Розкрити характерні ознаки класицизму; визначити філософські та естетичні джерела класицизму; формувати сприйняття розвитку мистецтва як цілісного процесу; розвивати вміння порівняльного аналізу різних мистецьких напрямів; пробуджувати інтерес учнів до різноманітних мистецьких явищ
ОЛС № 1. “Правила класицизму”1. Ділення літератури на суворо визначені жанри творів.2. Діючі особи ділилися на позитивні і негативні.3. В драматичних творах ( комедіях , трагедіях) панувала вимога 3-х єдностей: А) часу ( доба);Б)місця ( в одному місці)В)дії( один основний сюжет , 5 актів).4. У творах письменників зростає вимога до чистоти мови.
{E8 B1032 C-EA38-4 F05-BA0 D-38 AFFFC7 BED3}Ієрархія жанрів Жанри Теми Ідеї Герої Мова Високі Ода, трагедія, епопея, героїчна поема Події видатного загальнодержавного та історичного значення Прославлення монархії, громадське служіння Царі, королі, видатні діячі, придворні та ін.. Величава, урочиста Середні Науковий твір, елегія, сатира Наука, природа, людські вади Пізнання світу й людської природи Представники середніх класів Загально-вживана Низькі Комедія, пісня, лист у прозі, епіграма Соціальні пороки, негативні риси характерів Викриття соціальних і людських вад Низькі класи. Наближена до розмовної