План Сучасні тенденції та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні. Замкнутий технологічний цикл розроблення і виробництва літаків в Україні, експорт та імпорт авіаракетної техніки. Виробництво автомобілів, сільськогосподарської техніки: тенденції розвитку, міжнародне кооперування.
«Зелений» тариф «Зелений» тариф для домогосподарств – спеціальний тариф, за яким держава купує електричну енергію, вироблену з енергії сонця або вітру генеруючими установками приватних домогосподарств. Іншими словами, «зелений» тариф - механізм, призначений для заохочення населення до вироблення електроенергії з альтернативних джерел енергії. Company Logo
Літакобудування і виробництво космічної техніки. Авіаракетобудування – найновіше найбільш науко - та капіталомістке виробництво транспортного машинобудування. Воно використовує практично усю продукцію інших машинобудівних виробництв. Дане виробництво передбачає складання повітряних і космічних літальних апаратів та супутнього устаткування. Company Logo
Літакобудування і виробництво космічної техніки. Україна належить до небагатьох країн світу, що володіють повним циклом створення авіаційної техніки, і займає провідне місце на світовому ринку в секторі транспортної та регіональної пасажирської авіації. За рівнем розвитку літакобудування Україна належить до найбільш розвинутих держав світу. Company Logo
Літакобудування і виробництво космічної техніки. Отже, в Україні існує повний цикл створення сучасних літаків — від наукових досліджень і проектування до здійснення випробувань, сертифікації, серійного виробництва й сервісного обслуговування. В основі технологічного циклу є такі великі підприємства, як «Антонов» (Київ) та «Мотор СІЧ» (Запоріжжя), до яких постачають різні складові літаків підприємства-суміжники в межах виробничої кооперації. Company Logo
"МОТОР СІЧ" пропонує послуги з вертолітної тематики: АТ "МОТОР СІЧ" пропонує послуги з вертолітної тематики: Капітальний ремонт вертольотів типу Мі-8, Мі-17, Мі-2. Модернізація вертольота Мі-8 Т в профіль Мі-8 МСБ з двигунами ТВ3-117 ВМА-СБМ1 В 4 Е серії. Переобладнання вертольотів Мі-8, Мі-2 різні варіанти: транспортний; пасажирський; медичний; пошуково-рятувальний; VIP; сіськогосподарський. Обладнання вертольотів сучасною авіонікою. Виробництво і ремонт головних вертолітних редукторів ВР-8 А, ВР-14. Виконання гарантійного, а також післягарантійного технічного обслуговування продукції, що поставляється. Company Logo
Харківське державне авіаційне виробниче підприємство реанімовано. У 2017 році було відновлено наукову діяльність підприємства, яка була заморожена з 2014 року. Завдяки чому за 2017 рік фахівці підприємства здійснили технічне обслуговування 7 літаків різних моделей "Антонова" – Ан-72 та Ан-74, які експлуатуються у Казахстані, Єгипті, Туркменістані та Україні. У травні 2018 р. був підписаний контракт з американ-ською компанією, який передбачає співпрацю на 25 років.
Ракетно-космічна галузь України. Основу ракетно-космічної галузі України складають два найбільші підприємства, розташовані у Дніпрі – КБ «Південне» і «Південний машинобудівний завод». Обидва тісно пов'язані між собою, а також - із містом. Цей тандем створив і випустив немало ракет, двигунів і комплектуючих. Завдяки продукції цих підприємств здійснено 875 успішних запусків ракет-носіїв.
Літакобудування і виробництво космічної техніки. Україна успадкувала від СРСР замкнений виробничий комплекс у цивільному літакобудуванні. Значною мірою його розвиток визначився експортом більшості продукції. Переважно вітчизняні авіакомпанії закуповують літаки іноземного виробництва, тоді як відповідна національна продукція йде на експорт. Вітчизняні літакипереважнопродають до Країн СНД, Азії, Африки. Company Logo
Флот МАУФлот авіакомпанії МАУ включає 35 авіалайнерів різних модифікацій, зокрема, 3 широкофюзеляжні далекомагістральні літаки Boeing 777-200 ER, 2 далекомагістральні широкофюзеляжні літаки Boeing 767-300 ER, 23 середньомагістральних Boeing-737 Нового покоління, 5 середньомагістральних Embraer-190 та 2 середньомагістральних Embraer-195.
