Розглядаємо питання:1. Що таке камерна музика?2. Найпоширеніші жанри Камерної музики.3. Камерна музика і живопис 18-19 ст.4. Прелюдія,ноктюрн,Токата і фіга,”Котяча фуга”. Слухання. Дорогі друзі! Сьогодні я пропоную вам цікавий пізнавальний матеріал про те,що таке камерна музика, наскільки вона різноманітна і унікальна.
Термін «камерна музика» стверджується в 16-17 столітті на означення світської музики, призначеної для виконання в домашніх умовах, або при дворах монархів, що протиставляло її церковній, або театральній музиці. Придворна музика і називалася «камерною», а виконавці, які працювали в придворних ансамблях, носили звання камер-музикантів. Камерна музика (від італ. camera — кімната, палата, покій) — вид музичного мистецтва: вокальна, інструментальна, вокально-інструментальна музика, створена для виконання малим складом музикантів у невеликих приміщеннях. Камерна музика
Ноктю́рн (фр. nocturne — нічний) — поширена назва музичних композицій, переважно інструментальних, що навіяна поетичним настроєм ночі. Ноктюрни з'явилися у 18 столітті. Ці твори писались як правило, для духових або для струнних інструментів та виконувались на свіжому повітрі у вечірні та нічні години. Пізніше для фортепіано. Ноктюрн
Прелю́дія (від лат. prae — перед і лат. ludus — гра) — короткий музичний твір. Прелюдія - відносно самостійна вступна частина до якого-небудь великого музичного твору або невелика самостійна п'єса, головним чином для клавесину, фортепіано чи органу. Створюються цикли прелюдій , а також самих тільки прелюдій. Прелюдія
Тока́та (італ. toccata, буквально — дотик) — віртуозна музична п'єса для фортепіано або органа, в швидкому, чітко ритмованому русі. Фуга (лат. fuga — «біг», «втеча», «швидкий плин») — музична форма, заснована на розвитку однієї теми (рідше — двох або трьох тем), що проводиться поперемінно в різних голосах (вокальних або інструментальних). Токата і фуга
Домініко СкарлаттіСкарлатті присвятив сонату своїй улюбленій кішці Пульчінеллі, котра нерідко походжала його клавісином, творячи вельми вигадливі мелодії. Не виключено, що композитор просто записав гру Пульчінелли, однак, радше за все маестро створив цю "абсурдну" тему, як виклик своїй майстерності.