Даний матеріал допоможе вчителю у ігровій формі підвести підсумки вивчення повісті Марка Твена "Пригоди тома Сойєра ", розвивати уважність і спостережливість здобувачів освіти під час роботи з літературним твором
З англійської мови «battle» перекладається як «битва, поєдинок», тобто воно використовується в значенні змагання.
Номер слайду 3
Вставте пропущені слова , щоб утворилася підказка про автора і книгу Марк Твен народився у невеличкому селищі _________________. Коли йому було чотири роки, сім'я переїхала до містечка ___________________, що розташоване на березі річки ______________ Справжнє ім’я пписьменнника ___________________. Псевдонім “Марк Твен” у прекладі з англійської означає ____________________ . У дитинстві майбутній письменник найбільше мріяв стати ______________. . “Пригоди Тома Сойєра” – повість ___________________. Назва міста, у якому відбуваються події описані у повісті «Пригоди Тома Сойєра « ___________
Номер слайду 4
У цій скрині заховані 5 речей, назви іх за описами 1. За допомогою цієї речі тітка Поллі прогнала Джима, що збирався допомогти Томові побілити паркан.2. Цю річ купив Гек в одного хлопця для того, щоб виводити бородавки. 3. За цю річ Джонні Міллер придбав своє право білити паркан. 4. Ця річ належала Томові. У ній жив жук-кусака, а потім лісовий кліщ, якого Том виміняв на свій зуб у Гека. 5. Завдяки цій речі Томові і Беккі вдалося вийти з печери
Номер слайду 5
Хто є хто ? Впізнай героя пригод .
Номер слайду 6
Поясни зміст фраз“Та за кожним випробуванням приходить винагорода” «“Діти тяглися до нього, тішилися його забороненим товариством і шкодували, що не можуть бути такими, як він” “Він збентежився... від побожного трепету перед своїм новим, ще незнаним кумиром і боязкої радості, що йому так нечувано поталанило”
Номер слайду 7
У хмарі слів захована цитата , що характеризує головного героя – Тома Сойєра. Знайди іі !!!
Номер слайду 8
З’єднай імена героїв повісті М. Твена з цитатою, яка їх характеризує.« …то був слухняний хлопчик, який не любив пустощів і нікому не завдавав клопоту ».« Він був водночас і пароплав, і капітан, і сигнальний дзвін, отож мусив уявляти, ніби стоїть сам на собі, на капітанському містку, сам дає команди й сам їх виконує. »« Він був нероба, безпритульник і розбишака » « Це було чарівне голубооке створіння з двома довгими золотими кісками…»Сід. Беккі Тетчер. Гек Фінн. Бен Роджерс
Номер слайду 9
Розташуй малюнки у правильній сюжетній послідовності