Презентація "Методи та прийоми на уроках української мови та літератури"

Про матеріал
Наведені інтерактивні методи та прийоми навчання сприятимуть додатковому зацікавленню здобувачів освіти, розвитку творчих здібностей як під час оосмислення й засвоєння , закріплення навчального матеріалу, самостійної роботи учнів, так і під час контролю.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Раївський ліцей Раївської сільської ради Методи та прийоми на уроках української мови і літератури Вчитель української мови і літератури Мороз І. В.

Номер слайду 2

Інтерактивний прийом «Реконструкція фактів «Пізнай мене»» {6 E25 E649-3 F16-4 E02-A733-19 D2 CDBF48 F0}Дата. Подія…? (03.04.1918 р.)Народився в с. Ломівка на Катеринославщині1937 р. …? (з’являються перші оповідання)…?Вступив до Харківського університету на філологічний факультет1941 р.…? (пішов на фронт добровольцем)…?Надрукована новела «Модри Камень»1968 р.…? (був опублікований роман «Собор»)….….

Номер слайду 3

Інтерактивний прийом «Реконструкція фактів «Пізнай мене»»

Номер слайду 4

Анкета-характеристика героя/героїні твору {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1. Автор…….2. Назва твору3. Ім’я 4. Вік5. Національність6. Сімейний стан7. Освіта8. Прототип9. Портрет10. Пригоди11. Риси характеру12. Ставлення персонажів

Номер слайду 5

Префікси ПРЕ-, ПРИ-, ПРІ«Теорія в моїй інтерпретації» Заповніть таблицю правилами, виведеними з прикладів. Допишіть власні приклади.

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Пояснення. Приклади. Прекрасний, пречудовий, предобрий. Преподобний, преосвященний, престол. Присолити, приварити, приклеїти. Приблизити, прив’язати, прилетіти. Прикордонний, приазовський. Прізвисько, прізвище, прірва. Слова, які потрібно ЗАПАМ’ЯТАТИ: пріоритет, прецедент, преамбула

Номер слайду 7

Гра «Діалог» Уважно розгляньте світлини. Складіть діалог відповідно до поданої ситуації.

Номер слайду 8

Прийом «Фішбоун»(Новела Г. Р. Тютюнника «Три зозулі з поклоном»)Чому кохання Марфи до Михайла було нещасливим?Кохання Марфи до Михайла було нещасливим, бо він прагнув зберегти власну сім′ю. Обоє мають сім′ї. Михайло понад усе любить сина. Михайло співчуває Марфі, можливо, кохає її, але не хоче завдати болю дружині.«Обіймаю тебе і несу на руках колиску з сином, доки й житиму…»

Номер слайду 9

Заповнення форми – резюме письменника{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Резюме письменника. Переконання. Основне. Дата народження: Місце народження: Освіта: ЦінностіДосягнення. Найвідоміші твори. Факти. Дати. Події

Номер слайду 10

«Нестрашна» теорія{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}Назва твору. Жанр. ТемаІдея. Композиція. Образи. Сюжетна лінія. ОсобливостіАфоризми. Перегляньте«Майстер корабля»

Номер слайду 11

Кроссенс за сюжетом пісні «Засвіт встали козаченьки»Кроссенс – характеристика персонажа пісні «Засвіт встали козаченьки»

pptx
Додано
25 вересня 2021
Переглядів
3171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку