Презентація. "Лексичні ігри на уроках англійської мови"

Про матеріал
Ефективність навчання іноземної мови значною мірою залежить від чіткої та гнучкої організації навчального процесу на уроці, від уміння вчителя враховувати психофізіологічні особливості дітей тієї чи іншої вікової групи. Особливе значення для підвищення ефективності навчання та посилення мотивації вивчення іноземної мови має цілеспрямований вплив на емоційну сферу учнів. У цьому випадку використання ігор є найбільш доцільним. Гра є одним з методів, який застосовується в комунікативному підході як українськими, так і зарубіжними педагогами. Щоб зацікавити учнів, підвищити рівень знань з іноземної мови, вчителі пропонують гру як найефективніший метод у досягненні мети, яка полягає в розвитку навичок і вмінь використовувати мовленнєві функції для реальних комунікативних цілей спілкування в ситуаціях, що наближені до життєвих.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Лексичні ігри на уроках англійської мови. Вчитель англійської мови : Юлія Лисенко ЗПШ «Еврика»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Інтенсифікація навчального процесу вимагає пошуку та використання нових форм, методів та технологій викладання й навчання, засобів підтримки в учнів інтересу до матеріалу і активізації їх пізнавальної діяльності. Нині українська школа активно реформується. Ці зміни особливо значні в системі мовної освіти. Зміст викладання англійської мови як системи знань, умінь та навичок має сприяти розвитку мовних компетенцій учнів, формуванню світогляду, моралі та поведінки, готуючи до життя в багатокультурному суспільстві. На мою думку однією з актуальних проблем сучасної методики викладання іноземних мов є організація навчання дітей різних вікових груп за допомогою ігрових форм. В презентації відображено різні види ігрових форм роботи, які найбільш широко використовуються на уроках іноземної мови. Але ігри не замінюють інші форми і види роботи на уроці, а тільки доповнюють їх, допомагають розвивати мовленнєву компетенцію.

Номер слайду 4

Гра-форма навчання , яка моделює життєві ситуації ,явища, процеси, види професіональної діяльності. Гра завжди містить мотив діяльності . Вона чітко визначає вік, стать і соціальні потреби учасника . Під час гри на уроці всі мають рівний статус . Вона під силу навіть слабким учням.

Номер слайду 5

Види ігор- лексичні- фонетичні- граматичні- комунікативні

Номер слайду 6

Назва гри: Ball Game. Практична мета: Закріпити лексику з теми. Хід гри: Один учень кидає м’яч, а другий називає слово з теми, яка вивчається ( School, реn, pencil, desk…)

Номер слайду 7

«Вінегрет»(на дошці написані слова, літери в яких перемішані. Учні повинні розпізнати слова та записати їх у зошити. Перемагає той, хто правильно запише всі слова. Для спрощення завдання вчитель указує тему, до якої можна віднести слова)«School life»Ma t h e ma t i c s u k r a in i a n a r t b i o l o g y e n g l is hg e o g r a p h y h i s t o r y ha n d ic r af ts c o m p u t e r s t u d ie s w o r l d l it e r a t u r ep h y sic a l educations u b j e c t l i b r a ry t e a c h e r h o m e w o r k pen les s o n m a p pupil timetable

Номер слайду 8

Назва гри : The Magic Box. Практична мета : перевірка та повторення назв кольорів. Хід гри : Учитель показує учням «чарівну» коробку (the magic box),в якій знаходяться олівці різного кольору (5-6). Учні по черзі звертаються до вчителя, запитуючи, чи є в коробці той чи інший колір. Pupil : Is it black?Teacher : No, it isn’t. Pupil : Is it white ?Teacher : Yes, it is. (Дістає олівець названого кольору. )Коли всі кольори відгадані, учитель кладе в коробку олівці інших кольорів. Виграє той, хто відгадає більше кольорів

Номер слайду 9

Назва гри : Five Words. Практична мета : закріплення лексики з тем «Шкільне життя », «Родина». Хід гри : Поки учень з однієї команди рахує до п’яти , представник другої команди повинен назвати п’ять слів з даної теми. Учасник, що не впорався із завданням, вибуває з гри.

Номер слайду 10

«Біла ворона»Вчитель показує дітям 5 карток, на яких зображені знайомі предмети. 4 предмети з п’яти мають належати до однієї категорії, а один - до іншої. Наприклад: a pen, a rule, a book, a pencil, а саt. Діти визначають зайвий предмет, та пояснюють чому.

Номер слайду 11

Music, english , apple , history , ukrainian

Номер слайду 12

«Перевір себе» (учням пропонують тему (school, weather), на яку упродовж 1,5 – 2 хв. вони повинні написати якомога більше слів. Учні по черзі зачитують слова. Якщо слово повторюється, то його викреслюють. Перемагає той, у кого залишиться більше слів.

Номер слайду 13

Назва гри: Finish. Практична мета: Перевірити знання слів відповідно до тематичної ситуації. Хід гри: Учні по черзі називають слова, які відносяться до відповідної тематичної ситуації. Заборонено! повторювати слова, помилятися у вимові, затримуватися з перекладом слів. Перемагає тільки один учень.

pptx
Додав(-ла)
Лисенко Юлія
Додано
25 жовтня 2023
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку