Презентація "Квадратні нерівності"

Про матеріал
Презентація по темі "Квадратні нерівності. Метод інтервалів" у 9 класі ( поглиблений курс)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

а) б) в) г) yxyxyxyx1. Встановіть відповідність

Номер слайду 2

а) б) в) г) x-13yx \ \ \ \ 3y-1\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ yx-13\ \ \ \ -13\ \ \ \ \ \ yx2. Встановіть відповідність

Номер слайду 3

1) – г)2) – в)3) – а)4) – б)До завдання 1: До завдання 2:1) – г)2) – б)3) – а)4) – в)Кожну правильну відповідь оцініть в 1,5 бали. Правильні відповіді:

Номер слайду 4

Знайти нулі функції:3)2)1)

Номер слайду 5

yx. Відповідь:23++\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ O

Номер слайду 6

xy1 O  

Номер слайду 7

квадратні нерівності

Номер слайду 8

yx. Відповідь:14\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ +O

Номер слайду 9

Графічний спосіб розв’язування квадратних нерівностей Знайти нулі функції (розв’язати відповідне квадратне рівняння) Зробити ескіз графіка (врахувати напрям віток параболи згідно першого коефіцієнта) За графіком визначити проміжки для x, на яких виконується нерівність Записати відповідь(врахувати «виколоті» точки)

Номер слайду 10

Самоперевірка.2 \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ -5yx. O\ \ \ \ \ \ 4++ \ \ \ \ \ \ -3yx. OРозв’язати нерівностіАлгоритм Знайти нулі функції (розв’язати відповідне квадратне рівняння)Зробити ескіз графіка (врахувати напрям віток параболи згідно першого коефіцієнта)За графіком визначити проміжки для x, на яких виконується нерівність. Записати відповідь(врахувати «виколоті» точки)

Номер слайду 11

Метод інтервалів++f(x)x\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \

Номер слайду 12

++yxf(x)+xf(x)

Номер слайду 13

\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 25-+-\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Відповідь:xf(x)

Номер слайду 14

++-- \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ f(x)x

Номер слайду 15

4- 1+3-+-\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Відповідь:f(x)x

Номер слайду 16

+--+\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 11+\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 5 Відповідь: Здогадайся! f(x)x

Номер слайду 17

Номер слайду 18

??

Номер слайду 19

\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ -12+-+Відповідь:f(x)x

Номер слайду 20

Метод інтервалів для дробових нерівностей1. Знайти точки можливої зміни знаку(нулі чисельника і знаменника)2. Зобразити їх на числовій прямій (враховуючи »виколотість»)3. Розбити пряму на інтервали і визначити знак на кожному ( пробна точка + пелюстки)4. Обрати потрібний знак(згідно умови)5. Записати відповідь

Номер слайду 21

Відповіді.

Номер слайду 22

Знайти точки можливої зміни знаку (нулі чисельника і знаменника)Зобразити їх на числовій прямій (враховуючи »виколотість»)Розбити пряму на інтервали і визначити знак на кожному ( пробна точка+»пелюстки»)Обрати потрібний знак(згідно умови) Записати відповідь Алгоритм2- 3+1-+-\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Самоперевірка. Дf(x)x

Номер слайду 23

2- 3-1+++\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ -Самоперевірка. Дf(x)x

Номер слайду 24

\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ -12+-+Відповідь: Дf(x)x

Номер слайду 25

Самоперевірка.\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ -12+-+Відповідь: Дf(x)x

Номер слайду 26

\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ -12+-+3 Відповідь: Дf(x)x

Номер слайду 27

2- 3+1-+-\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ +-Самоперевірка. Дf(x)x. Здогадайся!

Номер слайду 28

2- 3-1+++\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ --+Самоперевірка. Дf(x)x

Номер слайду 29

Розв’язати нерівність . У відповідь запишіть найменше ціле число, що задовольняє цю нерівність. Якщо цього числа немає, то у відповідь запишіть число 100. Самоперевірка.2- 6--5-++\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Відповідь:-4 Дf(x)x

Номер слайду 30

Знайдіть кількість усіх цілих розв’язків нерівності Якщо нерівність має безліч цілих розв ’язків, то у відповідь запишіть число 100. Відповідь:-++4- 3--1\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 7 Дf(x)x

Номер слайду 31

\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ -32+-+Відповідь: Дf(x)x

Номер слайду 32

Здогадайся! Здогадайся! Д

Номер слайду 33

Д

Номер слайду 34

yx. O-35\ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ Відповідь: Д

Номер слайду 35

Домашнє завдання§ 12, № 483(а, в, д) – графічно,№ 487(а, д), 494(г), 496(д) –методом інтервалів

Номер слайду 36

Молодці!

Номер слайду 37

резервнізавдання

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 9 клас, Презентації
До підручника
Алгебра (підручник для класів із поглибленим вивченням математики) 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
Додано
30 жовтня
Переглядів
206
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку