Дана презентація стане у пригоді під час уроку. Сприятиме розкриттю та усвідомленню учнями виучуваного маткріалу, забезпечить розуміння почутого на уроці.
Запитання до байки І. Крилова “Вовк та Ягня” Визначте головних героїв твору. Зачитайте слова, що є мораллю байки. Де відбувається дія твору7 Коли? Як себе поводять герої? Якою мовою написана байка? Як розвивається конфлікт між персонажами? Яких людей ми впізнаємо в образі Вовка та ягняти7 Визначте ідею твору.
Панночку, помилуйте. Пресвітлий Вовк; Світлість. Мова Ягняти Дрижить, бідне, сердешне, маленьке. Маленьке, нема ще й року з роду. Ягня Собачий сину; ніс поганий свій; як муху задавлю; поганець; капосне; щеня. Нахабо, негіднику, щеня, Мова Вовка Страшенний, здоровенний Голодний Вовк Відмінне 7. Використання художніх засобів: епітетів, прислів’їв. 6. Використання діалогу. 5. Віршована мова 4. Спільна основна думка: сильний завжди правий. 3. Мораль розташована на початку байки. 2.Складається з оповідної та повчальної частини. 1. Розповідь про схожу ситуацію, в яку Ягня потрапило при зустрічі з Вовком. Спільне Л. Глібов (українська література, середина ХІХ ст.) І. Крилов (російська література, початок ХІХ ст.) Дослідницька робота