Презентація «Майстер – клас «Технопарк інтегрованого уроку (українська мова – російська мова) «Модель сучасного уроку словесності на платформі педагогічного сторітелінгу»

Про матеріал
Презентація до виступу на майстер-класі з теми «Технопарк інтегрованого уроку (українська мова – російська мова) «Модель сучасного уроку словесності на платформі педагогічного сторітелінгу» містить слайди, що демонструють - особливості й переваги використання методу сторітелінгу на уроках української й російської словесності, зокрема в полі практичного білінгвізму; - потенційні можливості інтеграції у практичній площині щодо формування критичного мислення й комунікативної культури учнів; - таблицю формул сторітелінгу та їхню структуру; - моделювання варіантів сторітелінгу на інтегрованому уроці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕХНОПАРК ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ (МОВА-МОВА)«Модель сучасного уроку словесності на платформі педагогічного сторітелінгу»учителі КЗ «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 56» Стоцієнко Алла Іванівна(російська мова); Кирильченко Любов Михайлівна (українська мова та література, зарубіжна література)

Номер слайду 2

В и м о г и Н У Ш

Номер слайду 3

Три постулати сучасного уроку

Номер слайду 4

сторітелінг

Номер слайду 5

М е т а майстер-класу

Номер слайду 6

Завдання майстер-класу

Номер слайду 7

Сторітелінг (Storytelljng) - це мистецтво розповідати історії з метою навчання, керування шляхом донесення змісту повідомлення за допомогою спеціальної методики. Девід АрмстронгІсторія повинна мати такі асоціації, які б змінювали людину, навчали б її бути успішною, легко працювати в колективіВасиль Сухомлинський Творення казки – найщасливіші хвилини мого духовного спілкування з дітьми, а для них – незрівнянна радість мислення. У казці дитина утверджує свою гідність мислення

Номер слайду 8

Практична користь педагогічного сторітелінгу

Номер слайду 9

Функції сторітелінгу

Номер слайду 10

Форми сторітелінгу. Класичнийподання правил, теорії, конкретної інформації через призму цікавої історії Активний участь учнів у створенні історій за канвою, наданою вчителем

Номер слайду 11

Етапи сторітелінгу

Номер слайду 12

П’ять правил сторітелінгу

Номер слайду 13

Таблиця формул сторітелінгу

Номер слайду 14

Формули сторітелінгу

Номер слайду 15

Формули сторітелінгу

Номер слайду 16

Комунікативна культура і сторітелінг

Номер слайду 17

В основі будь-якого матеріалу уроку словесності - СЛОВО

Номер слайду 18

Украплення сторітелінгу на уроках під час розгляду проблем морально-етичного плану «Л і ф т»«Яким має бути серце?»

Номер слайду 19

Критичне мислення

Номер слайду 20

Критичне мислення і сторітелінг

Номер слайду 21

Створення власного висловлення у форматі ЗНОЗНО - 2018, основна сесія У кожного з нас – безліч різноманітних справ. Виконуючи складні завдання, ми і покладаємось на власні сили, і сподіваємось, що поруч є люди, які порадять і допоможуть. Викладіть Ваш погляд на проблему: Що ж мотивує нас до дії більше – віра в себе чи впевненість у підтримці друзів, рідних, однодумців?

Номер слайду 22

Сторітелінг

Номер слайду 23

Переваги інтеграції- теорія- економія часу- культура мовлення- збагачення словникаадаптація в полі білінгвізму. М о в а М о в а

Номер слайду 24

Стислий переказ-переклад із творчим завданням. Слово о хлебе Издавна у славян существовал обычай: люди, преломившие хлеб, становятся друзьями на всю жизнь. Хлеб - посол мира и дружбы между народами, остается им и ныне. Изменяется жизнь, возникают новые ценности, а хлеб-батюшка, хлеб-кормилец остается самой большой ценностью. С хлебом принято провожать в дальнюю дорогу. С хлебом принято встречать солдат, вернувшихся с войны. Хлебом принято поминать тех, кто уже никогда не вернется. И каждый по-своему помнит и ценит хлеб. Но есть для всех без исключения одно общее: хлеб - это жизнь. Существует неразрывная связь между отношением к хлебу и нравственным состоянием общества. О всяком, кто честно зарабатывает себе на хлеб, в народе уважительно говорят, что он ест свой хлеб. И, наоборот, пренебрежительно отзываются о нахлебниках, живущих за чужой счет… Хлеб, доставшийся даром, не заработанный трудом, человека портит, потому что лишает его нравственной основы. Чем тяжелее труд по добыванию каждого хлебного колоса, каждого кусочка этого чудесного дара, тем уважительнее, благоговейнее относится человек к хлебу и тем чище душа его, тем совестливее и добрее сам человек. (По Н. В. Беседину)

Номер слайду 25

Прийоми бінарного уроку

Номер слайду 26

Етапи уроку - дебатів

Номер слайду 27

«Історія однієї ріки»

Номер слайду 28

«Азовські чайки»

Номер слайду 29

урок - дебати

Номер слайду 30

Прогнозовані результати

Номер слайду 31

Притча про Майстра

pptx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
1490
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку