20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Презентація "Квести на уроках"

Про матеріал

Презентація "Квести на уроках " містить різноманітні приклади уроків-квестів,правила проведення,етапи квестів та зразки завдань.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квести на уроках англійської мови в початкових класах»

Номер слайду 2

«Схованки», «Квач», «Класики»…

Номер слайду 3

КВЕСТИ

Номер слайду 4

ЗРОБІТЬ ДІТЕЙ ЩАСЛИВИМИ – ПРОВЕДІТЬ КВЕСТ!

Номер слайду 5

Знайомимося: КВЕСТ

Номер слайду 6

Що таке квест?Quest (у перекладі з англійської) - це тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов‘язаний із пригодою і грою, а також слугує для позначення одного з різновидів комп’ютерних ігор, що вимагають від гравця виконання завдань. Квест (з англ. quest - «пошук», «пошуки пригод») - це аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

Номер слайду 7

Словник квестера. Час проходження - час, що витрачається на проходження всієї гри.• Завдання - етап сценарію гри, що складається з одного або кількох завдань. Капітан –обов’язковий учасник команди, який представляє її інтереси перед організаторами. Карта – карта місцевості. Квестер - гравець в один із видів квесту. Код – буквсе но-цифрова інформація, яка слугує для підтвердження проходження завдання й отримання наступного або фіксації часу його проходження. Команда - добровільне об’єднання, зареєстроване для участі в грі. Рейтинг - кількісний показник (або показники) участі команди у грі протягом певного проміжку часу. Сценарій – сукупність усіх завдань, послідовність розв’язання яких заздалегідь невідома учасникам і визначається під час проходження рівнів гри. Учасник, гравець – особа, яка бере участь у грі. Чек-поїнт – пункт перевірки присутності команди відповідному завданні. |

Номер слайду 8

Розробляючи навчальну та ігрову мету уроків-квестів вчитель знімає протиріччя між вимогами навчальної програми та бажаннями учнів. Навчальна мета спонукає до вибору завдань з теми навчальної програми. Ігрова мета спрямовує вчителя добирати такі форми представлення навчальних завдань, які б викликали зацікавленість учнів, стимулювали прагнення виконувати завдання та отримати результат-сюрприз. Навчальна та ігрова мета уроків-квестів. ЗРОБІТЬ УРОК ВЕСЕЛИМ !!!

Номер слайду 9

ПОРІВНЯЙТЕ

Номер слайду 10

Етапи квесту. Cndjhtyyz rjvfyl

Номер слайду 11

Підготовка до уроків-квестів

Номер слайду 12

Сюжети для уроків-квестів

Номер слайду 13

Приклади сюжетів. У лабораторії вченого. Викрадення предмета

Номер слайду 14

КВЕСТ – гра з правилами

Номер слайду 15

Орієнтовні правила квесту. Квест- це командна гра. Усі повинні сприяти досягненню спільної мети під час виконання завдань. Для квесту відводиться певний час. Капітан відповідає за роботу команди. Правило піднятої руки (якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови й уважно послухати). Під час гри потрібно поважати всіх членів команди. Завдання легко можна пройти за допомогою кмітливості та спостережливості. Не варто проходити квест за допомогою методу добирання, якщо потрібно ввести якийсь ключ або пароль.

Номер слайду 16

МЕХАНІКА ГРИМЕХАНІКА ГРИ – ЦЕ ТІ ПРАВИЛА, ЯКІ «ПРАЦЮЮТЬ» У ГРІ ТА ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВІ ЗВ’ЯЗКИ

Номер слайду 17

МАРШРУТМАРШРУТ – ЦЕ ЗАЗДЕЛЕГІДЬ ВИЗНАЧЕНИЙ ШЛЯХПРОХОДЖЕННЯ

Номер слайду 18

Лінійний квест передбачає, що учасники мають пройти визначений маршрут і виконати конкретні завдання в конкретній послідовності. Гра побудована ланцюжком - розгадавши одну підказку, учасники отримують іншу і так до тих пір, доки не дістануться до фініша.

Номер слайду 19

Нелінійний (штурмовий) квест надає гравцеві більшу свободу вибору: учасники можуть пройти рівень різними способами, вибрати будь-який із кількох доступних шляхів руху до перемоги, або їм можуть запропонувати додаткові завдання. У повністю нелінійних іграх часто історія взагалі відсутня.

Номер слайду 20

Кільцевий квест є різновидом лінійного. Його суть полягає в тому, що це звичайна «лінійка», але замкнена у єдине коло.

Номер слайду 21

ПІДКАЗКИЗавдання підказки;Відповідь на додаткове запитання;Відгадка загадки;Слова на певній сторінці тощо.

Номер слайду 22

Орієнтовні види завдань

Номер слайду 23

ЗРАЗКИ ЗАВДАНЬКерування партнером Невидима загадка

Номер слайду 24

ЗРАЗКИ ЗАВДАНЬЗамкнений портфель Набори

Номер слайду 25

ЗРАЗКИ ЗАВДАНЬНевидимі записи. Газетний шифр

Номер слайду 26

ЗРАЗКИ ЗАВДАНЬКарта яка «говорить»Місце перебування злочинця

Номер слайду 27

ЗРАЗКИ ЗАВДАНЬМалюнок із підказкою Відбитки пальців

Номер слайду 28

Оцінювання в квестах

Номер слайду 29

Етапи уроку-квесту

Номер слайду 30

ПРИЗИПризи за участь у квестах мають бути обов'язково.

Номер слайду 31

Приклади завдань

Номер слайду 32

Завдання. Допишіть твердження. Картоплю в Європу завезли з ______________________________. У давнину картоплю вирощували на ______________________________. Квітами картоплі прикрашали _____________________________. Селяни труїлися картоплею, тому що їли _______________________. Квест «На городі»

Номер слайду 33

Новинка!

Номер слайду 34

ЗАВДАННЯ

pptx
Додано
28 червня
Переглядів
136
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку