Номер слайду 4
• Пізнання свого внутрішнього «Я», вивчення свого внутрішнього стану, дослідження свого характеру. Дає можливість відчути, побачити, подумки доторкнутися до того, що вивчається, можна за допомогою асоціативних переживань кожного окремого учня. Складаючи асоціативний ряд, учні звертаються до своїх думок, почуттів, переживань. • Розфарбуй свої почуття. Пропонується розфарбувати свій стан в даний момент, виявити, якого кольору, що ти відчуваєш до героя, ситуації, якого кольору сама ситуація, з яким кольором асоціюється персонаж і т.д. Виконувати можна і усно, і письмово. Найчастіше в психології так інтерпретують кольори: жовтий - щирість, радість; помаранчевий - щастя, дружелюбність, доброзичливість; зелений - задоволення, а й увагу, зосередження; синій - смуток, печаль, туга; яскраво-червоний - гнів, роздратування; коричневий - почуття провини, співчуття, співчуття; чорний - страх, негатив; рожевий - мрія, фантазія. Взагалі, колір має великий вплив на людину. Через колір ми можемо сприймати світ або предмет, отримуючи якесь враження.