Урок " Аналіз контрольної роботи. Функція"

Про матеріал
Формування ключових компетентностей учнів, зокрема: - повторити з учнями означення функції та способи задання функції, області визначення та області значень функції, елементарні функції та їх графіки, удосконалити вміння знаходити значення функції за значенням аргумента і навпаки, область визначення, область значень функції; - розвивати увагу, логічне мислення; вміння аналізувати. - виховувати дисциплінованість, працьовитість.
Перегляд файлу

Тема уроку:  Функція

Мета уроку: Формування ключових компетентностей учнів, зокрема:

-    повторити з учнями означення функції та способи задання функції, області визначення та області значень функції, елементарні функції та їх графіки, удосконалити вміння знаходити значення функції за значенням аргумента і навпаки, область визначення, область значень функції;

- розвивати увагу, логічне мислення;    вміння аналізувати.

- виховувати дисциплінованість, працьовитість.

Очікувані результати: учні повинні знати означення функції, її властивості,  вміти знаходити область визначення, область значень функції, значення функції за заданим значенням аргумента і навпаки, знати основні види елементарних функцій та їх графіки, вивчені раніше.

Обладнання: підручник з алгебри, ілюстративні,  дидактичні роздаткові матеріали, 

Тип уроку:  узагальнення та систематизація знань

Методи та прийоми:  вправи « Знайди помилку», «Склади алгоритм»,      « Сортування», «Мій діагноз»,  розповідь з елементами бесіди, робота з підручником,   колективна робота,  робота з таблицею « Види функції»,      самооцінювання, 

 епіграф уроку « Година роботи навчить більше, ніж день пояснення»

                                                План уроку

І.  Організаційний етап 

1. Психологічна настанова: «До успіху».

Учитель: «Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними».                                                                                     До уроку я підібрала гарний вислів « Година роботи навчить більше, ніж день пояснення». І звичайно будь – яка робота повинна бути оплачена, у вашому випадку - балами

ІІ. Аналіз контрольної роботи

На минулому уроці  ви виконували контрольну роботу, при перевірці були виявленні помилки. Тому  ви використаєте свої набуті знання та вміння з даної теми, та  виконаєте ряд вправ

  1. Вправа « Знайди помилку» ( 2 б)
  1.       а – в =9         а – с = - 8       в – с =0       а – 8 =в

       а  < в              а  <  с             в   =  с            а <  в

 

2)      х > 5                         х <  -3                     х  2

                                                             

 

3)  х Є ( -      ; 6 )                 х є ( -4;      )             х є   ( 3;        

 

4) 12 – 4х > 16     -4х > 4      х >  -1

  1. Вправа  « Склади алгоритм» ( 1б)
  1.         4 6х 3х + 18 5;
  2.         6х+30                                                                                                        

       7 – 4х<  7

ІІІ Формулювання мети й завдань уроку, мотивація навчальної діяльності

▪ Оголошення теми уроку

▪ Формулювання разом з учнями мети й завдань уроку ( ст..74 )8

▪ Мотивація навчальної діяльності

Однією з основних ліній курсу алгебри є функціональна. Багато інформації про функції ви вже отримали в попередніх класах: означення функції, область визначення та область значень функції, графік функції. Сьогодні ми повторимо всі ці відомості та навчимося застосовувати набуті знання для розв’язування задач.

IV.  Опрацювання навчального матеріалу

  1. Розповідь з елементами бесіди  ( 1б )
  •          Функція(Змінну y називають функцією від змінної x, якщо кожному значенню змінної х відповідає єдине значення змінної y.
  •          Способи задання функції ( використати схеми )
  1. Робота з підручником ( пригадати основні відомості про функцію )  п.8 ст. 75  - 1 абзац 
  2. Вправа « Сортування» ( 1б )

На дошці прикріплені терміни, учні повинні їх   згрупувати:

незалежна змінна, областю визначення функції, функція, областю значень функції, y, х, аргумент .

https://learning.ua/content/taskdat/20180911/672242.png

 

  1. Робота з підручником ( ст.. 75 – 2 абзац ) що таке графік? Розглянути графіки  на ст.. 75 – 76

5. Робота з таблицею « Види функції» (  використати підручник ст.. 75 – 76)   ( 2б)

Формула

Вид(назва)

Графік

Розміщення

О.В

О.З

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Усне розв’язування вправ  № 288,  № 290

     7. Колективне розв’язування вправ  № 297( 2 значення ) № 301 ( а, б, г)

  1. Робота в парах

 

ІV. Рефлексивно-оцінювальний етап.

  1. Самооцінювання ( учні підраховують бали)
  2. Самооцінювання. Вправа «Мій діагноз»
  •          Сьогодні я дізнався…                                      - Було цікаво…
  •          Я зрозумів, що…                                               - Було складно…
  •          Я навчився…                                                     - Тепер я зможу…
  •          У мене вийшло …                                            - Я зміг…
  1. Домашнє завдання: п. 8 вик. № 296( 2 значення) № 302 ( а, г )

 

Вид роботи

Можливі бали

Отримані бали

Вправа « Знайди помилку»

1 – 2 бали

 

Вправа  « Склади алгоритм»

1 бал

 

Вправа « Сортування»

1 бал

 

Робота з таблицею « Види функції»    

1 бал

 

Робота з таблицею « Види функції»    

 2 бали

 

Усне розв’язування вправ

1 бал

 

Колективне розв’язування   

1 бал

 

 

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ
Додано
31 жовтня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку