Презентація "Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів"

Про матеріал
розвивати вміння шестикласників розуміти зміст живописних творів, враховувати роль художника у витворенні полотна; удосконалювати вміння складати монологічне висловлювання; розвивати спостережливість, абстрактне мислення, естетичний смак; виховувати почуття любові до природи рідного краю
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів

Номер слайду 2

Сергій Іванович Васильківський 1854-1917 народився  у повітовому місті  Ізюм Харківської губернії в сім'ї писаря дід-чумак, який походив з козацького роду, привив молодому Сергієві інтерес до української старовини, а мати — любов до народних пісень і фольклору навчався в Харківській гімназії був учнем Карла Брюллова навчався в Петербурзькій Академії мистецтв 

Номер слайду 3

Читав твори І.Котляревського, Т.Шевченка, М.Гоголя, що справили на нього глибоке враження подорожував Україною і створив низку відомих пейзажів, за які він отримав 5 срібних і одну малу золоту медаль  художник малював українські праліси та левади, сільські хати і вулиці в різні пори року, часто з невибагливими мотивами, що органічно вписувалися в природу, історичні пейзажі на козацьку тематику, які передавали дух минулої епохи

Номер слайду 4

«Хутір»

Номер слайду 5

Аналіз картини Що зображено на картині? Визначмо тему й основну думку полотна. Що зобразив художник на першому плані картини, а на що звертає увагу на другому? Яка кольорова гама картини? Чому? Яку пору року зображено на полотні? Хто ще зображений, окрім природи? Які почуття викликає зображення?

Номер слайду 6

«Лінгвоживопис» Підберіть епітети до об᾿єктів. Небо – Хмари – Річка – Трава – Стежки – Дерева – Ліс – Хатки – Мостик – Люди –

Номер слайду 7

Скласти письмовий твір-опис за картиною, дотримуючись плану: Загальне враження від побаченого твору мистецтва. Ознаки предметів або явищ далекого і близького плану описати з використанням художніх засобів. Колір – засіб увиразнення основної думки твору. Естетична оцінка зображуваного.

Номер слайду 8

Зразок Сонце нещадно палить, залишаючи відблиски своїх гарячих променів у прохолоді швидкоплинної річки. Зелені трави буяють під їх теплом.   Верба схилилася до води, щоб омити свої довгі зеленаві коси.  У зарослях очерету, в тіні, відпочивають та вичікують комах жаби. Гармонія всюди. Здається, ніхто ніколи не порушить недоторканність цих місць.  Козача гора височіє над усією цією красою та доповнює пейзаж. Мабуть, нею раніше мандрували   козаки, але саме зараз вона велично відпочиває. Як же тут гарно! Наша країна багата на такі мальовничі місця, але, як і це, кожне з них - неповторне.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Олійник Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Московчук Валентина Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лось Віра Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Боднар Галина
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
10899
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку