Формування математичної грамотності учнів забезпечується шляхом поєднання традиційних (пояснювально-ілюстративного,репродуктивного) і нетрадиційних(проблемного,частково-пошукового,дослідницького та шляхом систематичного включення вправ , завдань і ситуацій,що розвивають аналітичні та дослідницькі здібності учнів)методів навчання.
Саме напередодні цих дат на «Ранкових зустрічах» зайшла розмова про значення математики для кожного з нас і про те, як знання цього предмета допомагає нам у житті. Дітьми було озвучено дуже багато цікавих міркувань з даного питання, що наштовхнуло на ідею створення лепбука «Математика навколо нас».
Головна перевага лепбука в тому,що діти створюють його власноруч і оформлюють за власним смаком за допомогою вчителя та асистента вчителя , батьків. Ми долучали до процесу створення лепбука кожного учня,який проявив свої творчі здібності. Завдяки цьому процес пізнання став дійсно захопливим
Отже,проблема була поставлена і тема сформульована : «Математика навколо нас». Лепбук-це не просто книжка з картинками. Це навчальний посібник. Тому ми продумали план того,про що хотіли розповісти Завдання вчителя - розкрити тему так, щоб вона була доступною та цікавою дітям, відповідала їх віковим особливостями,містила певний обсяг інформації, не була обтяжлива для засвоєння.
Третя сторінка лепбука присвячена цікавим математичним завданням. Сюди увійшли : пазли талогічні завдання, ребуси такартинки «на кого або на що схожі цифри», геометрія в малюнках. Даний матеріал підвищує якість навчання, тренує навички рахунку, підвищує загальну ерудицію, логічне мислення, знання геометричного матеріалу
Четверта сторінка охоплює використання математичних термінів в усній народній творчості:-в прислів'ях-казках-лічилках-скоромовкахзагадках. Даний матеріал сприяє не лише поглибленню математичних знань у дітей, але й сприяє розвитку навичок читання і письма,знайомить з народною мудрістю та багатством жанрів, розвиває і збагачує усне мовлення.
Використовуючи даний лепбук ,учень має можливість по своєму бажанню організувати інформацію зтеми,краще зрозуміти і запам'ятати матеріал, повторити матеріал в будь-який зручний час. Просто відкрити лепбук і поглянути на створену своїми руками книжку. Такий спосіб навчання дозволяє напрацьовувати навички самостійного збору, відокремлення та систематизації інформації.