У презентації доводиться доречність використання методу проєктів під час проведення навчальних та позанавчальних занять з української мови (6 клас) та з української літератури (9 клас)
Метод проєктів як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови і літератури
Номер слайду 2
Метод проектів на уроках української мови і літератури. Ме́тод проє́ктів — освітня технологія, спрямована на здобуття учнями знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь і навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.спрямований на активізацію пізнавальних інтересів учнів; сприяє розвитку творчих здібностей, умінь застосовувати знання на практиці; формування критичного мислення школярів. Цінність використання
Номер слайду 3
Ефективність застосування методу проектів на уроках української мови та літератури залежить від багатьох факторів: опанування учнями тексту літературного твору, місце уроку в темі, загальний рівень підготовки учнів, їхнє ставлення до творчих завдань, психологічний клімат у класі, майстерність учителя, чіткість питань, мети, інструкції. Найчастіше на уроках української літератури використовую творчі проекти, участь у яких допомагає школярам краще осягнути художній твір, зрозуміти літературну епоху, усвідомити особливості творчості різних письменників, висловити особистісне ставлення до того чи іншого літературного явища, реалізувати свої творчі та інтелектуальні здібності.