З досвіду роботи. Виготовлення лепбука на тему" Математика навколо нас". У презентаціі представлені етапи роботи по виготовленню лепбука та значення такого виду діяльності відповідно до вимог сучасності.
ЛЕПБУК“Математика навколо нас”Підготувала вчитель початкових класів. ОЗ “ Кобеляцький ліцей №1” Пустовіт Світлана Павлівна
Номер слайду 2
Завдання сучасної школи – навчити дитину не лише ефективно,творчо оволодівати знаннями,а й застосовувати їх на практиці. Оновлений сучасний зміст освіти дає змогу підготувати життєво компетентну особистість, здатну і готову самостійно і творчо досягати успіху.
Номер слайду 3
У математиці як науці постійно відбуваються зміни . Математичні моделі явищ природи,технічних і економічних процесів стали більш повноцінними,точніше і глибше відображають природу речей. Математика перетворилася з методуобчислень в метод досліджень, а ,отже,в універсальну мову науки
Номер слайду 4
Формування математичної грамотності учнів забезпечується шляхом поєднання традиційних (пояснювально-ілюстративного,репродуктивного) і нетрадиційних(проблемного,частково-пошукового,дослідницького та шляхом систематичного включення вправ , завдань і ситуацій,що розвивають аналітичні та дослідницькі здібності учнів)методів навчання.
Номер слайду 5
Всесвітній день математики відзначається 14 березня, а День математика - 4 квітня.
Номер слайду 6
Саме напередодні цих дат на «Ранкових зустрічах» зайшла розмова про значення математики для кожного з нас і про те, як знання цього предмета допомагає нам у житті. Дітьми було озвучено дуже багато цікавих міркувань з даного питання, що наштовхнуло на ідею створення лепбука «Математика навколо нас».
Номер слайду 7
Лепбук - це книга будь-якої форми та з будь-якої теми з вкладеними в неї та оформленими в будь-який спосіб різноманітними міні- книжками, віконечками, малюнками, іграми
Номер слайду 8
Головна перевага лепбука в тому,що діти створюють його власноруч і оформлюють за власним смаком за допомогою вчителя та асистента вчителя , батьків. Ми долучали до процесу створення лепбука кожного учня,який проявив свої творчі здібності. Завдяки цьому процес пізнання став дійсно захопливим
Номер слайду 9
Отже,проблема була поставлена і тема сформульована : «Математика навколо нас». Лепбук-це не просто книжка з картинками. Це навчальний посібник. Тому ми продумали план того,про що хотіли розповісти Завдання вчителя - розкрити тему так, щоб вона була доступною та цікавою дітям, відповідала їх віковим особливостями,містила певний обсяг інформації, не була обтяжлива для засвоєння.
Номер слайду 10
Будинок,де живуть цифри. У віконечках будиночка ми розмістили віршики про кожну цифру та її зображення. Це завдання дає змогу дітям розвивати навички читання, вчить правильно писати цифри.
Номер слайду 11
Друга сторінка нашої книги розкриває знання дітей з математики, як предмета. Тут ми зібрали матеріали про склад числа,вивчені на даний час правила, приклади правильного каліграфічного написання цифр.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Третя сторінка лепбука присвячена цікавим математичним завданням. Сюди увійшли : пазли талогічні завдання, ребуси такартинки «на кого або на що схожі цифри», геометрія в малюнках. Даний матеріал підвищує якість навчання, тренує навички рахунку, підвищує загальну ерудицію, логічне мислення, знання геометричного матеріалу
Номер слайду 14
А ось і вона!
Номер слайду 15
Четверта сторінка охоплює використання математичних термінів в усній народній творчості:-в прислів'ях-казках-лічилках-скоромовкахзагадках. Даний матеріал сприяє не лише поглибленню математичних знань у дітей, але й сприяє розвитку навичок читання і письма,знайомить з народною мудрістю та багатством жанрів, розвиває і збагачує усне мовлення.
Номер слайду 16
Записуємо скоромовки і назви казок
Номер слайду 17
Номер слайду 18
П'ята сторінка лепбука розкриває значення математичних знань при виборі багатьох професій та містить малюнки дітей на дану тему.
Номер слайду 19
Велику допомогу при створенні лепбука надали батьки. З інтернет-ресурсів вони відшукали вислови видатних людей, що були використанні при створенні даного лепбука.
Номер слайду 20
У результаті роботи з лепбуком діти вчаться планувати майбутню діяльність - домовлятись з однолітками- самостійно пояснювати свої дії і вирішувати питання- приймати власні рішення ,спираючись на свої знання і вміння.- використовувати усне мовлення, висловлювати свої думки і бажання.
Номер слайду 21
Використовуючи даний лепбук ,учень має можливість по своєму бажанню організувати інформацію зтеми,краще зрозуміти і запам'ятати матеріал, повторити матеріал в будь-який зручний час. Просто відкрити лепбук і поглянути на створену своїми руками книжку. Такий спосіб навчання дозволяє напрацьовувати навички самостійного збору, відокремлення та систематизації інформації.