Презентація "Історія виникнення системи координат"

Про матеріал

Розвиток систем координат в історії людства пов'язаний як з математичними задачами, так і з практичними проблемами мистецтва, навігації, що спиралася на картографію та астрономію. Найвідомішу систему координат, прямокутну, запропонував Рене Декарт у 1637 році.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

(Історія виникнення координатної системи)З минулого в майбутнє…

Номер слайду 2

Ідея координат зародилася в давнину. Перше їх застосування пов’язане з потребою визначити положення світил на небі та визначених пунктів на поверхні Землі при складанні календаря, зоряних та географічних карт.

Номер слайду 3

Більш ніж 100 років до н.е грецький вчений Гіппарх запропонував нанести на карту земної кулі паралелі і меридіани, ввести добре відомі географічні координати: широту і довготу і позначити їх числами. Сліди застосування прямокутної системи координат (палетки) виявлено на стіні однієї з погребальних камер Стародавнього Єгипту

Номер слайду 4

В ІІ ст. н. е. відомий давньогрецький астроном Клавдій Птолемей вже користувався довготою і широтою в якості географічних координат. Рене Декарт (1596-1650) французький філософ та математик. Метою Декарта було описати закони природи за допомогою математичних законів.

Номер слайду 5

Слова «абсциса» , «ордината», «координати» першим почав використовувати в кінці 17 століття Готфрід Вільгельм Лейбніц.

Номер слайду 6

21 34 12213344-1-1-2-2-3-3-4-4•Вісь У – це вісь ординат. Вісь Х – це вісь абсцис. Точка О – початок координат1,2,3,4 – координатні чвертіppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 7

В( -3; 5)А( 6 ; 4 )СМРНКТВизначення координати точки

Номер слайду 8

Приклади використання координат. Шахмати

Номер слайду 9

«Морський бій»Шашки

Номер слайду 10

Місця в кінотеатрі, на стадіоні

Номер слайду 11

Творчі завдання. Сорока1) (- 1; 2), (5; 6), (7; 13), (10; 11), (7; 5), (1; – 4), (- 2; – 4), (- 5; 0), (- 3; 0), (- 1; 2),(- 2; 4), (- 5; 5), (- 7; 3), (- 11; 1), (- 6; 1), (- 7; 3), (- 5; 0), (- 6; 0), (- 10; – 1), (- 7; 1), (- 6; 0). Зайчик(5;1), (6;2), (6;3), (5;6), (4;7), (5;8), (6;8), (8;9), (9;9), (7;8), (9;8), (6;7), (7;6), (9;6), (11;5), (12;3), (12;2), (13;3), (12;1), (7;1), (8;2), (9;2), (8;3), (6;1), (5;1) і (5;7). Лисиця(7,5;5), (-4;7), (-3;7), (-3;9), (1;1), (3;0), (5;-0,5), (7;-4), (7;-8), (10;-5), (13;-3), (17;-2), (19;-2), (17;-3), (14;-7), (7;-9), (6;-10), (2;-10), (2;-9), (5;-9), (3;-8), (1,5;-6), (0,5;-3),(0,5;-10),(-2,5;10), (-2,5;-9), (-1;-9), (-1;-3), (-3;-10), (-6;-10), (-6;-9), (-4,5;-9), (-3;-4), (-3;0,5), (-4;3), (-5;3), (-7,5;4), (-7,5;5)

Номер слайду 12

Творчі завдання. Собака(14;-3), (12;-3), (8,5;-2), (4;3), (2;4), (1;5), (1;8), (-2;5), (-3;5), (-6;3), (-7;1), (-11;-1),(-10;-3), (-6;-4), (-2;-4), (-1;-3), (1;-5), (1;-8), (-2;-10), (-11;-10), (-13;-11), (-13;-13), (4;-13), (5;-12), (9;-12)Горобець(-6;1), (-5;-2), (-9;-7), (-9;-8), (-5;-8), (-1;-5), (3;-4), (5;-1), (8;1), (9;3), (2;2), (4;6), (3;11), (2;11),(-2;6), (-2;2), (-4;4), (-5;4), (-6;3), (-6;2), (-7;2), (-6;1)Їжачок(2;-1), (3,5;0,5), (4;-1), (5;0), (4;2), (2;1), (2;3), (4;5), (4;6), (2;5), (1;7), (1;8), (0;7), (0;9), (-1;7), (-2;8),(-2;7), (-3;7), (-2;6), (-4;6), (-3;5), (-4;5), (-3;4), (-5;4), (-4;3), (-5;3), (-4;2), (-6;2), (-5;1), (-6;1), (-5;0),(-6;0), (-5;-1), (-6;-2), (-4;-2), (-5;-3), (-3;-4), (-4;-5), (-2;-5), (-1;-6), (3;-6), (3;-5), (1;-5), (1;-4), (2;-3), (2;-1)

Номер слайду 13

І тепер, дякуючи цим видатним вченим, ми можемо користуватися зручною системою координат в будь-якій сфері власної діяльності: досліджуючи небесні чи земні простори, займаючись живописом чи проектуванням, вивчаючи математику тощо.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Швець Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
11 вересня 2018
Переглядів
1190
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку