Урок-гра «Щасливий випадок»

Про матеріал
Узагальнити правило знаходження числа десятків, сотень, тисяч та десятків тисяч у багатоцифрових числах; повтори¬ти вивчені види робіт з багатоцифровими числами; закріп¬лювати вміння розв'язувати задачі, назви геймів, нагороди, інформаційне табло,виховувати самостійність, доброзичливість.
Перегляд файлу

Урок математики 4 клас "Щасливий випадок"

          УРОК-ГРА «ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК»

 

Тема: Читання і записування шестицифрових чисел. Визначення числа десятків, сотень, тисяч і десятків тисяч у багатоцифрових числах.

Мета: узагальнити правило знаходження числа десятків, сотень, тисяч та десятків тисяч у багатоцифрових числах; повтори­ти вивчені види робіт з багатоцифровими числами; закріп­лювати вміння розв'язувати задачі, назви геймів, нагороди, інформаційне табло,виховувати самостійність, доброзичливість.

Обладнання: назви завдань, нагороди.

ХІД УРОКУ

 І. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

II.  МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Під звуки музики учні читають девіз уроку:

«На шляху поспішай, але з відповіддю не помились».

Сьогодні на уроці будуть змагатися дві команди, а в кінці уроку команда-переможець отримає нагороду. Бажаю всім вам успіхів!

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

А з якої теми ви будете змагатися і показувати свої знання? Дійсно, це багатоцифрові числа. Ви покажете, що вже знаєте про ці числа, що вмієте а ними робити. Також пригадаємо, які задачі ви навчилися розв'язувати, і подивимось — як. Допомагайте один одному і не підводьте свою команду.

IV.  ГРА «ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК»

    Завдання  1 «Гонка за лідером»

1.Хвилинка краснопису.

—Яке число можна скласти з цифр 1 і 4?

—Назвіть ознаки числа 14. (Двоцифрове, парне, в ньому 14 одиниць, 1 десяток.)

—Прописуючи цифри 1 і 4, складіть з них і запишіть різні багатоцифрові числа.

Перевірка: учні читають числа, які склали. На табло з*являється перший рахунок.

2. Математичний диктант.

(Два учні працюють біля дошки.)

      Запишіть числа цифрами.

146 тисяч і 203 одиниці;

700 тисяч 403 одиниці;

8сотень тисяч, 1 сотня, 4 десятки;

9сотень тисяч, 2 десятки, 5 одиниць;
640 одиниць II класу, 50 одиниць І класу;
203 одиниці II класу, 220 одиниць І класу.

Перевірка: учні по черзі читають записані числа і визначають, скільки в кожному всього десятків, сотень, тисяч та десятків тисяч.

Завдання   2 «Відповідаю я один»

№ 240 на с. 36. Записати відповіді до завдання.

Перевірка: представники команд читають відповіді до завдання.

Завдання № 3 «Заморочки з бочки»

(Треба дістати номер задачі. Тексти задач є у кожного учня. Представник команди працює із своєю задачею біля дошки.)

1. Сосна може прожити 600 років, ялина — у 2 рази довше, ніж сосна, а дуб — на 800 років більше від ялини. Скільки років може прожита дуб?

2.   Зозуля за 1 год може з'їсти 100 гусениць. Скільки гусениць може з'їсти зозуля за добу?

3.   У наших ріках є соми — п'ятиметрові гіганти, маса тіла яких доходить до 300 000 г. Виразити цю масу в кілограмах.

4.   Дві бригади учнів збирали помідори. Перша бригада із 7 учнів зібрала 315 кг, а друга, в якій було 6 учнів, за цей же час — 288 кг помідорів. Учні якої бригади працювали краще?

5.       Береза прожила 50 років, що становить — частину всього життя берези. Який вік життя берези?

6.   В одному пакеті 3 яблука і 10 слив. А в другому — 3 таких самим яблука і 15 слив. Маса першого пакета 500 г, а маса другого — 600 г.
Яка маса однієї сливи?

    Завдання № 4 «Темний кінь»

Розв'язавши правильно «ланцюжки» прикладів, ви зможете прочитати за шифром вислів видатного давньогрецького філософа Демокрита.
640 +360      5   • 16        200- 150       50 ■ 6

:  100           : 20                : 10               - 150

+ 18             * 10                * 3                 : З

28             +7                   15               + 13

47                                  63

Шифр: 1 – як, 2 – краще,   3 – після, 4 – перед, 5 – зробити, 6 – ніж, 7 – тим, 8 – думати.

(Краще думати перед тим, як зробити, ніж після.)

Завдання   5 «Хто більше?»

Учитель записує на дошці багато прикладів, а учні за певний час розв'язу­ють ту кількість, яку встигнуть.

Потім приклади читає той учень, який розв'язав найбільшу їх кількість. Команда суперника перевіряє правильність розв'язання.

Можна запропонувати приклади № 243 на с. 36 підручника.

Додаткові приклади

4 дм : 8                  7дм —7 см            15 м —8 дм

4 см - 4 мм             2 см : 5                   4 дм:2 см

 

 

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Розв'язання задач по групах.

Перша група — № 245 на с. 37 (сильні учні).

Друга група — № 244 на с. 36.

Можна задати № 245 команді-переможниці, яка показала кращі знання.

 

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

Визначається рахунок кожної команди. Нагороджуються переможці.

 

 

docx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку