Презентація Л. Забашта «Дивосвіт» В. Шкляр «Джміль»

Про матеріал
Презентація Л. Забашта «Дивосвіт», В. Шкляр «Джміль» до уроку літературне читання 2 клас. Підручник "Українська мова та читання" В.Чипурко. Для використання під час дистанційного навчання в Zoom та Google meet.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Літературне читання. Л. Забашта «Дивосвіт»В. Шкляр «Джміль»С.152-153 Підготувала вчитель початкових класів. Коровіна О. М.

Номер слайду 2

1. Якого кольору були метелики?А) Червоний, синий, білий Б) Білий, жовтий, зелений. В) Жовтий, білий, червоний2. Де метелики літали весь день?А) У лузі Б) У саду В) У лісі3. Чому метелики не могли потрапити до хатки?А) Вони заблукали Б) Вони не могли знайти ключа В) Вони сперечалися4. Яка біда трапилася з метеликами?А) Метеликів упіймав хлопчик Б) Пішов дощ і вони змокли В) Метелики заблукали5. До якої квітки спершу полетіли метелики?А) Нарциса Б) Гладіолуса В) Тюльпана6. До кого полетіли метелики далі, щоб попросити про допомогу?А) Ромашки Б) Лілеї В) Фіалки7. Хто захотів побачити дружніх приятелів?А) Вітер Б) Хмара В) Сонечко8. Куди полетіли метелики після заходу сонечка?А) У сад Б) До квіток В) Додому спати. Тестування «Три метелики»

Номер слайду 3

Гра «Добери рими»Ліси – Поля –Річка – Зірка –Садок – Шляхи – Мурахи – Книга –

Номер слайду 4

ДИВОСВІТДивосвіт, дивосвіт... Хто придумав оцей світ?Землю красну отакуу зеленому вінку?Всі ці квіти, і ліси,і пташині голоси?Ліс, і річка, і поля —це ж усе моя земля! Любов Забашта

Номер слайду 5

Джміль. Після дощику наймиліше Петрусеві в садку. Тихо так, навіть срібні намистини спадають з дерева у траву безгучно. Усе живе поховалося, ніде ні комашинки. А чого ж не ховатися, якщо для комашинки однакрапля дощу — все одно, що Петрусеві ціле відро води на голову. От і втікають вони: хто під листочок, хто під травинку, хто під кору... і пересиджують там. Ще й після дощу ждуть, коли роса спаде. То для Петруся роса як намисто, а для комах — цілі озера. Та ось нарешті починає садок прокидатися. Найпершим обізвався джміль. Ще б пак — він же найбільший. І жало має. Того такий сміливий. Однак літає, літає, а на квітку сідати боїться. Щоб лапки не замочити. Хитрун. Врешті не витримує і моститься на жовту квіточку. Кортить же солодкої роси напитися. А коли він сідає на квітку, то вже й не гуде. Бо крильцями не махає. І тоді сміливішають інші комахи — он і мураха вигулькнула на світ, а он і крапчасте сонечко загойдалося на травині, і ще якась кузька. Гарно так, весело, навіть діда джмеля не страшно. (Василь Шкляр)

Номер слайду 6

Робота над змістом оповідання «Джміль»Як звали хлопчика?Коли хлопчику наймиліше у садку? Чому?3. Чому поховалися комашки?4. Хто прокинувся першим?5. Чому джміль не гуде, коли сідає на квітку?6. Які ще комахи сміливішають?

Номер слайду 7

Як ви себе оцінюєте на уроці ?МОЛОДЕЦЬУМНИЦЯ ЧУДОВО ДОБРЕСТАРАЙСЯ

Номер слайду 8

Підручник с. 152-153 – читати, переказувати. Вірш «Дивосвіт» с. 152 – вивчити напам’ять. Зошит с.60-61. Для самостійного опрацювання

pptx
Додано
14 березня
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку