Презентація " Комунікація та співпраця"

Про матеріал
Презентація " Комунікація та співпраця"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комунікація та співпраця

Номер слайду 2

Повторимо правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі

Номер слайду 3

Розгадай ребус…

Номер слайду 4

Розгадай ребус…

Номер слайду 5

Сьогодні, ти дізнаєшсящо таке комунікації;Види комунікаціїТа основні правила комунікації для співпраці. Дотримуйся правилбезпеки під час роботи з комп’ютером.

Номер слайду 6

Отримувати інформацію можна не тільки з довкілля, а й від інших людей. Це відбувається під час спілкування. Під час спілкування люди обмінюються інформацією.

Номер слайду 7

Комунікація (від лат. Communicatio – єдність, передача, з'єднання, повідомлення, пов'язаного з дієсловом лат. Communico – роблю спільним, повідомляю, з'єдную, похідним від лат. Communis – спільний) – це процес обміну інформацією (фактами, ідеями, поглядами, емоціями тощо) між двома чи більше особами.

Номер слайду 8

Під час комунікації інформацію подають в: Усній форміПисьмовій форміабо

Номер слайду 9

Під час спілкування не обов’язково перебувати поруч зі співрозмовником. Для цього можна використовувати мережі.

Номер слайду 10

Спілкування відбувається за допомогою міміки

Номер слайду 11

Жести – це виразні рухи частин тіла. Спілкування відбувається за допомогою міміки

Номер слайду 12

Як уникнути конфлікту під час комунікації?— не нервувати;— вислухати іншу сторону;— говорити спокійно;— зупинитися;— проаналізувати ситуацію, що склалася;— порадитися;— знайти компроміс;— просто вибачитися.

Номер слайду 13

Основні правила комунікації для співпраціБудьте завжди ввічливими, привітними та доброзичливими в спілкуванні. З повагою ставтеся до співрозмовника. Будьте уважними до співрозмовника, до його стану і настрою, до того, що і як він говорить, як реагує на ті чи інші слова.

Номер слайду 14

Умійте слухати і не перебивати інших. Не бійтеся вступати в контакти (усні чи письмові) з людьми, навіть не знайомими вам, але при цьому уникайте нав'язливості. Не завдавайте людям прикрощів словом (не ображайте, не говоріть неприємного не виявляйте своєї неповаги, не вживайте грубих слів тощо). Говоріть про те, що може бути цікавим і корисним для тих, хто вас слухає. Умійте ввічливо попросити про щось і ввічливо відмовити в чомусь, не образивши людину своєю відмовою. Намагайтеся чемно пояснити причину прохання чи відмови.

Номер слайду 15

Використовуйте в спілкуванні слова «будь-ласка», «вибачте», «не ображайтеся», «чи не змогли б ви», «на жаль» тощо. Стежте за культурою мовлення. Умійте підтримати людину словом і ділом у будь-якій ситуації.

Номер слайду 16

Для закріплення матеріалу, виконай інтерактивне завдання!!!

Номер слайду 17

Дякую за увагу!До нових зустрічей!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ткачук Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 листопада 2021
Переглядів
3739
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку