Презентація "Масштаб"

Про матеріал
Урок з теми "Масштаб" допоможе учителю провести його якісно і продуктивно в синхронному режимі дистанційного навчання. Матеріал пристосований для викладання за підручником О.С.Істер 6 клас (розрахований на 30 хвилин спілкування з учнями).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Масштаб6 клас. О. С. Істер

Номер слайду 2

№ 623 Поділи:число 210 на дві частини у відношенні 7 : 3;число 104 на три частини у відношенні 2 : 5 : 6. 1) 7 + 3 = 10 (частин)2) 210:10=21 (на 1 частину) 3) 21·7=147 (одна частина)4) 21·3=63 (друга частина)1) 2+5+6=13 (частин)2) 104:13=8 (на 1 частину) 3) 8·2=16 (одна частина)4) 8·5=40 (друга частина)5) 8·6=48 (третя частина)1)2)Відповідь: 1) 147 і 63; 2) 16, 40 і 48. Перевіряємо домашню роботу

Номер слайду 3

№ 625 Сплав містить 3 частини цинку і 4 частини заліза. Скільки треба взяти цинку для такого сплаву, якщо заліза взято 240 кг?1) 240 : 4 = 60 (кг) - на одну частину2) 60 · 3 = 180 (кг) - цинку треба взяти)Відповідь: 180 кг.№ 629 Сторони трикутника відносяться як 2 : 3 : 4. Різниця найбільшої і найменшої сторін дорівнює 12 см. Знайди сторони трикутника. Нехай х – коефіцієнт пропорційності, тоді сторони трикутника дорівнюють 2х см, 3х см, 4х см. За умовою:1) 4х - 2х = 12 2х = 12 х = 6 (см)2) 2 · 6 = 12 (см) - перша сторона. Відповідь: 12 см, 18 см, 24 см.3) 3 · 6 = 18 (см) - друга сторона4) 4 · 6 = 24 (см) - третя сторона

Номер слайду 4

№ 631 На спорудженні будинку працювало три бригади. У першій бригаді 8 робітників працювало 10 днів, у другій 10 робітників працювало 9 днів, у третій 6 робітників працювало 12 днів. За роботу всі три бригади разом отримали 31 460 грн. По скільки гривень отримала кожна бригада, якщо продуктивність праці всіх робітників однакова? 1) 8 · 10 = 80 (людино-днів) – 1 бригада.4) 80 + 90 + 72 = 242 (людино-дні) – разом. Розв'язання: Перевіряємо домашню роботу2) 10 · 9 = 90 (людино-днів) – 2 бригада.3) 6 · 12 = 72 (людино-дні) – 3 бригада.

Номер слайду 5

6) 130 · 80 = 10400 (грн) – 1 бригада7) 130 · 90 = 11700 (грн) – 2 бригада8) 130 · 72 = 9360 (грн) – 3 бригада. Відповідь: 10400 грн, 11700 грн, 9360 грн.5) 31460 : 242 = 130 (грн) – за 1 людино-день

Номер слайду 6

Розмістіть величини у відповідні колонки таблиці:{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}Прямо пропорційні величини. Обернено пропорційні величини. Кількість однакових хлібин та їх маса. Швидкість потяга і час подолання ним відстаніКількість робітників і час виконання роботи. Периметр квадрата і довжина його сторони

Номер слайду 7

Після того,як у саду зібрали груші, одна їх частина була висушена, а друга використана для приготування соку. Скільки груш пішло на сушку, а скільки на сік?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зібрано. Відношення. СушеніДля соку220 кг4:7100 кг2:3401408060

Номер слайду 8

8 см. Табір туристів. Станція Світла1 : 5 000 Визначте відстань від табору туристів до лісу.400 м. М 1 : 5 00050·8 = 400 м. Озеро Глибоке. Ліс. Болото 5 000 см = 50 м

Номер слайду 9

Відношення довжини відрізка на карті (плані) до довжини відповідного відрізка на місцевості називають масштабом карти (плану). Масштаб (нім. Maßstab) в перекладі з німецької – «лінійка»Наприклад, 1:10 000, це означає, що 1 см на плані відповідає 10 000 см або 100 м на місцевості. Дев'яте грудня. Класна робота. Масштаб

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Види масштабів. Числовий 1 : 20 000Іменований В 1 см 200 м. Лінійний

Номер слайду 11

Задачі на застосування поняття масштабу. Знаходження відстані на місцевості, якщо відома відстань на картіЗнаходження відстані на карті, якщо відома відстань на місцевостіЗнаходження масштабу карти, якщо відома відстань на місцевості і довжина відповідного відрізка на карті

Номер слайду 12

№ 583 Виконуємо усно. У скільки разів відстань на карті менша від відстані на місцевості, якщо масштаб карти:1 : 10 0001 : 200 0001 : 1 000 000у 10 000 разіву 200 000 разіву 1 000 000 разів№ 584 Скільком кілометрам на місцевості відповідає 1 см на карті з масштабом:1 : 100 0001 : 500 0001 : 3 000 0001 км5 км30 км

Номер слайду 13

№ 585 Виконуємо усно. Визнач масштаб карти (плану, схеми), якщо:1 см на схемі – 50 м на місцевості1 см на плані – 1 км на місцевості1 см на карті – 120 км на місцевості1 : 5 0001 : 100 0001 : 12 000 000

Номер слайду 14

№ 587 Виконуємо письмово. На плані земельної ділянки вказано масштаб 1 : 1 000. Відомо, що відстань між точками на плані:1 см; 2) 2 см; 3) 4,5 см; 4) 13,7 см. Обчисли відповідні відстані на місцевості. Розв'язання:1 000 см = 10 м1) 1 · 10 = 10 (м)2) 2 · 10 = 20 (м)3) 4,5 · 10 = 45 (м)4) 13,7 · 10 = 137 (м)Відповідь: 1) 10 м; 2) 20 м; 3) 45 м; 4) 137 м.

Номер слайду 15

№ 595 Відстань між двома містами дорівнює 120 км. Якою буде відстань між зображеннями цих міст на карті з масштабом 1 : 800 000?Розв'язання:800 000 см = 8 км1 см – 8 км х см - 120 км х = (120 · 1) : 8 = 15 (см) 120 : 8 = 15 (см) Відповідь: 15 см.№ 602 Відстань між двома містами на місцевості 126 км, а на карті 10,5 см. Знайди масштаб карти.126 км = 12 600 000 см12 600 000 : 10,5 =126 000 000 : 105 = 1 200 000 Отже, масштаб карти буде 1 : 1 200 000 Відповідь: 1 : 1 200 000. Розв'язання:

Номер слайду 16

ДомашнЄ Завдання. Опрацювати § 23. Виконати письмово №№ 588, 596, 603.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Харченко Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
9 грудня 2022
Переглядів
1842
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку