Презентация. Ізомери, гомологи

Про матеріал
Презентація містять тестові завдання для повторення або закріплення матеріалу курсу органічної хімії 9 класу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Теорія будови органічних сполук. гомологи та ізомери.

Номер слайду 2

Мета: - узагальнити та скоригувати знання учнів з теми « Теорія будови органічних сполук»; визначити рівень навчальних досягнень учнів, розуміння основних положень теорії, уміння використовувати їх на практиці, перевірити розуміння явища ізомерії.

Номер слайду 3

Завдання: Вкажіть, як називаються речовини з однаковим якісним і кількісним складом, але різною будовою: А) гомологи; В) ізотопи; Б) ізомери; Г) ізобари.

Номер слайду 4

Завдання: 2. Вкажіть, хто з науковців створив теорію хімічної будови органічних сполук: А) Я.Берцеліус; В) О.Бутлеров; Б) Д.Менделєєв; Г) Ф.Велер.

Номер слайду 5

Завдання: 3. Укажіть правильне закінчення твердження «Ізомери – це сполуки, що мають…» А. однаковий агрегатний стан; Б. однаковий якісний та кількісний склад, але різну будову; В. однакову загальну формулу; Г. однаковий якісний, але різний кількісний склад.

Номер слайду 6

Завдання: 4. Структурна формула показує: А. якісний склад речовини; Б. кількісний склад речовини; В. зв’язки, вказані за допомогою електронних пар; Г. порядок з’єднання атомів у молекулі

Номер слайду 7

Завдання: 5. Фізичні та хімічні властивості речовини залежать від: А. виду атомів, що утворюють речовин; Б. кількості атомів, що утворюють речовину; В. послідовності сполучення атомів один з одним; Г. всі відповіді правильні.

Номер слайду 8

Завдання: 6. Вкажіть структурну формулу пентану:

Номер слайду 9

Завдання: 6. Визначте скільки речовин зображено карбоновими ланцюгами: С – С – С – С – С С – С – С – С C С – С – С – С С С – С – С – С C А) 2 В) 3 Б) 1 Г) 4

Номер слайду 10

Завдання: 7. Визначте скільки речовин зображено карбоновими ланцюгами: А) 2 В) 3 Б) 1

Номер слайду 11

Завдання: 8. Укажіть речовини, які є ізомерами, гомологами: А 1, 4 ,5 В 1, 2 ,3 Б 2, 3 ,5 Г 2, 3 ,4

Номер слайду 12

Завдання: 9. Укажіть конфігурацію атома Карбону в збудженому стані: А. 1s22s22p2; Б1s22s12p3; В. 1s12s22p3; Г. 1s12s12p4.

Номер слайду 13

Завдання: 10. Установіть відповідність температури кипіння сполук їхньому складу. А 126 Б 69 В -0,5 Г 500 Д 162 Температура кипіння, оС Назва сполуки 1 гексан 2 метан 3 бутан 4 октан

Номер слайду 14

Завдання: 11. Укажіть речовини, що утворюються в результаті неповного окиснення метану. А карбон(IV) оксид і вода Б вуглець і водень В карбон(ІІ) оксид і вода Г вуглець

Номер слайду 15

Завдання: 14. Укажіть речовини, що утворюються в результаті нагрівання метану до 1000оС без доступу кисню.. А вуглець і водень Б пропан і бутан В вуглекислий газ і вода Г бензин

Номер слайду 16

Завдання: ЗАДАЧА 1. Спрей «Дип Фріз» застосовують як зовнішній засіб для лікування болю в м'язах, попереку, болю від забиття, розтягнення зв'язок тощо. Знайдіть формулу алкану, що являється головним компонентом препарату якщо його молярна маса становить 72 г/моль.   

Номер слайду 17

Завдання: ЗАДАЧА 2. Цей газоподібний вуглеводень дуже легко зріджується використовується у якості побутового та моторного палива. Знайдіть формулу сполуки , якщо масова частка Карбону в ній становить 82,76 %, а відносна густина сполуки за воднем 29. :

Номер слайду 18

Використана література https://vseosvita.ua › Бібліотека › Хімія www.authorstream.com › Presentation › iltchenkosvetlan-2063420 Савчин М.М., Хімія 10 клас,-К; “Грамота” 2018

ppt
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
3449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку