Пропоную серію презентацій з матеріалом для STEM – проектів, які можна об'єднати спільною темою "Здоров'я людини очима математика". Дана презентація з теми "Математика і режиму дня. Мій понеділок"
Математика режиму дня. Мій понеділок учня ( учениці ) …. класу П Ш
Номер слайду 2
Математика і режим дня. Наш розпорядок дня - режим, не що інше як визначення часу і його планування протягом дня за допомогою нескладних математичних обчислень. Уроки в школі - це теж розподіл часу між вивченням різних предметів і відпочинком на перервах. Після школи нам потрібно встигнути пообідати, сходити на додаткові заняття, зробити уроки, повечеряти, відпочити і лягти спати, щоб гарненько виспатися і з новими силами і в хорошому настрої почати новий день. І ось так ми весь день стежимо за часом по годинах і вчимося правильно його розподіляти, щоб не спізнюватися і не вдаватися раніше, ніж потрібно.
Номер слайду 3
План роботи1. Скласти розпорядок дня одного з учбового дня тижня ( наприклад – «Мій понеділок» ) приблизно за планом : Підйом - 07:00. Зарядка, особиста гігієна, прибирання ліжка - 07: 00-07: 20. Сніданок - 07: 20-07: 40. Дорога в школу - 07: 50-08: 20 . Уроки - 08: 30-15: 00 Шкільний сніданок ( велика перерва ) - 12: 00 -12: 30. Дорога додому - 15: 00-15:30. Обід - 15: 30-16: 00. Відпочинок (гри, хобі) - 16: 00-17: 00. Виконання домашніх завдань - 17: 00-19: 00. Прогулянка - 19: 00-19: 40. Вечеря - 19: 40-20: 00. Вільний час - 20: 00-21: 40. Приготування до сну, особиста гігієна - 21: 40-22: 00. Сон - 22: 00 -7: 00.
Номер слайду 4
Мій понеділок 2. Підрахувати кількість годин, записати у відсотках ( 24 години – 100 % ) : Сон – 9 годин ≈ 38 %24 – 100 %9 – х %х = 9 * 100 : 24 ≈ 38 %Сон – 9 годин ≈ 38 %Відпочинок ≈ 3 години ≈ 13 %Навчання у школі 45 хв * 7 ≈ 5 години ≈ 21%Виконання ДЗ – 2 години ≈ 8 %Інше 100 – 38 – 13 – 21 – 8 = 20 %
Номер слайду 5
3. Створити кругову діаграму. Можна використовувати спеціальні програми, можна накресли від руки за допомогою циркуля, але спочатку виконати розрахунки : Круг – 360˚ - 24 години. Сон – 9 годин ≈ 135˚ 24 – 360˚ 9 – х х = 9 * 360 : 24 ≈ 135˚ Проводимо с центра кола радіус і відкладаємо спочатку 135˚