складна багатоаспектна технологія навчання, яка є специфічним різновидом дослідницької аналітичної технології. Суть її полягає у використанні конкретних випадків, реальних ситуацій, історій, тексти яких «кейсуми», призначені для спільного аналізу, обговорення або вироблення рішень із певної теми навчальної дисципліни. Кейс – технологія
Кейс – це події, які реально відбулися в певній сфері діяльності і які автор описав для того, щоб спровокувати дискусію в навчальній групі, підштовхнути здобувачів освіти до обговорення та аналізу ситуації, до прийняття рішень. Таким чином, ситуаційна вправа або кейс– це опис конкретної ситуації, який використовують як педагогічний інструмент, що допомагає учням:
отримати додаткову інформацію, поглибити знання; переконатися у поглядах;розвивати і практично застосовувати критичне мислення, вміння вирішувати проблеми і робити раціональні висновки;розвивати комунікаційні навички;поєднати теоретичні знання з реа-ліями життя, перетворити абстрактні знання у цінності і вміння.