Вчитель математики Свинцицька Лариса Володимирівна Запорізька гімназія №70
Номер слайду 2
Освіта: Запорізький державний університет, 1994 р. Педагогічний стаж: 33 роки Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст вищої категорії» Посада: Вчитель математики Особисті данні
Номер слайду 3
розповісти так, щоб зацікавити; пояснити так, щоб складне стало зрозумілим; застосувати інноваційні технології, щоб розвивати творчі здібності учнів; перевірити знання і уміння учнів так, щоб виявити їх дійсний рівень; оцінити так, щоб окрилити. Педагогічне кредо
Номер слайду 4
«Застосування різних форм діяльності учнів на уроках математики як один із засобів підвищення якості знань» Методична проблема, над якою працюю:
Номер слайду 5
виховувати всебічно розвинену, грамотну особистість, порядну людину; формувати в учнів математичні компетентності; зацікавити учнів математикою; максимально розкрити перед учнями спектр застосування математичних знань і навичок; навчити учнів застосовувати набуті навички і знання в реальних життєвих та навчальних ситуаціях, під час вивчення інших предметів; сприяти інтелектуальному розвитку учнів, їхньому логічному мисленню, пам’яті, умінню аналізувати, синтезувати, узагальнювати. Мета роботи
Номер слайду 6
Номер слайду 7
це можливість спробувати свої сили у новому амплуа, можливість «перезавантажити» власну систему поглядів на освітній процес та залишатись «конкурентноспроможним» педагогом. Дистанційне навчання
Номер слайду 8
Платформа для онлайн-конференцій: - проводити онлайн уроки - демонструвати матеріали на робочому столі свого ПК - давати дозвіл демонструвати свої роботи учням
Номер слайду 9
Форми та методи навчання: У роботі застосовую: інноваційні технології зв'язок з раніше вивченим матеріалом ігрові прийоми створення ситуації успіху зв'язок з життям робота в групах, парах ігрові завдання тестування використання цікавих задач проблемні завдання та ситуації
Номер слайду 10
Онлайн-сервіси для організації дистанційного навчання
Номер слайду 11
GeoGebra – математична программа для алгебри та геометрії з можливістю побудови графіків функції, таблиць, геометричних фігур.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Сервіс призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити та закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. https://learningapps.org/
Номер слайду 14
Інтерактивні вправи
Номер слайду 15
Підвищення кваліфікації ЗОІППО За освітньою програмою учителя математики , 2020 р. «Нова українська школа: адаптації цикл базової середньої освіти», 2021 р.
Номер слайду 16
Підвищення кваліфікації Онлайн курси Онлайн курс «Медіаграмотність для освітян», 2021 р. Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвито, 2022 р.
Номер слайду 17
Навчаючи інших – навчаюсь сама VІІІ Міська виставка педагогічних технологій, 2018 р. Підвищення кваліцікаії координатора конкурса «Кенгуру», 2021 р. Семінар практикум «Інновації в навчанні математики», 2020 р.
Номер слайду 18
Районний координатор конкурсу «Кенгуру» Кожного року багато учнів школи приймають участь у Міжнародному та Всеукраїнському конкурсах «Кенгуру»
Номер слайду 19
Сайт дає великі можливості як для дистанційного навчання, так і для самоосвіти вчителя та підвищення кваліфікації.
Номер слайду 20
Тести «На Урок» - інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома Використання тестів «На урок»
Номер слайду 21
Тести можна використовувати як домашнє завдання під час дистанційного навчання; як перевірку засвоєння вивченого на уроці, проведеному онлайн (у реальному часі); як активізацію раніше засвоєних знань на початку уроку онлайн; як підготовку до ЗНО;
Номер слайду 22
Тести Всеосвтіа цей розділ дозволяє користувачам у будь-який зручний час створювати власні тести, які можна використовувати для закріплення, перевірки знань учнів, проведення самостійних і контрольних робіт https://vseosvita.ua/test
Номер слайду 23
Інтерактивна дошка Jamboard
Номер слайду 24
Висновок Навчальний процес повинен не просто пристосовуватись, під власний рівень знань і умінь учнів, змінюючи зміст і методи, а зобов'язаний орієнтуватись на розвиток мислення пізнавальних можливостей, інтересів та досягнення максимальних результатів у навчанні кожним учнем.