Автомобілебудування. Працемістке виробництво автомобілів орієнтується в Україні на наявність достатньої кількості трудових ресурсів, а також розгалужену транспортну мережу, яка дає змогу ефективно використовувати кооперування у виробництві. Крім того, достатнє виробництво металу, пластмас, виробництво шин, автомобільного скла, потужна науково-дослідницька база та великий внутрішній ринок збуту продукції є сприятливими передумовами для розвитку автомобілебудування в нашій країні, які поки що використовуються мало.
Автомобілебудування. За останні роки через економічну кризу та нездатність протистояти засиллю іноземної продукції автомобілебудування України суттєво змінилося як за характером своєї діяльності, так і за розміщенням. Запорізький та Кременчуцький заводи нині припинили випуск власних марок автомобілів і перейшли на великовузлове складання легкових автомобілів та позашляховиків компаній Німеччини, Республіки Кореї, США, Росії.
Автомобілебудування На внутрішньому ринку автобусів нині панує корпорація «Богдан» (філії: Черкаси, Луцьк) – одна з найбільш динамічних за розвитком компаній в Україні, об’єднує потужності для виробництва автобусів і тролейбусів, легкових та вантажних автомобілів, електробусів, комерційної та спеціалізованої техніки, а також має власну розгалужену торговельно-сервісну мережу по всій країні. Нині це найбільший автовиробник в Україні. Головне виробництво корпорації «Богдан» – це найсучасніше за обладнанням підприємство в місті Черкаси, яке здатне випускати 120–150 тис. легкових та 15 тис. вантажних автомобілів на рік.
Значним виробником сучасного пасажирського електротранспорту для міст – трамваїв, тролейбусів та електробусів є СП «Електронтранс»Company Logo. ТОВ Спільне українсько-німецьке підприємство «Електронтранс» створене у 2011 році корпорацією «Електрон», фірмою «Trans. Tec F&E Vetschau UG» (Німеччина) та ТОВ «Автотехнопроект».
СП «Електронтранс» СП «Електронтранс» – підприємство повномасштабного виробництва, що спеціалізується на проектуванні та виробництві сучасного міського електро- та автотранспорту (трамваїв, тролейбусів, електробусів та міських автобусів) . СП «Електронтранс» – це сучасний машинобудівний завод з технологічно гнучким виробництвом, що сьогодні виготовляє трамвайні вагони для колій різної ширини – 1000 мм, 1435 мм та 1524 мм – тобто не лише для міст України, але й на експорт – у держави СНД та Європейського Союзу.
ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод»Єдиний в Україні завод, що спеціалізується на виробництві складної сільськогосподарської техніки. Здійснює випуск зернозбиральних комбайнів «Скіф» і «Славутич». Крім зернозбиральних комбайнів підприємство також виробляє: жатки для збирання зернових культур, жатки для збирання кукурудзи та соняшнику, пристосування для збирання ріпаку і гірчиці, візки для транспортування жаток, платформи-підбирачі. Продукція заводу затребувана не тільки в Україні, а й за кордоном. Протягом багатьох років ТОВ НВП «Херсонський машинобудівний завод» є надійним постачальником сільськогосподарської техніки в Росію, Польщу, Угорщину, Болгарію, Сербію, Чорногорію.
Висновки Виробництво електроенергії в Україні ґрунтується на використанні АЕС, ТЕС, ГЕС, СЕС і ВЕС. Україна належить до небагатьох країн світу, що мають необхідний потенціал для виробництва пасажирських і супервантажних транспорних літаків. Останніми роками виробництво легкових автомобілів суттєво знизилося, стабільним є виробництво автобусів, тролейбусів, вантажних автомобілів. Розміщення виробництва сільськогосподарської техніки пов’язане зі спеціалізацією сільського господарства. Перевага надається виробництву комбайнів та тракторів. В Україні зростає кількість продукції, яка виробляється в умовах міжнародного кооперування.