Презентація "Критерії оцінювання"

Про матеріал
Презентація містить інформацію про критерії оцінювання НДУ учнів 5-12 класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Номер слайду 2

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).

Номер слайду 3

Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів:4 Початковий123 Середній. Достатній. Високий

Номер слайду 4

Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).

Номер слайду 5

Початковий рівень Учні розрізняють об’єкти вивчення1 бал2 бали3 бали. Учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об’єкт вивчення. Учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання

Номер слайду 6

Середній рівень Учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію 4 бали5 балів6 балів. Учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їх правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком Учні відтворюють основний навчальнийматеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

Номер слайду 7

Достатній рівень 7 балів8 балів9 балів. Учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок,частково контролюють власні навчальні дії Знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їх логічні, хоч і мають неточностіУчні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

Номер слайду 8

Високий рівень 10 балів11 балів12 балів Учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення. Учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв’язувати проблеми Учні мають системні, міцні знання в обсязіта в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

Номер слайду 9

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА:1. Наказ МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження. Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».2. Наказ МОН України від 21.02.2013 №1222 “Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти”).

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хан-Ака Лариса
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
3111
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку