17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Презентація "Критичне мислення у початковій школі"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе ознайомити з технологією розвитку критичного мислення як з одним із видів новітніх технологій в світі, структурою уроку критичного мислення, формувати компетенції практичного застосування стратегій критичного мислення на уроках; формувати в учасників необхідність самовдосконалення та розвитку їх професійної компетентності; сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої діяльності; презентувати власний досвід роботи та показати результативність діяльності з теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодшого школяра»

Номер слайду 2

1. ????????2. Веселі, безтурботні.3. Радіють, граються, навчаються.4. Наше майбутнє і опора.5. Квіти життя. 2 Сенкан

Номер слайду 3

У народному календарі 10 січня – Мардонія . День своєрідних людей (унікальність, незвичність, дивацтва)10 січня: прикмети і повір’я:Іній на деревах – хлібородного року. Снігопад обіцяє хороший врожай грибів і ягід. Якщо день сонячний і морозний, то рік буде врожайним. Якщо ворони на снігу гніздяться, то скоро потеплішає. А ось якщо вони збираються на верхівках дерев в зграї, гряде похолодання. На вулиці не видно маленьких пташок – буде снігопад. Гуси лапи підтискають – до холодів. Туман стоїть над полем – до тепла. Заєць прибіг до людського житла – до сильних морозів.

Номер слайду 4

07.01.20204

Номер слайду 5

Структура мислення

Номер слайду 6

07.01.20206 ТАКСОНОМІЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ ТА РЕЗУЛЬТАТІВ Б. БЛУМА

Номер слайду 7

Володіння певними прийомами. Уважне й чуйне ставлення до контексту. Самокорекція. Здатність до формулювання самостійних суджень. КЛЮЧОВІ МОМЕНТИ

Номер слайду 8

ЕВОКАЦІЯОСМИСЛЕННЯРЕФЛЕКСІЯФази формування критичного мислення

Номер слайду 9

Структура уроку критичного мислення І етап. РозминкаІІ етап. Обґрунтування навчанняІІІ етап. АктуалізаціяІV етап. Усвідомлення змісту. V етап. Рефлексія

Номер слайду 10

простіпрактичніуточнювальніінтепретаційнітворчіоцінювальні?РОМАШКА БЛУМА

Номер слайду 11

«ШІСТЬ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ»

Номер слайду 12

СЕНКАН1. Дощ2. Теплий, невгамовний3. Падає, зачаровує, ллє.4. Щедро поливає людям урожай5. Благодать

Номер слайду 13

«Ялинка»Раз я взувся в чобітки,Одягнувся в кожушинку,Я — сюди, а він — туди...«Не віддам, — кричить, — нізащо!Ледве став ялинку брати, Сам запрігся в саночкиІ поїхав по ялинку. Ледве я зрубати встиг,А на мене зайчик — плиг!Став ялинку віднімати. Ти ялинку посади,А тоді рубай, ледащо!Не пущу, і не проси!Порубаєте ліси —І цяцьками можна гратись: Ніде буде і сховатись. Порушена послідовність. ЯЛИНКАРаз я взувся в чобітки,Одягнувся в кожушинку,Сам запрігся в саночкиІ поїхав по ялинку. Ледве я зрубати встиг,Ледве став ялинку брати,А на мене зайчик — плиг!Став ялинку віднімати. Я — сюди, а він — туди...«Не віддам, — кричить, — нізащо!Ти ялинку посади,А тоді рубай, ледащо!Не пущу, і не проси!І цяцьками можна гратись: Порубаєте ліси —Ніде буде і сховатись.

Номер слайду 14

КУБИК БЛУМА

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

17 ФАКТИПРИЧИНИПРОБЛЕМАВИСНОВОКжителі Києва боялись зміявін щороку забирав собі молодого парубка або дівчинукнязь послав свою дочку в дань змієвінастала черга доньки князя йти до зміязмій полюбив доньку князявона була дуже гарнакнязівна підлестилась та поговорила зі зміємвона хотіла дізнатись, хто може здолати зміякнязівна послала звістку батьку. Князівна хотіла, щоб батько. Знайшов Кирила Кожум’ку. Кирило Кожу’яка здолав Змія. Кирило кожум’ка був чоловіком з надзвичайною силою. Добро перемагає зло. Стосунки людей та змія

Номер слайду 18

«Сторітелінг» – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери учня. Англ. «STORY»ІСТОРІЯ«STORYTELLING»РОЗПОВІДАТИ ІСТОРІЇАнгл. «TELLING»РОЗПОВІДАТИ

Номер слайду 19

Чому історія Історії легше сприймаються учнями, ніж описи, визначення;реалізується принцип доступності навчання. Сучасні діти з «кліповим» мисленням краще сприймають динамічну історію, ніж текст іншого виду. В історії є герой, який в процесі боротьби та наполегливої праці змінюється і мотивує до цього ж дітей.Історія впливає на почуття дитини, а це підвищує рівень концентрації уваги. Історія викликає асоціації, адже при розповіді використовуємо малюнки, презентації; реалізується принцип наочності.

Номер слайду 20

Складові частини історії:Історія

Номер слайду 21

Герой історії: Предмет Символ

Номер слайду 22

Історія Трагедія. Комедія

Номер слайду 23

Про що необхідно пам’ятати, створюючи історію?

Номер слайду 24

Використання технології «сторітелінг» на урокахукраїнської мови Дуже цікавим та ефективним є заучування на уроках рідної мови словникових слів шляхом включення їх у зв’язну розповідь, що супроводжується схематично-малюнковою мнемонікою. Чим кумедніші і простіші ці історії -небувалиці, тим швидше запам’ятають їх діти, переказуючи один одному. Спочатку переказ спирається на малюнок, до речі, малюнки діти можуть складати і самі . Згодом лише історія переказується дітьми. І потім з історії вибирають тільки ті слова, які слід запам’ятати. Використання мнемотехнічних прийомів дає змогу дітям в грі, без особливих зусиль, запам'ятовувати необхідний матеріал.

Номер слайду 25

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
13 квітня
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку