Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи

Про матеріал
Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи

Номер слайду 2

Інтеграція – процес пристосування і об’єднання розрізнених елементів в єдине ціле за умови їхньої цільової та функціональної однотипності.

Номер слайду 3

Інтегроване навчання — це навчання, яке ґрунтується на комплексному підході. Освіта розглядається через призму загальної картини, а не ділиться на окремі дисципліни.

Номер слайду 4

Інтегровані дні сприяють глибокому засвоєнню програмового матеріалу, розвитку творчих здібностей учнів, нетрадиційного мислення, формують в них уміння застосовувати в нестандартній ситуації, навички здійснення самоконтролю, підвищують культуру учнів.

Номер слайду 5

Інтегрований урок: 1. Розв’язує конкретні перспективні завдання.2. Створює передумови для різнобічного розгляду об’єкта, поняття, явища.3. Органічно поєднаний із попереднім та наступним уроками.4. Є єдиним цілим, має один «колір».5. Формує загальнонаукові знання, навички та вміння.6. Активізує мисленнєву діяльність школяра.7. Збільшує інформативну наповнюваність уроку, але запобігає перенавантаженню.8. Формує особистість, яка здатна розв’язувати складні життєві ситуації

Номер слайду 6

Конспекти інтегрованого дня в 1 класі: Ранкова зустріч. Я досліджую світ. Математика. Українська мова (читання)Українська мова (письмо)

Номер слайду 7

Тема 8 тижня:“Техніка, яка допомагає”Тема дня: “Як техніка допомагає в побуті?”

Номер слайду 8

Ранкова зустріч

Номер слайду 9

1. Вітання1.2. Запрошення на ранкову зустріч.― Станьте, діти, у коло. Візьмемо один одного за руки, промовимо чудові слова: Я всміхаюсь сонечку: Здрастуй, золоте. Я всміхаюсь квіточці: Хай вона росте. Я всміхаюсь дощику: Лийся, мов з відра. Друзям усміхаюся: Зичу їм добра.1.2. Вітання один з одним. Вправа «Струм» 1.3. Вправа «Побажання» Вчитель: Діти, коли я йшла до школи, мені зустрівся цей робот Сем. Він незвичайний, дуже добрий і ввічливий. Той, хто потримає його у руках і придумає побажання для свого друга від щирого серця, воно обов’язково здійсниться. Давайте один одному щось побажаємо. (Передаємо іграшку робота із рук в руки). Вчитель: Я бажаю вам гарного настрою та цікавих справ на сьогоднішній день.

Номер слайду 10

1.4 Обговорення правил ранкової зустрічі.―  Вчитель: Нашими привітаннями і побажаннями ми створили спокійний та гарний настрій. А тепер скажіть, будь ласка, що допоможе нам зберегти і надалі наш гарний настрій? (Правила спілкування). Звичайно! А хто їх складав? (Ми). Давайте пригадаємо їх, а допоможуть нам малюнки – підказки. Правила спілкування нашого класу: - Говорити голосно й чітко, не перебивати. - Уважно слухати один одного і дивитися на того, хто говорить. - Піднімати руку, якщо хочеш щось сказати. - Підтримувати друзів посмішками та добрим словом.

Номер слайду 11

2. Щоденні новини. Вчитель: - Яка зараз пора року?( Загадка про пору року). - А скільки місяців має ця пора року? - Назвіть їх. - Зараз який місяць? (Число) - А який сьогодні день тижня? - Давайте пригадаємо інші дні тижня. Скільки їх? - Скільки днів ми працюємо? Відпочиваємо? - Календар погоди. - Якою є сьогодні погода? - Якби погода мала настрій, то як би ви описали "настрій" сьогоднішньої погоди? - Чи залежить настрій людей від погоди? (Міркуємо) - А як можна поліпшити настрій другові, матусі, бабусі…?

Номер слайду 12

3. Обмін інформацією Отже, сідайте зручненько, розслабтеся, закрийте оченята і уявіть, що ми зараз у робота Сема у гостях. У його хатинці затишно, тепло, чисто. Вчитель: Ось ми у великій світлій вітальні. А тепер відкрийте оченята. Ви знаєте, що у нашого робота є багато «помічників», які допомагають йому підтримувати порядок вдома і швидко робити всі домашні справи, а також відпочивати. А які це «помічники»? Ви дізнаєтесь відгадуючи загадки. Де кого нагородили, Де супутник запустили, Фільми, казочки, новини Він транслює щохвилини. Всю білизну позбираєІ старанно покупає. Буде знову вся чистенька,Незабруднена, гарненька. 

Номер слайду 13

Зробить гарними гардини,Сукні, светрики, кофтини. Всі їх складочки знайде!Розізлиться – пара йде!.. Суп, морозиво, ковбаси,Сало, м’ясо, яйця, кваси... Все в животику ховаєІ свіженьким зберігає. Сніг зимою, сонце літом,Поле, що чарує цвітом, -Все на чіпі  зберігає,Адже добру пам’ять має! Хоч і відстань розділяє,Він нас з друзями з’єднає. Щоб могли порозмовлятиІ про все на світі знати.

Номер слайду 14

Сміття все попідбираєІ пилинки позбираєНаш надійний помічник,Працьовитий робітник. Кілобайти, гігабайти,Папки, файли, блоги, сайти... Знань чимало різних має,Цілий світ про нього знає. Функцій в нього є чимало: Перемеле м'ясо й сало,Може моркву покришити,Свіжий сік для нас зробити. Розморожувати вміє,Що потрібно – розігріє. Піцу зробить за хвилину,Нагодує всю родину.     Вчитель: Як  можна назвати всі ці предмети? («Побутова техніка») Які ще предмети побутової техніки ви знаєте і для чого вони потрібні? (Вчитель вивішує малюнки після відповідей дітей)  

Номер слайду 15

4. Робота в групах. Вчитель: Уважно прочитайте і скажіть, про який прилад йде мова. Якщо здогадаєтесь, то прикріпіть свою картку під зображенням цього приладу, що є на малюнку на дошці. Картка 1. Має голубий екран, який дозволяє побачити все, що відбувається навколо нас і у світі. Говорить, співає, показує, розказує. Картка 2. У ньому довгий час можуть зберігатися різні продукти, але вони не псуються швидко, бо знаходяться при низькій температурі. Картка 3. Вбирає, всмоктує у себе пил, бруд і невеличке сміття, гудить, але не страшний, хороший в домі помічник. Картка 4. Дмухає то холодним, то гарячим повітрям, сушить волосся, вкладає зачіску. Картка 5. Замочує, перекручує, пере, викручує і трішки висушує білизну і одяг.-         Якою технікою вам дозволяють користуватися самостійно?-         Як саме ви користуєтесь? Коли?- Які прилади стоять на кухні?- Які прилади стоять у вітальні?

Номер слайду 16

Вчитель: Робот Сем пропонує трішки порозважатись та пограти в гру «Буває – не буває». Якщо буває – плескаємо в долоньки і кажемо «Так», а, якщо не буває – хитаємо голівкою і кажемо «Ні». - Взимку іде сніг. (Так). - Сонце світить уночі. (Ні). - У мікрохвильовій печі можна розігріти їжу. (Так). - Електрочайником кип’ятимо воду. (Так). - Праскою чистять килим. (Ні). - Пилосос показує мультфільми . (Ні). - Газова плита пере білизну. (Ні). - На пральна машина їжу. (Ні). - По телефону ми розмовляємо з бабусею. (Так). - Наші діти молодці? (Так). Вчитель: Молодці, діти, ви були уважні, але щось ми забарилися з вами у гостях. Час нам повертатися за парти. Ось, діти, наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви всі були молодці, гарно працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

Номер слайду 17

Я досліджую світ

Номер слайду 18

Мета: систематизувати знання учнів про побутову техніку; розширити уявлення про призначення різних побутових приладів; спонукати застосовувати прилади з користю для свого здоров'я; вчити формувати та висловлювати свою думку; формувати навички співробітництва у класі та групах.

Номер слайду 19

1. Організація класу1.1. Створення сприятливого психологічного комфорту1.2. Мотивація навчальної діяльності. Дзвоник всім нам дав наказ –До роботи швидше, клас!Попрацюємо  старанно,Щоб сказати у кінці. Що у нашім дружнім класі,Діти, просто,  молодці!1.3. Актуалізація опорних знань.1.2.1. Розгляд малюнка «Знайди зайве»Подивіться на малюнок. - Як ви вважаєте, який предмет тут зайвий?- Чому саме книга зайва? Назвіть свою улюблену книжку. Що ще зображено на малюнку? - Як ці предмети можна назвати одним словом?

Номер слайду 20

2. Вивчення нового матеріалу.2.1. Повідомлення теми та мети уроку. Сьогодні ми з вами поговоримо про побутову техніку. Дізнаємося, яка техніка називається побутовою і чому. Як можна потоваришувати з технікою і не забудемо про правила поводження з нею.2.2. Складання правил поводження з побутовою технікою. Не можна вмикати техніку без дозволу дорослих!Не можна залишати працюючу техніку на довгий час!Не можна вмикати декілька побутових приладів в одну розетку!Якщо виникла пожежа, треба швидко покинути приміщення та одразу ж викликати пожежну службу за номером 101. Ні в якому разі не треба намагатися загасити пожежу самостійно!

Номер слайду 21

2.3. Робота в підручнику c.582.3.1. Робота над проблемним питанням «Як техніка допомагає?»- Як техніка допомагає в побуті?- Як поводитися з технікою?- Яка роль роботів у житті людини? - Чи все вони можуть?- Чи може техніка завдати шкоди? Коли саме? Чому? -Хто в цьому винен?2.3.2. Який об’єкт зайвий?

Номер слайду 22

Номер слайду 23

2.4. Робота в зошиті 2.4.1. Закінчи речення словом, що означає об’єкт техніки.годніПо небу летить. Бабуся купила. На виробництві працюєПо вулиці мчить

Номер слайду 24

2.4. 2. Наведи і домалюй лінії руху транспортних засобів.

Номер слайду 25

Розглянь малюнки та виконай завдання. З’єднай зображення об’єктів побутової й транспортної техніки з числами, що позначають їх кількість.15432

Номер слайду 26

Відшукай зображення, відмінне від інших. Обведи його. Поясни свій вибір.

Номер слайду 27

У ланцюжку літер заховалися назви побутових приладів. Відшукай їх і зафарбуй різними кольорами. ВЕНТИЛЯТОРТОСТЕРФЕНКОМБАЙНВЕНТИЛЯТОРТОСТЕРФЕНКОМБАЙН2.4. 2. Відшукай назви побутових прилвдів.fillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.onfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 28

Розкажи за ілюстраціями, як змінився побут українців із появою техніки. Чи можемо ми обійтися без техніки?

Номер слайду 29

4. Закріплення вивченого4.1. Групова робота Учні діляться на 6 груп за допомогою цеглинок LEGO. Повторюють правила роботи у групі. Обирають капітана, придумують назву команди. Капітани отримують конверти з пазлами (предети побутової техніки – фен, праска, телевізор, блендер, робот- прибиральник, пральна машина) та завданням:1.зібрати пазли, 2. приклеїти отриману картинку на картон,3. представити предмет побутової техніки, 4. розповісти, де він використовується та як допомагає людині у побуті,5. перелічити правила використання предмета. Готуємо ручки до роботи (пальчикова гімнастика «Дощик»)Презентація робіт4.2. Гра «Відгадай звук» Діти за звуком вгадують предмет побутової техніки

Номер слайду 30

Намалюй таку саму машинку. Склади розповідь про те, як автомобіль допомагає людині.

Номер слайду 31

4. Підсумок уроку4.1. Гра «Знайди і порахуй побутову техніку»4.2. Підсумкова бесіда- Яка техніка називається побутовою?- Як техніка може допомогти людині?- Чому не можна винімати або вставляти шнур у розетку мокрими руками?- Що треба робити, якщо відчули запах диму?- Назвіть номер пожежної служби Що було цікавим на уроці?Оцініть свою роботу на уроці за допомогою цеглинок LEGO

Номер слайду 32

Математика. Тема уроку: «Час. Доба і її частини»

Номер слайду 33

Мета: дати дітям уявлення про добу та її складові частини; закріпити вміння називати числа у прямому і зворотному порядку в межах 10; розвивати спостережливість, уважність. Виховувати гуманне відношення до природи.

Номер слайду 34

1. Організація класу1.1. Створення сприятливого психологічного комфорту. Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок. Будем добре працювати,Класні результати  мати.1.2. Повторення вивченого матеріалу1.2.1. Гра «Вітерець і листочки». Вітерець-вітерець, ти дарма не кружляй, На урок математики до нас завітай! На листочках осінніх — цікаві завдання. Прилітай же до нас на веселі змагання! На магнітній дошці розкидані листочки з написаними на них виразами. Дитина, яку вчитель викликає до дошки,— «вітерець». «Вітерець» бере листочок, називає результат записаної дії. Учні спостерігають, чи не помилився «вітерець», і за потреби виправляють його. «Вітерець» кріпить результат на те саме місце, обернувши листок відповіддю до класу.4 + 1 2 – 1 6 + 1 4 – 1 9 – 1 1 + 1 3 + 1 7 – 1 9 + 1 8 + 1

Номер слайду 35

8 9< 1.2.2 Вправа «Порівняй»

Номер слайду 36

9 3>

Номер слайду 37

Сьогодні 5 5=

Номер слайду 38

4 +1 =6 + 1 =2 - 1 =3 + 1 =1 + 1 =521471.2.3. Гра «Увімкни світло»

Номер слайду 39

Лампочки, викладені в рядок, утворили числа першого десятка.521476310891.2.2 Утвори числа першого десятка

Номер слайду 40

2. Вивчення нового матеріалу.2.1. Повідомлення теми та мети уроку.2.2. Мотивація навчальної діяльності.— Сьогодні, діти, ми здійснимо уявну подорож до лісу і потрапимо в гості до цікавого птаха. Відгадайте загадку і довідаєтесь, хто це. Не стулить ні на мить очей — Вночі полює на мишей. Зате удень відпочива. Цікава пташка ця — … (сова). (Учитель демонструє зображення сови.) — Сова справді цікавий птах. У сови великі очі, гострий зір і добрий слух. Дзьоб гачком. Гострі кігті на лапах. Пір’я у сов м’яке, тому літають вони дуже тихо. Найбільша сова — пугач — занесена до Червоної книги України. Сови корисні та потребують охорони. — Мудра Сова навчає своїх малят-совенят. Давайте будемо уважними і разом із совенятами довідаємось про щось цікаве.

Номер слайду 41

2.4. Усна лічба. Сьогодні на уроці нам буде допомагати мудра сова, вона приготувала завдання, відповіді треба показувати на картках із цифрами, приготувались?Показати сусідів числа 5,сусідів числа 7,сусідів числа 4. Показати число, більше від 3, але менше від 5,число, більше від 6, але менше від 8. Число, наступне за числом 6,число, наступне за числом 7,число, наступне за числом 4. Показати число, попереднє числу 2,число, попереднє числу 8,число, попереднє числу 10. На скільки більше кожне наступне число від попереднього? (на 1)На скільки менше кожне попереднє число від наступного? (на 1)- Молодці!

