Мета: підвищити інтелектуальний рівень учнів; формувати навички самостійної роботи; розвивати в учнів мислення, увагу; виховувати культуру спілкування і почуття взаємодопомоги
Епіграф: Предмет математика настільки серйозний, що не варто нехтувати нагодою зробити його трохи цікавішим . Блез Паскаль * *
Номер слайду 3
I РАУНД Розминка 1. Скільки всього існує двозначних чисел? 2. Толя вищий за Петра,Петро вищий за Сашка,Дмитрик нижчий за Сашка.Хто найвищий з хлопчиків? 3.В одному будинку сто квартир.Скільки разів на табличках з номерами квартир написана цифра 9?
Номер слайду 4
Розминка 4.Горіло 5 свічок. Дві з них загасили. Скільки свічок залишилося ? 5.Що більше: сума чи добуток усіх цифр? 6. Запишіть число 1000 вісьмома вісімками. * *
Номер слайду 5
Розминка 1.Чому дорівнює добуток дійсних чисел? 2.Водій машини має дві сестри, але вони не мають брата.Як це може бути? 3.На руках 10 пальців.Скільки пальців на 10 руках? 4.Натуральне число, що має тільки два дільники, називається…
Номер слайду 6
Розминка 5.Яке число ділиться на всі числа без остачі? 6.Між цифрами 1,2,3,4,5,6,7 розташуйте знак «+» так , щоб сума дорівнювала 100.
Номер слайду 7
II РАУНД Ребуси ДД
Номер слайду 8
Ребуси
Номер слайду 9
А та Ребуси
Номер слайду 10
Ребуси
Номер слайду 11
РАУНД I I I Поліція 1.Вставте слово, яке було б кінцем першого слова і початком другого. 1)Мі(…)олад 2)Вам(…)аміда
Номер слайду 12
2)Вибрати потрібну фігуру 1 1 2 3 4 5 6 ?
Номер слайду 13
2)Вибрати потрібну фігуру 1 2 3 4 5 6 ?
Номер слайду 14
ІІ команда 1.Результат ділення чисел . 2.Міра маси. 3.Одиниця площі. 4.Добуток однакових множників. 5.Частка від ділення двох чисел. 6.Рівність, що містить невідоме. 7.Числа, що показують положення точки на площині. IV РАУНД Конкурс кросвордів
Номер слайду 15
V РАУНД Найрозумніший 3)Теріретясоме. 1)Усоксин. 2)Китуркинт.
Номер слайду 16
2)Саткач. Найрозумніший 1)Ятрепіца. 3)Сгентанок.
Номер слайду 17
Козак У якому випадку отримаємо вузол? а) б) в) г)
Номер слайду 18
Недостатньо лише зрозуміти задачу, треба мати бажання розв’язати її. Без сильного бажання розв’язати складну задачу неможливо, але якщо бажання є, то можливо. Де є бажання, знайдеться і шлях. Д. Пойа