Розробка допоможе вчителю перевірити рівень знань учнів .Може бути використаний вчителями історії для зацікавлення вивчення даного предмету. Під час проведення подібних заходів учні навчаються працювати в режимі колективної діяльності.
Питання № 2. „ Коли ж бо поляни жили осібно і володіли родами своїми, - бо й до сих братів існували поляни і жили кожен із родом своїм на своїх місцях. Володіючи кожен родом своїм, - то були три брати: одному ім’я Кий, а другому – Щек, а третьому – Хорив, і сестра їхня Либідь.” Відповідь: Повість минулих літ; Нестор – літописець
Питання № 4 „ ...Старих шануйте, як отця, а молодших – як братів. У домі своїм не лінуйтеся, а за всім дивіться... А коли добре щось умієте – того не забувайте, а чого не вмієте – то того учітесь, так же, як отець мій. Лінощі ж – усьому лихому мати: що людина вміє – те забуде, а чого ж не вміє – то того не вчиться.” Відповідь: Ярослав Мудрий
Питання № 5. « От так тобі запорожці висловили, плюгавче. Не будеш ти і свиней християнських пасти. Теперь кінчаємо, бо числа не знаємо і календаря не маємо, місяць у небі, рік у книзі, а день такий у нас, який і у вас!.. Підписали: Кошовий отаман Іван Сірко з усім кошем Запорізьким Відповідь: Лист турецькому султану