Номер слайду 42

3. Вивчення нового матеріалу.3.1. Розповідь учителя з елементами бесіди. Мудра Сова навчає своїх совенят – малят. Давайте разом з ними довідаємося про щось цікаве. Сова розповіла совенятам, з чого складається доба. Давайте і ми це прочитаємо. (Діти читають: ранок ,день, вечір, ніч). Сова розповіла, що сови вночі полюють, а вдень сплять. А в людей все по- іншому. І маленькі совенята задали мамі багато запитань. Давайте разом з вами дамо відповіді на ці питання. А допоможуть нам цеглинки Лего. Домовляємося, що оранжева цеглинка – ранок, жовта цеглинка – день, блакитна цеглинка – вечір, синя цеглинка – ніч. Яка це частина доби, коли люди вечеряють, сплять, снідають, працюють? Що настає після ранку?А що слідує після ночі?Що настає перед ранком?Що слідує після дня?Що настає після вечора? ( діти показують цеглинки і називають частини доби)

Номер слайду 43

Завітав до тітки – ночі,Позіхнув, розплющів очі. Всіх скликає на сніданок,Прокидайтеся, вже …ранок3.2. Робота над загадками

Номер слайду 44

ніч. Махнула птиця крилом,Закрила півсвіту. Чорним рядном.

Номер слайду 45

Правдаранокденьвечірніч. А разом – це доба.

Номер слайду 46

Фізкультхвилинка «Осінній дощик» Піднявся вітер (тремо долоньки),Чути перші краплі дощу (клацаємо язичком),Дощ посилюється (легенько стукаємо по грудях),Починається злива (стукаємо по колінах),Піднялася справжня буря (тупаємо ніжками),Але буря стихає( по грудях),Дощ стихає(по грудях),Чути краплі дощу (клацаємо язичком),Чути тихий шелест вітру (тремо долоньками),І, нарешті, виглянуло сонечко! (піднімаємо руки вгору)

Номер слайду 47

Беріть мене завжди чистими руками. Гортаючи мої сторінки, намагайтеся їх не загинати. Як ви повинні сидіти за партою?Ноги повинні стояти повною ступнею на підлозі. Спина рівна. Голова нахилена вниз так, аби бачити, що позначено у зошиті. Лікті – на парті так, аби не звисали. Між партою і грудьми має бути відстань на ширину долоні.3.3. Робота в зошиті3.3.1. Сиди правильно!

Номер слайду 48

Зошит має лежати навкоси. Олівець тримаємо тільки трьома пальцями – великим, вказівним і середнім. Олівець більше спирається на середній палець, ми тримаємо його великим і зверху вказівним пальцем. Усі три пальці знаходяться на відстані 2 см від кінця олівця. Як потрібно, щоб лежав зошит? Як слід тримати олівця?3.3.1. Орієнтування в зошиті.

Номер слайду 49

ранокденьвечірніч3.3.2. Каліграфічна хвилинка. У зошиті діти прописують за учителем рядок цифр:1 2 3 4 5 6 7 8 9 103.3.3. Сполучити малюнок з назвою частини доби. Намалювати день, ніч.

Номер слайду 50

Щоб довідатися, на кого полюють сови, зараз ми із совенятами виконаємо наступне завдання. Запиши числа: в порядку зростання: 2, 8, 5, 1. у порядку спадання: 4,10, 7, 2.125824710

Номер слайду 51

Правда5-6 разів. Пальчикова гімнастика

Номер слайду 52

Правда. Напиши це швидко. Напиши це повільно. Напиши це ще повільніше. Який рядок вдався найкраще. Намалюй там смайлик.

Номер слайду 53

Правда. Допиши за зразком.

Номер слайду 54

3. Закріплення вивченого матеріалу Нагадайте, за якими ознаками ми визначаємо кожну частину доби.

Номер слайду 55

4. Підсумок уроку4.1. Підсумкова бесіда. Про що ви довідались, виконуючи завдання Сови?Учні говорять, а однокласники промовляють «Ти - молодець!»Обведіть цеглинку, яка відповідає вашому настрою в кінці уроку.4.2. Гра з цеглинкою. Візьму у праву руку, сьогодні не зіб’юсь,Долонькою накрию і з другом поділюсь.

Номер слайду 56

Українська мова(читання)Тема уроку: «Звуки [с], [с']. Буква С с»

Номер слайду 57

Мета: учити учнів розрізняти звуки [с] і [с'], сприймати на слух невеликий текст, виокремлювати в ньому слова зі звуками [с] і [с']; ознайомити учнів з друкованою буквою с, С, що може позначати звуки [с] і [с']; формувати вміння читати склади-злиття і слова з буквою с; формувати навички читання слів і речень із вивченими буквами; розвивати критичне мислення, уміння висловлювати свою думку; виховувати уважність.

Номер слайду 58

1. Організація класу1.1. Створення сприятливого психологічного комфорту. Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок. Будем добре працювати,Класні результати  мати.1.2. Гра «Побажання»Діти передають сонечко одне одному та висловлюють побажання:» Марічко,я бажаю тобі сьогодні дізнатися щось нове. Юрчику, я бажаю тобі гарно попрацювати…»1.2. Мовленнєва розминка1.2.1. Робота над скоромовками. Семен сіно віз — не довіз. Лишив сани, узяв віз.1.2.2. Робота над чистомовкою. Са-са-са — смачна ковбаса. Си-си-си — води мені принеси. Су-су-су — заплету тобі косу. Се-се-се — яблук дядько принесе.

Номер слайду 59

2. Вивчення нового матеріалу2.1. Повідомлення теми та мети уроку— Сьогодні найуважніші діти 1-го класу продовжать вивчати літери, а саме — букву Сс. Навчимося читати речення. Вправа «Квест-дослідження». Спостереження за вимовою звука. Перегляд відео!Робота за віршем. Сніг сріблястий сіється, Поласують з годівнички. Снігом стежка вкриється, Просо, соняху зернята,Сойки, снігурі, синички Що насипали малята. Який звук зустрічається найчастіше?Назвіть слова зі звуками [с], [с’], що ви запам’ятали. Який за звучанням звук [с]: голосний чи приголосний? (Приголосний.)Чому ви так уважаєте?Чи виникають перешкоди під час вимови? Вимовте звук [с’]. Чи подібний він за вимовою до звука [с]? А чим відрізняється?Вимовте пару звуків: [с] — [с*]. Під час вимови м’якого звука середню частину спинки язика підносьте до піднебіння. Отже, звук [с] — приголосний твердий, а звук [с’] — приголосний м’який.

Номер слайду 60

2.1. Первинне ознайомлення зі звуками [с], [с']. Колективна робота. Малюнок сома, сумки, схема до слова сом і малюнки внизу с. 52. Яка буква пропущена? Звернути увагу на вимову звуків [с], [с'] в цих словах і їх місце в кожному слові.

Номер слайду 61

2.2. Робота за підручником2.2.1. Позначення звуків [с], [с’] буквою «ес»Розглядання букви Сс. Діти, назвіть слова, у яких пишеться ця літера. Де ми чуємо цей звук?Звуки [с], [с’] позначають буквою «ес». Повторіть назву букви. Буква «ес» є велика і мала. (Учитель показує літери.)Пофантазуйте, на що схожа буква. Робота з конструктором. Діти, за допомогою цеглинок побудуйте букву «ес». За допомогою чого ми ще зможемо збудувати літеру С? (Ґудзиків, листочків, квасолинок, стрічок,...) 2.2.2. Звуковий аналіз слів: сова, лось. Назвіть предмети зі звуками [с], [с’], зображені у підручнику.

