« Масштаб. Знаходження відстаней на карті»Інтегрований урок із математики та географії для учнів 6 класу. Географія
Номер слайду 2
Всі науки настільки пов’язані між собою, що легше вивчати їх всі відразу, ніж будь- яку з них окремо від інших. Рене Декарт
Номер слайду 3
Гра «Склади слово» 2 • 0,2 =2,1 • 3 =0,5 : 0,2 =13,5 : 0,9 =13,4 – 2,5 =0,76 + 0,34 =3,5 : 7 = П Р И Р О Д А0,4 п6,3 о2,5 р15 а10,9 д1,1 и0,5 р
Номер слайду 4
Географічний крос1. Що означає орієнтуватися на місцевості?2. Що таке географічна карта?3. Що таке масштаб?4. Яких видів буває масштаб?
Номер слайду 5
Математичний крос. Наведіть означення відношення двох чисел. Що називається процентом (відсотком) від будь-якої величини? Чому дорівнює пройдений шлях, якщо відомі швидкість та час?
Номер слайду 6
Прийом «Мандрівка»
Номер слайду 7
Робота в парах{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ маршруту Назва маршруту Відстань між містами на карті1 Київ – Житомир 13,5 см 2 Житомир – Кам’янець-Подільський 23 см 3 Кам’янець-Подільський - Хотин 2,5 см 4 Хотин – Львів 23 см 5 Львів – Коломия 16 см 6 Коломия – Говерла 6 см
Номер слайду 8
Прийом «Географічна арифметика»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Маршрут Відстань на картіРозв’язання(масштаб карти 1:1000000)Відстань на місцевості 1. Київ – Житомир 13,5 см 13,5 * 1000000 = =13500000см= 135 км 135 км 2. Житомир – Кам’янець-Подільський 23 см 23 * 1000000 = =23000000см= 230 км 230 км 3. Кам’янець-Подільський - Хотин 2,5 см 2,5 * 1000000 = = 2500000см = 25 км 25 км 4. Хотин – Львів 23 см 23 * 1000000 = =23000000см= 230 км 230 км 5. Львів – Коломия 16 см 16 * 1000000 = = 16000000см = 160 км 160 км 6. Коломия – Говерла 6 см 6 * 1000000 = = 6000000см = 60 км 60 км Всього 84 см 84 * 1000000 = = 84000000см= = 840 км 840 км
Номер слайду 9
Прийом «Математична лабораторія»S = vt ; t = S : v ; t = 840 : 60 = 14(год.)
Номер слайду 10
Динамічна пауза (напиши тілом цифри в повітрі)1- носом;2- плечима;3- правою рукою;4- лівою рукою;5- правою ногою;6- лівою ногою;7- головою;8- за допомогою тіла.
Номер слайду 11
Задача Довжина крила комахи , намальованій в масштабі 20 : 1, дорівнює 4 см. Яка його довжина насправді? Розв’язання Масштаб 20 : 1 Нехай d – довжина крила комахи, d (на малюнку) = 4 см, тоді 20:1 = 4: d (в природі). Отже, 20d = 4*1 (в природі).d (в природі) = 4 : 20 = 2 : 10 = 0,2 см = 2мм Відповідь: довжина крила комахи насправді 2 мм.
Номер слайду 12
Інтерактивна вправа «Незакінчені речення » - Сьогодні на уроці я зрозумів /ла…- На уроці я навчився/лась…- Я переконався/лась…
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Намалювати у робочому зошиті план власної квартири у масштабі 1 :100.