Презентація "Квадратні корені. Підсумковий урок"

Про матеріал
Презентація містить матеріали до підсумкового уроку теми "Квадратні корені". Оцінювання проводиться по рівнях кольоровими балами-сердечками, оскільки урок припадає на період Дня закоханих. Містить нестандартні історичні математичні задачі, софізм, а також експрес-тест із самоперевіркою.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підсумковий урок

Номер слайду 2

Мета уроку: Повторити, узагальнити та систематизувати знання і вміння щодо означення та властивостей квадратних коренів; знання, вміння і навички щодо перетворення виразів, що містять корені; щодо виконання операцій з арифметичними квадратними коренями; знання і вміння щодо функції у= , її графіка та властивостей.

Номер слайду 3

Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів      Притчі Соломона (гл. 23, ст. 12)

Номер слайду 4

ТЕСТОВА ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Номер слайду 5

Варіант 1 Варіант 2 1. Функцію задано формулою у= . При якому значенні аргументу значення функції дорівнює 4? 1. Функцію задано формулою у= . При якому значенні функції значення аргументу дорівнює 4? А Б В Г Д -2 -16 16 2 4

Номер слайду 6

2. Графік функції у= перетинає пряму у=64. Знайдіть абсцису точки перетину. Варіант 1 Варіант 2 2. Графік функції у= перетинає пряму у=64. Знайдіть ординату точки перетину. А Б В Г Д 2 4 8 16 64

Номер слайду 7

Варіант 1 Варіант 2 3. Розв’язуючи графічно рівняння = , слід побудувати в системі координат такі лінії: А Б В Г Д Дві прямі Параболу і вітку параболи Гіперболу і вітку параболи Вітку параболи і пряму Вітку гіперболи і пряму 3. Розв’язуючи графічно рівняння = 2+х, слід побудувати в системі координат такі лінії:

Номер слайду 8

Варіант 1 Варіант 2 4. Виберіть неправильні твердження: А Б В Г Д Функція у= спадна, тому Функція у= зростаюча, тому Функція у= зростаюча, тому Функція у= набуває лише невід’ємних значень Функція у= набуває лише додатних значень 4. Виберіть правильні твердження:

Номер слайду 9

Перевірте себе Варіант 1 Варіант 2 1 В 2 Д 3 Г 4 А В Д 1 Г 2 В 3 В 4 Б Г

Номер слайду 10

КОМЕНТАР

Номер слайду 11

Сформулюйте означення арифметичного квадратного кореня. Чому дорівнює ? При яких значеннях а мають корені рівняння Чому дорівнює квадратний корінь із степеня де ?

Номер слайду 12

На прикладі покажіть, як можна внести множник під знак кореня? На прикладі виразу покажіть, як можна винести множник з-під знаку кореня? На прикладах покажіть, як можна звільнитися від ірраціональності в знаменниках дробів:

Номер слайду 13

Намітьте кроки розв’язання рівнянь:

Номер слайду 14

Пограємось у кубики! Площа поверхні тіла, складеного із семи рівних кубів, дорівнює 480 см2. Знайдіть довжину ребра такого куба.

Номер слайду 15

Сальвадор Далі. Ґала перед розп’яттям на гіперкубі Тессеракт

Номер слайду 16

ЛЮБОВ ДО АЛГЕБРИ

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Евклід (365-300 рр. до н.е.) Доведіть рівності, які Евклід сформулював і довів у “Началах”:

Номер слайду 23

Доведіть рівності, які Евклід сформулював і довів у “Началах”: Евклід (365-300 рр. до н.е.)

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Доведіть рівність

Номер слайду 26

Довів теорему Піфагора шляхом розбиття тієї ж області двома різними способами. Бхаскарі належить один з перших проектів вічного двигуна.

Номер слайду 27

* Давид Гільберт, німецький математик-універсал

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Домашнє завдання

Номер слайду 30

Виконати завдання з карток Підготуватися до контрольної роботи Домашнє завдання Бажаю успіхів!

Номер слайду 31

Номер слайду 32

"ОДИНИЦЯ ДОРІВНЮЄ ДВОМ" Простим обчисленням легко переконатися в справедливості рівності    1 – 3 = 4 – 6. Додавши до обох частин цієї рівності число, отримаємо нову рівність :      1 – 3 + = 4 – 6 + , в якій, як неважко помітити, права і ліва частини є повні квадрати, тобто     (1 – )2 = (2 – )2 Добуваючи із правої і лівої частин попередньої рівності квадратний корінь, одержуємо рівність:     1 – = 2 – звідки випливає, що     1 = 2.

Номер слайду 33

За означенням, √х2 представляє собою деяке невід'ємне число, яке при піднесенні до квадрату дасть х2. Зрозуміло, що це означення задовольняють два числа, а саме х і -х. Отже, якщо число х невід'ємне (х≥0), то √х2 = х; якщо ж число х від'ємне (тобто число -х додатне), то √х2= - x. Звідси висновок, що √х2=х (властивість арифметичного квадратного кореня), що не враховується в змісті софізму і призводить до помилкових висновків.

ppt
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 2. Квадратні корені. Дійсні числа
Додано
24 січня 2020
Переглядів
5144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку