Презентація "Метод проектів - сучасний засіб формування креативної освіти на уроках математики та інформатики"

Про матеріал

Дана презентація буде корисною як для вчителів математики, так і для учнів. Метод проектів є ефективним шляхом активізації пізнавальної діяльності учнів, подальшого їх залучення до наукової діяльності, наочного бачення практичного значення вивчення математики

Перегляд файлу



ЩО Ж ТАКЕ КРЕАТИВНІСТЬ?


 .


       Креативність - творчі     здібності індивіда, які характеризуються готовністю до прийняття та створення принципово нових ідей, що відхиляються від традиційних Креативність – це здатність дивувати й пізнавати, уміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях, це націленість на відкриття нового і здібність до глибокого усвідомлення

свого досвіду


схем мислення. 

Что бы не означала креативность, она является частью решения проблемы.

Брайан Олдис


ТАК ТВОРЧІСТЬ ЧИ КРЕАТИВНІСТЬ?


Є. С. Громов і В. А. Моляко називають сім


Креативний педагог – це педагог, готовий до швидкої переорієнтації, переходу до якісно нової структури мислення, нестандартних дій в екстремальних умовах, здатний створювати нове навчальне

середовище

Секрет креативності полягає в умінні ховати джерела своїх ідей

А.Ейнштейн

Характерологічні особливості  креативного педагога: 

відхилення від шаблону;              оригінальність; ініціативність;              наполегливість; комунікативність;             висока самоорганізація; працездатність;             почуття гумору.

 





Креативність педагога – синергія навичок, мотивації, ресурсів викладача

Висококваліфікований, креативний педагог має володіти наступними творчими вміннями

       вмінням визначити проблему, 

       висунути гіпотезу, 

      
намітити шляхи реалізації комплексного підходу  для її підтвердження,

       узагальнити одержані факти, 

       розробити методику їх аналізу, 

       зробити висновки, 

       побачити можливість застосування одержаних результатів у практичній діяльності. 


Креативність виявляється як здатність висувати неординарні та нестандартні ідеї, уникати в мисленні традиційних схем, швидко розв'язувати проблемні ситуації. Креативність охоплює певну сукупність мислительних процесів та якостей особистості.

Креативний процес можна поділити на п'ять етапів:

 

1.         Пошук проблем. Відшукання проблеми або усвідомлення наявності проблеми чи перешкоди.

2.         Заглиблення або підготовка. Зосередження на проблемі, заглиблення в неї, збирання інформації, об'єднуючи дані, які мають з нею зв'язок, а також висунення гіпотези, не оцінюючи її попередньо.

3.         Інкубація. Після збору доступної інформації аналізування її, переосмислення зібраного матеріалу (підсвідомість намагається укласти факти в нові розв'язки або зразки).

4.         Усвідомлювання або осяяння („інсайт”). Часто в найменш відповідний момент з'являється нова думка. Своїми роздумами варто поділитися з іншими, залучаючи їх до дискусії.

5.         Верифікація і застосування. Шляхом логічних роздумів або експерименту потрібно довести, що запропонована ідея може вирішити дану проблему.

 

 



ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ

 

1.     Не обмежуйте учневі можливість вибору

2.     Мисліть вільно  Педагогіка

свободи

3.     Акцентуйте увагу на питаннях, готові відповіді аналізуйте

4.    
Використовуйте інноваційні технології: експериментуйте,                    упроваджуйте,

5.     Творіть

6.     Не бійтеся нового

7.     Спираючись на існуючі стандарти, виходьте за рамки академічної  системи

8.     Використовуйте методи проектів, веб-квестів, корпоративне


Кто хочет — ищет возможности. Кто не хочет — ищет причины.


ДЕВІЗИ КРЕАТИВНОГО ПЕДАГОГА



Головні ознаки креативності освіти:

    перехід від дисциплінарно-орієнтованої системи навчання до проектно-творчої та ресурсно-орієнтованої;

 

    організація навчально-виховного процесу, що здійснюється з позицій особистісного підходу, у межах якого розвиток виявляється як оволодіння студентом морально усвідомленою внутрішньою свободою, як формування у нього творчих здібностей і розкриття усіх потенціалів індивідуальності;

 

    зміна стратегій, спрямованих на особистісновідтворюване засвоєння фундаментальних знань за допомогою викладача, паралельне застосування та адаптація їх у практиці та створення максимальних умов для використання знань у передбачуваних обставинах на основі розвинутих творчих здібностей;

 




















Кількість робіт, підготовлених  до захисту учнями КЗШ № 123: 

Переможці за напрямками


















СТВОРЮВАЛИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ, ЯКІ ВИКОРИСТОВУВАЛИ НА СВОЇХ УРОКАХ

СТВОРЮВАЛИ СЛАЙДИ, ЯКІ


ВИКОРИСТОВУВАЛИ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ЗАДАЧ

ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРА


СТВОРЮВАЛИ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ,

ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ


СТВОРИЛИ ЗБІРКУ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ МАТЕМАТИКИ

        


                                                                                                                       

                                                                                                   Оцінка учнівського проекту

 


                       Етапи навчального дослідження

           

Консультаційна робота керівника

          

                                                                                 Підсумок роботи:

 

 

 

Øзначно розширилась пізнавальна сфера учнів(на


20% збільшилось відвідування учнями бібліотеки, на 10% посилилось бажання користуватись додатковими джерелами знань);

Ø покращився рівень розвитку мислення на 15% збільшилась кількість бажаючих отримати для виконання нестандартні завдання; Øна 15% підвищився рівень сформованості навчальних навичок.

В школі побудована продуктивна  особистісноорієнтована система навчання, яка спирається на; ØПріоритет індивідуальності,  самобутності дитини, як активного носія суб’єктивного досвіду; ØФормування пізнавальних здібностей на основі оволодіння відповідними знаннями та вміннями.

pdf
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
1395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку