайду 12

«Велике коло»Учні сидять по колу і по черзі за бажанням висловлюються з приводу певного питання. Обговорення триває, поки є бажаючі висловитись. Вчитель може взяти слово після обговорення. Учні сидять по колу і по черзі за бажанням висловлюються з приводу певного питання. Обговорення триває, поки є бажаючі висловитись. Вчитель може взяти слово після обговорення.«Велике коло»

Номер слайду 13

«Асоціативний кущ»На початку роботи вчитель визначає одним словом тему, над якою проводитиметься робота, а учні згадують, що виникає в пам'яті стосовно цього слова. Спочатку висловлюються найстійкіші асоціації, потім – другорядні. Учитель фіксує відповіді у вигляді своєрідного «куща», який поступово «розростається».

Номер слайду 14

Групові інтерактивні методи навчання. Акваріум. Карусель2+2=4 Робота в малих групах. Робота в трійках. Змінювані трійки

Номер слайду 15

«Карусель»Цей метод найбільш ефективний для одночасного включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами зі спілкуванням для обговорення дискусійних питань. Застосовується:для обговорення будь-якої гострої проблемидля збирання інформації з якої-небуть темидля інтенсивної перевірки обсягу і глибини знаньдля розвитку вмінь аргументувати власну позицію «Карусель»Цей метод найбільш ефективний для одночасного включення всіх учасників в активну роботу з різними партнерами зі спілкуванням для обговорення дискусійних питань. Застосовується:для обговорення будь-якої гострої проблемидля збирання інформації з якої-небуть темидля інтенсивної перевірки обсягу і глибини знаньдля розвитку вмінь аргументувати власну позицію

Номер слайду 16

«Робота в парах»Ця форма роботи дозволяє учням набути навичок співробітництва, оволодіть вмінням висловлюватись та активно слухати. учні читають завдання та інформацію до його виконаннявизначають, хто першим говоритимевисловлюють свої думки. погляди на проблему по черзімають виробити спільну думкувизначають, хто докладатиме про результати роботи

Номер слайду 17

«Акваріум»Цей метод групового навчання є формою діяльності учнів в малих групах. Ефективний для розвитку навичок спілкування в малій групі, вдосконалення вміння дискутувати та аргументувати свою думку. Може бути запропонований тільки за умови,що учні вже мають добрі навички групової роботи

Номер слайду 18

«2+2=4»Дві пари окремо працюють над вправою (2-3 хвилини), обов’язково доходять до спільного розв’язання, потім об’єднуються і діляться набутим. Як і у парах, необхідним є консенсус. Після цього можна або об’єднати четвірки у вісімки, або перевести до групового обговорення

Номер слайду 19

«Робота в малих групах»Роботу в групах варто використовувати для рішення складних проблем, що потребують колективного розуму. Якщо витрачені зусилля і час не гарантують бажаного результату, краще вибрати парну роботу. Використовуйте малі групи тільки в тих випадках, коли завдання вимагає спільної, а не індивідуальної роботи

Номер слайду 20

«Робота в трійках»По суті це ускладнена робота в парах. Найкраще в трійках проводити обговорення, обмін думок, підведення підсумків чи, навпаки,виокремлення несхожих думок

Номер слайду 21

Правила для учнів під час використання інтерактивних методів. Кожна думка важлива. Говори чітко, ясно, красиво. Ми всі партнери. Вислухав, висловився, вислухав. Важлива кожна роль. Тільки обгрунтовані докази

Номер слайду 22

За допомогою інтерактивних методів дитина на уроціВчиться виражати свої думки. Самостійно обирає шлях. Вчиться креативно мислити. Шукає варіанти вирішення проблем. Вчиться приймати рішення. Досліджує проблему

Номер слайду 23

Переваги інтерактивного навчанняу роботі задіяні всі учні класудіти вчаться працювати у групі (команді)формується доброзичливе ставлення до опонентакожна дитина має можливість пропонувати свою думкустворюється ситуація успіхуза короткий час опановується багато нового матеріалу

Номер слайду 24

Кредо інтерактивного навчання. Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я здобуваю знання і навички. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інтегровані уроки
НУШ
Додано
3 березня 2019
Переглядів
6879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку