Презентація Механічний рух

Про матеріал
1) Навіщо вивчати механічний рух тіл? 2) Навіщо знати про зміну положення тіла в просторі відносно інших тіл? 3) Навіщо знати положення тіла в будь – який момент часу? 4) Навіщо передбачати певні події? 5) Навіщо досліджувати навколишній світ? 6) Навіщо створювати нові технології?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити. Т. Едісон ? Механічний рух

Номер слайду 2

Залізо, не знаходячи собі застосування, вкривається іржею, стояча вода на холоді замерзає, а розум людини без роботи чахне. Леонардо да Вінчі

Номер слайду 3

Розминка Відгадайте загадку: Знайомі з вами ми давно, Ще на уроках математики. Чому, та як, та де було, Як швидко рухалось, пливло? — Все вправи це ... Код 53725444 Що вивчає механіка?

Номер слайду 4

Підберіть гарні та добрі слова, якими б ви могли охарактеризувати себе, що починаються з цих букв Р – У – Х –

Номер слайду 5

Обґрунтування навчання Прийом 6 запитань 1) Навіщо вивчати механічний рух тіл? 2) Навіщо знати про зміну положення тіла в просторі відносно інших тіл? 3) Навіщо знати положення тіла в будь – який момент часу? 4) Навіщо передбачати певні події? 5) Навіщо досліджувати навколишній світ? 6) Навіщо створювати нові технології?

Номер слайду 6

Відкрию я секрет один для Вас, Були у хлопця друзі: Швидкість й Час. Вони росли в одній родині, І з рухом, як один, єдині. Іще секрет відкрию я, Кохання руху – Траєкторія, Вона також його любила, За рухом хвостиком ходила. І ріс синок зовсім не злосним, Не абсолютним, а відносним. Мама Механіка його любила, А бабця Фізика всьому навчила. Не будемо ловити мух, А узагальним тему «Механічний рух». Сурган Ярослава 8-А Актуалізація знань Виписати фізичні терміни, які зустрічаються у вірші, дати їм пояснення Механічний рух Механіка - хитрюща грецька дама, Була турботлива, але сувора мама, ЇЇ синок вертівся, що є духу, А звався - Механічним рухом. І щоб ніхто на місці не стояв, Він навіть Землю обертав. Він бігав взад, вперед, по колу, Не зупиняючись ніколи. Періодично коливався, Навколо осі обертався, Ходив він чемно, поступався, Але ніколи не спинявся.

Номер слайду 7

Механічний рух Поступальний Обертальний Коливальний Скласти схеми відповідних розділів Усвідомлення змісту уроку

Номер слайду 8

Неслухняна котушка Котушку тягнуть за нитку, внаслідок чого котушка, на яку намотана нитка, перекочується без ковзання по столу. Довжини кола барабана котушки та торцевого диску відповідно рівні L1 = 13 см та L2 = 10 см? - Який рух здійснює котушка? - На яку відстань переміститься край розмотаної нитки, якщо котушка зробить один оберт?

Номер слайду 9

Вагонне колесо - Який рух здійснює колесо? - Чи існують на колесі точки, які рухаються назад?

Номер слайду 10

Графічні задачі «Визначити все, що можна» За поданими графіками руху представників тваринного світу одержати максимальну інформацію, визначити всі відомі вам величини, що описують їх рух. Перевірка здійснюватиметься за аркушем самоконтролю.

Номер слайду 11

Група І На рисунку наведено графік руху риби-меч 1. Скільки часу рухалась риба-меч? 2. Скільки часу відпочивала? 3. Знайти швидкість руху (в СІ) на першій та останній ділянці. 4. Знайти середню швидкість на всьому шляху. 5. Побудувати графік швидкості. 20 60 t, с L,м 1600 800

Номер слайду 12

Група ІІ Учні підрахували, що кити, хоча мають масу в декілька тонн, розвивають значну швидкість. За графіком руху кита дайте відповіді на запитання. 1. Скільки часу плив кит? 2. Скільки відпочивав? 3. Знайти швидкість руху (в СІ) на першій та останній ділянці. 4. Знайти середню швидкість на всьому шляху. 5. Побудувати графік швидкості. 80 L, м 160 10 20 t, с

Номер слайду 13

200 L, cм 600 20 60 t, c Група ІІІ На рисунку наведено графік руху метелика. 1. Скільки часу рухався метелик? 2. Скільки часу відпочивав? 3. Знайти швидкість руху (в СІ) на першій та останній ділянці. 4. Знайти середню швидкість на всьому шляху. 5. Побудувати графік швидкостію.

Номер слайду 14

2б. Побудувати графік швидкості 1б. < V > = 0,075 м/с < V > = 6 м/с < V > = 12 м/с Знайти середню швидкість на всьому шляху. 1б. V1=0,1м/с, V3=0,2м/с; V1=8м/с, V3=8м/с; V1=40м/с, V3=10м/с; Швидкість руху (в СІ) на першій та останній ділянці. 0,5 б. 40 с 5с 40с Скільки часу відпочивало? 0,5 б. 20+20=40с 10+5=15с; 20+40=60с Скільки часу рухалось тіло? Ціна Метелик Кит Риба-меч Фізичне тіло 20 60 t, с V, м/с 40 20 8 V,м/с 16 10 20 t,с 0,1 V,м/с 0,2 20 60 t, c Аркуш самоконтролю

Номер слайду 15

Задачі з мультфільмів Задача №1 Ціна 1б. На якій відстані знаходився вовк від гори, якщо луна докотилася до нього за 1 с? Швидкість звуку в повітрі становила 330 м/с.

Номер слайду 16

Задачі з мультфільмів Задача № 2 Ціна 2б. З якою швидкістю піднімали вовка з колодязя, якщо частота обертання ручки становила ν = 1,4Гц, а діаметр вала d = 20 см?

Номер слайду 17

v = 330м/с t = 5 с S = ? ν = 1,4с-1 d = 20 см = 0,2 м v = ? 2S = t v S = t v /2 S = 1с*330м/с = 165 м 2 Задача №1 v = 2πR v = πd v v = 3,14*0,2м*1,4 с-1 = 0,88(м/с) Задача № 2

Номер слайду 18

v1=2 км/год v2 = 4 км/год t1 = 3 t /4 t2 = t /4 < v > = ? Група І За малюнками скласти задачі та розв‘язати їх. Туристичні задачі. Ціна 4б.

Номер слайду 19

S1 = S2 v1= 5 км/год v2 = 10 км/год t1/t2 = ? Група ІІ За малюнками скласти задачі та розв‘язати їх. Туристичні задачі. Ціна 4б.

Номер слайду 20

v1=4 км/год v2 = 80 км/год S1 = S/4 S 2 = 3S/4 < v > = ? Група ІІІ За малюнками скласти задачі та розв‘язати їх. Туристичні задачі. Ціна 4б.

Номер слайду 21

Рефлексія Вправа «Мікрофон». Що нового дізналися на уроці? Що найбільше сподобалося? Що було найважчим?

Номер слайду 22

Домашнє завдання Опрацювати с.92 Підбиваємо підсумки розділу “ Механічний рух ” . Виконати завдання с.94-95

ppt
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
21 лютого 2020
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку