Історія педагогки дидактика Теорія виховання Управління загально – освітніми закладами
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Виховання – передача від предків до нащадків знань, вмінь, навичок і суспільно – історичного досвіду. Педагогіка відповідає на питання Чому вчити? зміст навчання ( в програмі) Як вчити? Принципи методи, прийоми, форми організації навчання
Номер слайду 7
-виникло разом з появою людського суспільства; - невіддільне від соціального відтворення поколінь; - невіддільно від потреби готувати до життя нащадків. Виховання загальна і вічна категорія
Номер слайду 8
Юнаки – полювання, землеробство. Дівчата – збереження домашнього вогнища, збирання ягід і плодів, шиття одягу, приготування їжи Вожаки – керування племенем, знання законів, ритуалів (готували старійшини). Жерці – служіння в храмах, релігійні ритуали.
Номер слайду 9
Виховання – сімейне покора , смеріння Афінська школа: розумове і естетичне виховання, науки, мистецтво, ролі вмілих керівників і полководців Спартанська школа: військові,фізичне виховання, військово - спортивні ігри.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Виховання сімейне Лицарі: діти дворян; основи наук, військова справа Духовенство: релігійне виховання
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Гойя Боттичелли Микеланджело
Номер слайду 16
Поширення торгівлі, торгово – економічних відносин зростання міст, розвиток ремесел і мануфактур робітники і селяни капіталісти Церковно – приходські (селяни) цехові, гільдерські школи, гімназії Гімназії, ліцеї, приватні школи, Інститути, університети Тупикові школи, Платні освітні послуги
Номер слайду 17
1 період ліквідація неписьменності; обов'язкова початкова Освіта; підвищення культурного рівня Населення. 3 період науково – технічна революція; зростання творчих сил і всебічний розвиток людини; - обов'язкова середня освіта 2 період введення 7 – річної освіти; зростання кількості інженерно – технічних кадрів; зростання освітнього і культурного рівня населення.
Номер слайду 18
будівництво демократичного, гуманістичного суспільства; здійснення особистісно – орієнтованого підходу в освіті і вихованні; народознавчий підхід; збереження загально – людських цінностей; розвиток здібностей і задатків; розвиток творчості, креативу.