Презентація до уроку "Математичний калейдоскоп"
Мета:поглибити й розширити знання учнів про математику;
розвивати пізнавальний інтерес, допитливість, творчі здібності;
виховувати любов до предмета, почуття колективізму
МЕТАпоглибити й розширити знання учнів про математику; розвивати пізнавальний інтерес, допитливість, творчі здібності; виховувати любов до предмета, почуття колективізму. Серед усіх наук, що відкривають шляхдо пізнання природи,найвеличнішою є математики. С. Ковалевська
Номер слайду 3
1 конкурс. "Математична розминка".
Номер слайду 4
УМОВИКожна команда отримує 12 запитань. Відповідати слід швидко або пропускати запитання, кажучи слово «далі». За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Номер слайду 5
Запитання для команди 1. 1. Прямі, які не перетинаються. 2. Кут, менший від 900.3. Чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні.4. Відрізок, що сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони.5. Найбільша хорда у колі.6. Трикутник, у якого дві сторони рівні.
Номер слайду 6
Запитання для команди 1. 7. Сума внутрішніх кутів трикутника8. Найменший дільник числа 110.9. Квадрат числа 12.10. Модуль числа -10.11. Яке число вважають щасливим? 12. Числа, які використовують для лічби.
Номер слайду 7
Запитання для команди 2.1. Прямі, які перетинаються під кутом 900. 2. Чотирикутник, у якого тільки дві сторони паралельні. 3. Кут, більший ніж 900. 4. Перпендикуляр, проведений з вершини кута трикутника, на протилежну сторону.5. Відрізок, що сполучає центр кола з точкою на колі. 6. Трикутник, у якого всі сторони рівні.
Номер слайду 8
Запитання для команди 2.7. Сума зовнішніх кутів трикутника, взятих по одному при кожній вершині.8. Найбільший дільник числа 15. 9. Квадрат числа 15. 10. Модуль числа -20. 11. У давньому Вавилоні це число вважали священним, ним користувалися під час вимірювань. Що це за число? 12. Натуральні числа, протилежні та нуль.
Номер слайду 9
ІI конкурс. АНАГРАМАЗа кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Номер слайду 10
ІСТОРІЯ МАТЕМАТИКИГЕОМЕТРІЯМАТЕМАТИКА І СПОРТАЛГЕБРАІII конкурс.
Номер слайду 11
УМОВИЗа кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.
Номер слайду 12
IV конкурс. «ГОНКА ЗА ЛІДЕРОМ»За правильну відповідь нараховується 1 бал.
Номер слайду 13
1. Кристали, які мають форму куба і є в кожного вдома. А) Цукор; Б) Сіль; В) Горох; Г) Перець.2. Тварина, у якої 14175 зубів. А) Акула; Б) Крокодил; В) Садовий слимак; Г) Гусениця.3. Скільки видів риб живе у мертвому морі? А) 10000; Б) 1000; В) Жодного Г) Безліч.4. Звідки походять знаки «+» і «-»? А) З арабського сходу; Б) З Греції; В) З Англії; Г) З Індії.5. Які числа в минулому вважали абсурдними, фіктивними? А) Додатні; Б) Від’ємні; В) Дробові; Г) Більші мільйона.6. Хто з письменників є автором книжки «Математика»? А) Лев Толстой; Б) Тарас Шевченко; В) Іван Франко; Г) Григорій Сковорода.7. Слово грецького походження, в перекладі на українську «поперечник» А) Радіус; Б) Діаметр; В) Прямокутник; Г) Діагональ.8. Скільки діагоналей має трикутник? А) Жодної; Б) Одну; В) Безліч; Г) Три.
Номер слайду 14
КОНКУРС «ЧОРНА СКРИНЬКА»За правильну відповідь нараховується 5 балів.
Номер слайду 15
Запитання для команд. 1. Назвіть професію, про яку йде мова у вірші, і предмет, що знаходиться в скриньці.Є професія важлива, Спробуйте її назвати! З паралельними прямими Справу слід постійно мати. П’ять ліній паралельних Горизонтально йдуть. А що це за професія ? Хай відповідь дадуть!
Номер слайду 16
Запитання для команд. 2. Французький король Людовік XVI, щоб поліпшити фінансове становище шляхом економії, видав указ, який ми виконуємо й досі, не підозрюючи про це. Згідно з указом довжина деякого предмета повинна дорівнювати його ширині. Цей предмет знаходиться у чорній скриньці. Що це?
Номер слайду 17
КОНКУРС «КРОСВОРД»За правильно розв’язаний кросворд нараховується 10 балів.
Номер слайду 18
КОНКУРС ВБОЛІВАЛЬНИКІВ
Номер слайду 19
Питання для конкурсу вболівальників 1. З Києва до Бердичева вирушив потяг зі швидкістю 50 км/год, а з Бердичева до Києва – зі швидкістю 60 км/год. Який потяг буде далі від Києва в момент їх зустрічі?2. Два гравці грали в шахи 2 год. Скільки часу грав кожний?3. Відомо, що 2 в квадраті дорівнює 4, а 3 в квадраті – 9. Чому дорівнює кут у у квадраті?4. У трикутнику відрізали кути. Скільки кутів залишилося?5. Назвіть найбільше трицифрове число, яке записане трьома різними цифрами.6. Скільки можна провести висот у прямокутному трикутнику?7. У якої тварини завжди при собі гроші?8. Що спільного між деревом і рівнянням?
Номер слайду 20
ПІДСУМКИЗакінчилась подорож, закінчилась гра. Щасливо фінішувати вже настала пора. Ви до знань зробили нині крок,У навчанні бажаємо удачі. Хай цікавим буде кожний ваш урокІ розв’язуються правильно усі задачі!