Номер слайду 62

2.2.3. Прослухання вірша. Запам’ятайте слова зі звуками [с], [с’]. Назвіть ці слова. Де знаходиться літера с? 2.2.4. Читання складів. До нас завітали гості. Виконаймо завдання від Сови: прочитайте склади. Виконаймо завдання від Слоника: прочитаймо склад з трьох літер. 

Номер слайду 63

3. Закріплення знань, умінь та навичок3.1. Робота з підручником3.1.1. Читання тексту вчителем. Робота над текстом.- Про кого цей текст – про котика і песика чи ветеринара?Придумайте назву текстуа) Словники: ветеренар, загарчати, подряпати, дзьобнутиб) Складання речень із словам з словника.

Номер слайду 64

4.1. Диференціййовані завдання

Номер слайду 65

4. Підсумок уроку4.1. Метод «Мікрофон». - Розкажіть , який звук ви вивчили? (Звук [с])- Який це звук? (Приголосний)- Якою літерою позначається звук [с]? (Літерою С)- За що подякуємо нашому уроку?Учитель дякує учнів за їх старанну роботу на уроці. Пропонує дітямпродемонструвати свій настрій. Діти хором промовляють: Працювали всі старанноІ почули у кінці,Що у нашім першім класіДіти просто – молодці!

Номер слайду 66

Українська мова(письмо)

Номер слайду 67

Мета. Навчальна: учити учнів писати рядкову букву с, велику букву С, склади, слова з ними. Закріплювати уміння переписувати з друкованого шрифту. Формувати раціональні рух рукою під час письма в рядку, правильність поєднання букв у написанні складів. Розвивальна: розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, списувати з рукописного шрифту; зв'язне мовлення учнів, увагу, спостережливість, мислення. Виховна: виховувати старанність, наполегливість, естетичні смаки.

Номер слайду 68

1. Організація класу1.1. Створення сприятливого психологічного комфорту. Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок. Будем добре працювати,Класні результати  мати.1.2. Актуалізація опорних знань1.2.1. Вправа “Вільний мікрофон”. - Назвіть вивчені букви. Складіть пари друкованих і рукописних літер. Які літери позначають голосні звуки? Викладіть картки з цими літерами на верхню поличку. Які літери позначають приголосні звуки? Викладіть картки з цими літерами на нижню поличку.- Які звуки позначає буква с? Які ці звуки за звучанням? 

Номер слайду 69

1.2.2. Відгадування загадки. Виділення слів зі звуком (с) із загадки. ЗАГАДКАДуже товсті ноги маю,Ледве їх переставляю,Сам високий я на зріст,замість носа в мене хвіст. (Слон)- Які слова зі звуком (с) запам'ятали? Назвіть послідовно звуки в слові-відгадці. Доберіть слова, протилежні за значенням, до слів товсті, високий. Складіть речення, щоб у них були пари слів товсті - тонкі, високий — низький. Позначте схему речення Лего-цеглинками.1.2.3. Мотивація навчальної діяльності. ЗАГАДКАЯк смичок струни торкнеться,Вона піснею озветься. Дуже ніжну душу має,Що сміється і ридає. (Скрипка)- Які слова зі звуком (с) ви чули в загадці? Який за звучанням звук (с)? Якою буквою позначається цей звук на письмі?- Сьогодні ми вчитимемося писати рядкову і велику букви “ес”. Чи знайомий вам елемент букви? (так, це малий і великий півовали.)

Номер слайду 70

2. Вивчення нового матеріалу2.1. Робота в прописах2.1.1. Презентація букви. Учні розглядають рукописні літери, визначають, що вони схожі на друковані. 2.1.2. Пальчикова гімнастика. Виконують вправу в прописі 2.1.3. Вправа з розвитку дрібної моторики. Обведення контурів малюнка по пунктирній лінії. 2.1.4. Показ і пояснення написаннся рядкової букви с. - Рядкова буква с — це лівий півовал. Починаємо писати нижче від верхньої рядкової лінії, ведемо вгору, заокруглюючи ліворуч біля лінії, потім униз, теж заокругюючи. Біля нижньої рядкової заокруглюємо праворуч і вгору. Пишемо під лічбу і-раз-і.

Номер слайду 71

2.1.5. Письмо великої літери С. Починаємо писати із заокруглення, що торкається верхньої міжрядкової лінії, і закінчуємо заокругленням на нижній рядковій лінії. Верхнє заокруглення вужче, ніж нижнє. Пишемо під лічбу і-раз-і.2.1.6. Письмо складів.- Прочитайте склади в наступних рядках. (со, Со, сі, Сі, су, Су). Пишуть один раз склад со, поруч слово — сова; у цьому ж рядку пишуть склад Со і слово Сом. У наступному рядку: сі, сіно; Сі, Сім. В останньому: су, сумно; Су, Суми.2.1.7. Письмо слів з новою буквою. Учні читають, аналізують, учаться писати слова сало, оса.2.1.8. Виконання мовного завдання.- Попрацюйте в парах. Назвіть зображені предмети, доберіть до них загальну назву. ( Сопілка, скрипка, барабан, саксофон — музичні (інструменти.) Обговоріть, де можна побачити музичні інструменти, послухати їх звучання. Вписують букву с біля назв, у яких є звук (с).

Номер слайду 72

3. Застосування набутих знань3.1. Письмо складів, слів із ними. На с. 31 читають склад у першому рядку (сло), записують його один раз. Добирають слова, у яких є такий склад, записують: слон, слово, масло. У наступному рядку пишуть сні, словосполучення на сосні, у сні. Перед написанням слова Суми зясовують, що це назва міста, тому слово потрібно писати з великої букви.3.2. Складання речень.- На стрічках були записані речення. Випадково ножицями розрізали стрічки, слова переплуталися. Вам потрібно відновити (“склеїти”). Поміркуйте, яке речення було записано на першій стрічці. (Слава ловив сомів). Чому слова розміщуватимете в такій послідовності? Якими буквами падано речення — друкованими чи рукописними? Запишіть речення у вільному рядку. Аналогічно складають і записують друге речення: Сава носив сіно. 

Номер слайду 73

3.3. Письмо слів. Робота в групах. Кожна група одержує картку, на якій зображено тільки 2-3 предмети (слон, сова, ніс, оса, лис, слива, сани, ананас, сосна, насос). Учитель загадує загадки. Учні радяться щодо відгадки, на картці підписують відповідний малюнок. ЗАГАДКИВлітку або восени Виснуть на гілках вони: Маленькі, синенькі, Вкусиш — солоденькі. (Слива) Не стулить ні на мить очей - Вночі полює на мишей,Зате удень відпочива. Ні, це не кішка. Це ...(сова). В зимовий студений час Люблять всі малята нас. З гірки ми рушаєм в путь, А на гірку на везуть. (Сани) Сопе, хропе, часом чхає, сюди, туди зазирає: На морозі замерзає, бо одежини не має. (Ніс) Фрукт заморський — гордий пан: пишний чуб, цупкий жупан. А як скинеш цей жупан, смакотою вгостить пан. (Ананас) Заміта сліди хвостом, як біжить, бува, селом. Схопить курочку — і в ліс. Отакий він хитрий...(лис).

Номер слайду 74

4. Підсумок уроку- Які букви ви навчилися писати на уроці? Які слова ми писали з великої букви? Чому? Позначте свій настрій після виконання всіх завдань.

Номер слайду 75

За допомогою інноваційних методів і прийомів вчителі заохочують учнів робити зв’язок між дисциплінами і спиратися на знання і навички з кількох предметних областей. Учням потрібні відкриті можливості для інтеграції знань і навичок з різних дисциплін і критичного оцінювання того, як всі ці частини взаємодіють

Номер слайду 76

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
861
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку