Мета уроку:
повторити визначення відсотків та обчислити заробітню плату працівників 15 століття;
вчити учнів аналізувати, систематизувати та використовувати знання, які вони отримують на уроках математики у повсякденному житті, зокрема у мистецтві;
формувати в учнів наполегливість, увагу, зосередженість та зацікавленість у результатах спільної роботи.
Урок математики в Національному музеї імені Андрея Шептицького
Мистецька математика
Працівник музею: Співак Людмила
Вчитель: Навроцька У.І.
СЗШ № 86 м. Львів
20.03.2018р
Мета уроку:
Хід уроку:
1. Організаційний момент.
Знайти свою грошову одиницю.
Обчислити заробітню плату працівників 15 століття та перевести її у грошові одиниці 2018 року, врахувавши відсотковий еквівалент.
Створити із геометричних фігур картину на задану тему.
Кожний учень має знайти картину за назвою та порахувати на ній кількість прямокутників.
27.09.2017р. – сертифікат №0065 учасника вебінару «Позитив і радість у
школі: система хвилинок здоров’я»;
11.09.2017р. – 14.12.2017р. – сертифікат №А0017 тренінговий курс (18 год)
«Позитивна взаємодія в навчальному середовищі»;
23.01.2018р. – 13.04.2018р. – сертифікат №4144 за програмою (24 год)
«Основи медіаграмотності»;
20.03.2018р. – урок «Мистецька математика» в Національному музеї імені
Андрея Шептицького;
7.02.2018р. – травень 2018р. «Критичне мислення» ШАГ
Вчитель: Навроцька У.І.
2017-2018 н.р.
СЗШ №86