20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентація "Мацуо Басьо. Хоку. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця. Зображення стану природи".

Про матеріал
Мета уроку : ознайомити учнів з особливостями культури Японії, підготувати їх до сприймання поезії М.Басьо; сформувати уявлення учнів про Хоку та їх характерні ознаки; розвивати образне мислення дітей, уміння узагальнювати; виховувати здатність сприймати культурні цінності інших народів, любов до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чому це встановлюютьпам’ятники різним людям,а чому б не встановити пам’ятник місяцю або квітучому дереву?Е. Ремарк

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Японія – це острівна держава. Головні острови Японії: Хоккайдо, Хонсю, Сікоку, Кюсю. Загальна площа – 929, 99 кв. км. Столиця - Токіо. Найбільші міста після Токіо – Йокагама, Осака, Кіото, Саппоро. Основна мова: японська. Грошова одиниця – єна. Населення – 127 700 тис. осіб. Державний прапор – прямокутний білий стяг з червоною кулею посередині.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

БОРОТЬБА ДЗЮДО

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Японська гномічна поезія. Будова хоку57 17 складів5 Художній прийом створення. Світ природи паралелізм. Світ людини Шлях до розуміння асоціації

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Саку. Квітуча слива. Гірський перевал. Трава пожовкла сім'я розсипає Стали короткими. Навіть ранкова зоря. На Фудзі вже сніг. Кленовий листок. Цвіркотіння цикад. Не спиться чайкам. Між купами каміння. В зношенім бриліНа всьому полі

Номер слайду 14

ТЕМАТИКА ХОКУ БАСЬО МАНДРІВКА ПОШУКИ КРАСИ ТА ІСТИНИ ФІЛОСОФСЬКІ РОЗДУМИ

Номер слайду 15

Характерні особливості хоку: стислість; висока ступінь узагальнення; не містять повчання, не мають прямих оцінок; створення поетичної картини, яка викличе певний настрій; зв'язок людини і природи; філософський зміст.

Номер слайду 16

Вправа «ДРІД»Д – досвід (що робили ? що пам’ятаєте?)Р – рефлексія ( які відчуття отримали?)І- інформація ( яку інформацію одержали? Які висновки зробили?)Д – дії (як ви будете діяти у майбутньому?)

Номер слайду 17

pptx
Додано
25 березня
Переглядів
100
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку