Вчитель Географії Пацьора л.м. Літосфера – тверда оболонка Землі6 клас
Номер слайду 2
Опорні поняття: літосфера, літосферні плити, вулкани, землетрус, геологічний час, внутрішні сили Землі, зовнішні сили Землі, вивітрювання, рельєф, гори, рівнини. Мета: Систематизувати та скоригувати знання учнів з теми «Літосфера»; продовжувати розвивати навички роботи з картою, увагу, пам’ять, пізнавальний інтерес; формувати системність знань, логічне мислення, вміння розуміти причинно-наслідкові зв’язки; виховувати свідоме ставлення до навчання, комунікабельність, естетичне сприйняття природи, екологічну культуру
Номер слайду 3
І. Організація початку урокуІІ. Підготовчий етап«Знаєш відповідь – піднімай руку!»Довгий язик – підказка супернику» Робота в групах, фронтально-індивідуальна з елементами гри. Дві групи, попередньо визначена кількість дітей. Старт роботи: узагальнити і повторити набуті знання з теми «Літосфера»
Номер слайду 4
Кожен учень отримує картку обліку знань{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Станції, зміст роботи Картографічна Альпіністська Таємничі руйнівники Про що говорять аборигени Загадкові велетні Чарівні перетворення Експрес – тест Загальна кількість балів Оцінка Прізвище учня _______________________________________________________Клас _______________________________________________________
Номер слайду 5
Маршрутний листлітосфера Про що говорять аборигени Таємничі руйнівники Альпіністська Загадкові велетніКартографічна Чарівні перетворення
Номер слайду 6
ІІІ. Основна частина уроку. Станція «Картографічна»Прийом «Географічний струмочок»1) Назви об’єкти, вивчені в темі (2-3 об’єкти)2) Робота в парах «Назви географічний об’єкт (2-3 об’єкти)
Номер слайду 7
Станція «Альпіністська» Капітани кожної з груп витягують номери завдань (кожен по три)Команді необхідно дати відповіді на запитання
Номер слайду 8
Станція «Таємничі руйнівники»Кожній групі дано завдання по зовнішніх силах ЗемліНеобхідно якнайкраще висвітлити дане питання
Номер слайду 9
Станція «Про що говорять аборигени?»Абориген – корінне населення материка. По діалогу, який кожна команда озвучить, впізнати куточок світу, а точніше форму рельєфу Землі
Номер слайду 10
Станція «Загадкові велетні» Визначити об’єкт за його географічним описом
Номер слайду 11
Станція «Чарівні перетворення»Використайте ілюстративну картку для виконання завдання «Вживання в досліджувальний об’єкт»Що ви можете про «себе» розповісти?Які ви? Який у вас «характер», настрій?Якої ви про себе думки? Чим ви пишаєтесь?Що ви відчуваєте під час уживання в досліджувальний об’єкт?Як склались ваші стосунки з людьми? Чим вони незадоволені?
Номер слайду 12
іV. Підсумок уроку. Тестова робота. Перевірка роботи (або самоперевірка, по часу). Д/з. Повторити тему «Літосфера», п. 18 – 28.
Номер слайду 13
Ключ до відповідей1) Б2) Б3) В4) Г5) Б6) А7) Б8) Б9) В10) Б11) Б12) Г