Презентація "Креолізований текст"

Про матеріал
Презентація висвітлює сучасну проблему зникнення читацького інтересу в учнів, пов'язану з особливостям дітей нового покоління (Z-покоління). Показує можливість викликати інтерес до читання, до уроку, допомогти здобувачам освіти легше запам'ятовувати новий матеріал через креолізований текст.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Креолізований текст на уроках літератури як засіб активізації читацької діяльності учнів

Номер слайду 2

ЛНВК «ЗНЗ- ліцей»№4 Єремейчук. Алла. Миколаївна

Номер слайду 3

метапоказати застосування різних видів креолізованого тексту на уроках зарубіжної літератури як фактор активізації читацької діяльності, які можуть сприяти прищепленню навичок смислового читання і, врешті-решт, любові до нього

Номер слайду 4

. На читацьких вподобаннях позначилось впровадження нових інформаційних технологійІнтернет став важливим чинником комунікаційного середовища сучасної України, популярною формою інтерактивного спілкування, особливо у молоді

Номер слайду 5

Наразі складається нова міжнародна спільнота віртуальних читачів, які дістали вільний доступ до електронних баз данних традиційних бібліотек усього світу та до електронних бібліотек. Поява електронних книг і бібліотек, віртуальних читачів не є противагою традиційним бібліотекам, а навпаки, сприяє розвитку її іміджу, якщо вона включена до інтернет-середовища

Номер слайду 6

Діти, народжені після 2000 року, називаються поколінням Z.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

У чому їхні особливості, чим вони відрізняються від інших?Вони не ставлять питань - вони гуглять. Сприйняття та аналіз інформації - характерна особливість покоління Z. Нелюбов до чітких графіків та дедлайнів. Широке коло знайомств завдяки інтернету.

Номер слайду 9

Фрагментарність образного мислення покоління Zмаксимум, що вони можуть читати, це будь-які статті, найчастіше – міні-новини, формат твітів і статусів у соціальних мережах

Номер слайду 10

Поради щодо побудови адекватного стилю навчання учнів, які відносяться до «Покоління Z»: Зробити навчальний матеріал «яскравим і візуальним»Скоротити та візуалізувати інформацію

Номер слайду 11

Що робити?Креолізований текст

Номер слайду 12

Актуальністьздобувачі освіти сьогодні

Номер слайду 13

завданнядати максимально можливий об’єм знань, економлячи час на уроці; забезпечити сучасний рівень наочності та науковості; розвивати навички самостійної пошукової та дослідницької діяльності учнів; розвивати партнерські стосунки «учитель-учень»; підвищувати пізнавальний інтерес до предмета; створювати «ситуацію успіху» для кожного учня; підвищити ріст успішності, «оживити» навчальний процес

Номер слайду 14

Креолізований текст складне текстове утворення, у якому вербальні та невербальні елементи утворюють одну візуальну структурну цілісність

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Види креолізованих текстів буктрейлер; комікс (манга); мотиватор/демотиватор; постер; буклет (брошура); фотоколаж; логотип; «дуддл»; скрапбукінг; кардмейкінг

Номер слайду 17

емодзіспеціальна графічна мова ідеограм та смайлів, яка використовують для вираження емоцій в інтерактивному спілкуванні, на веб-сайтах (Японія,1980-ті – весь світ)

Номер слайду 18

Назва твору ?

Номер слайду 19

Назва твору ?

Номер слайду 20

Назва твору ?

Номер слайду 21

Назва твору ?

Номер слайду 22

Назва твору ?

Номер слайду 23

Назва твору ?

Номер слайду 24

Назва твору ?

Номер слайду 25

Назва твору ?

Номер слайду 26

Назва твору ?

Номер слайду 27

Назва твору ?

Номер слайду 28

Назва твору ?

Номер слайду 29

Назва твору ?

Номер слайду 30

Назва твору ?

Номер слайду 31

Назва твору ?

Номер слайду 32

Назва твору ?

Номер слайду 33

Назва твору ?

Номер слайду 34

Образно-шрифтова композиція(композиційне графічне утворення, що складається з літер різних гарнітур, елементів літер, слів, словосполучень, висловів, цифр, малюнків )

Номер слайду 35

Образно-шрифтова композиція

Номер слайду 36

Робота у групах. Складіть образно-шрифтову композицію до творів: Ч. Діккенс «Різдвяна пісня в прозі»;Р. Л. Стівенсон «Острів скарбів»;Ж. Верн «П'ятнадцятирічний капітан»;О.де Бальзак «Гобсек».

Номер слайду 37

Комікс (історія в малюнках)

Номер слайду 38

Комікси: навчити

Номер слайду 39

Комікс

Номер слайду 40

Комікс: помилки

Номер слайду 41

Буктрейлер(відеоролик, що розповідає про книгу)Використовуються різні матеріали:фото,розворот книги, мальовані ілюстрації, відеонарізку з фільмів, аматорську зйомку, відповідний музичний супровід, текстові слайди.

Номер слайду 42

буктрейлер

Номер слайду 43

Мотиватор(зображення позитивного змісту)

Номер слайду 44

Постер(художньо оформлений плакат, що рекламує твір чи письменника)

Номер слайду 45

Робота в групах. Створіть постер на літературну тему ( твір, письменик на вибір із програми)

Номер слайду 46

Буклет (складений в один або в кілька разів папір)

Номер слайду 47

Фотоколаж (вільне поєднання, накладання зображень)

Номер слайду 48

«дуддл» (заставка для Google)

Номер слайду 49

Скрапбукінг (оформлення фотографій, вирізок усторінки чи альбоми)

Номер слайду 50

Кардмейкінг ( листівки ручної роботи на тему книжки)

Номер слайду 51

Сторінка фейсбука

Номер слайду 52

Сторінка фейсбука

Номер слайду 53

Символічний зміст назви твору

Номер слайду 54

Складання рецептів щастя

Номер слайду 55

Пантбук (книжка-розгортка)

Номер слайду 56

Робота в групах. Зробіть пантбук . Тема – креолізований текст.

Номер слайду 57

Номер слайду 58

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лавренчук Мария
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
2907
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку