Презентація. Методична модель національно-патріотичного виховання дітей та молоді КПНЗ «ЦДЮТ «Дивосвіт» КМР «Виховати особистість»

Про матеріал
Методична модель національно-патріотичного виховання дітей та молоді КПНЗ «ЦДЮТ «Дивосвіт» КМР «Виховати особистість». Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне та екологічне виховання як основні складові національно-патріотичного виховання, як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть розвиток держави як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї патріотизму, поваги до культурних цінностей Українського народу, його історико-культурного надбання і традиції, гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності за природу як за національне багатство, здорового способу життя, готовності до змін та до виконання обов'язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методична модельнаціонально-патріотичного виховання дітей та молодіКПНЗ «ЦДЮТ «Дивосвіт» КМР «Виховати особистість»

Номер слайду 2

Методолого-педагогічні засади Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне та екологічне виховання як основні складові національно-патріотичного виховання, як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть розвиток держави як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї патріотизму, поваги до культурних цінностей Українського народу, його історико-культурного надбання і традиції, гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності за природу як за національне багатство, здорового способу життя, готовності до змін та до виконання обов'язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України.

Номер слайду 3

Метою національно-патріотичного виховання є забезпечення: набуття дітьми та молоддю громадянської компетенції (історичного й соціального досвіду);створення відкритого освітнього простору взаємодії суб’єктів виховного процесу: «батьки –вихованці–керівники гуртків», « «Дивосвіт» – Кривий Ріг –Україна – Європа – Світ»; утвердження любові до Батьківщини, української мови, культури, історії, традицій; успадкування духовних надбань українського народу, розвиток особистісних рис громадянина української держави та європейська ідентичність (приналежність до загальноєвропейської спільноти);національної безпеки України, соціального та інформаційного захисту її Громадян. розвиток бережного ставлення до природних ресурсів, культурної спадщини України та інші.

Номер слайду 4

Основні завдання моделі формування у дітей та молоді поваги до Конституції і законів України; плекання громадянських почуттів і самоусвідомлення себе українцями; головний урок – урок патріотизму сьогоднішнього дня; формування цілісного бачення світу й Людини в гармонії з природою,Всесвітом, собою;утвердження у виховній роботі пріоритету національного на засадах. Родинності ( першою патріота виховує родина); розвиток у вихованців почуття відповідальності за збереження національних традицій, звичаїв, культурних надбань, реалізація ідеї «діалогу культур»; опанування знань про рідну землю, родину, історію Української Держави, виховання почуття гордості за минуле й сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразках української культурної спадщини; сприяння успадкування вихованцями кращих духовних та культурних надбань українського народу;

Номер слайду 5

Основні завдання моделі виховання поваги до єдиної державної української мови; виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки – Герба, Прапора, Гімну України таісторичних святинь; утвердження у свідомості вихованців об'єктивної оцінки ролі українського війська в українській історії у відстоюванні ідеалів свободи та державності України та її громадян від княжої доби, Гетьманського козацького війська, військ Української Народної Республіки, Січових Стрільців, Української повстанської армії до часів незалежності;забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турботи про молодших та людей із особливими потребами; формування шанобливого ставлення до особистості згідно з Конвенцією ООН про права дитини; посилення ролі сім'ї у патріотичному вихованні гуртківців.

Номер слайду 6

Принципи моделі національно-патріотичного вихованняпринцип природовідповідностіпринцип цілісності принцип особистісної зорієнтованості принцип гуманізації виховного процесу принцип національної ідентичності принцип суб'єкт-суб'єктної взаємодії Мультикультуралізмпринцип толерантності принцип родинності принцип свободи і прав особистості принцип громадянськості принцип європейськості

Номер слайду 7

Принципи моделі національно-патріотичного виховання Отже, серед основних принципів національно-патріотичного виховання засадничим є принцип національної спрямованості виховання, який передбачає розвиток у молоді національної свідомості, любові до України, свого народу,шанобливого ставлення до його культури, здатності зберегти свою національну ідентичність, пишатися приналежністю до українського народу, брати участь у розбудові та захисті своєї держави.

Номер слайду 8

Змістові лінії моделірозробка та впровадження програми національно-патріотичного виховання закладу;підготовка рекомендацій із питань національно-патріотичного виховання;створення та наповнення кейсу національно-патріотичного виховання; підвищення професійної компетентності педагогічних працівників із питань національно-патріотичного виховання, громадянського становлення та розвитку вихованців; 

Номер слайду 9

Структурні компоненти моделіціннісне ставлення до свого фізичного, духовного, соціального «Я» ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей; ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави; виховання патріотизму, розвиток правосвідомості; готовність до захисту своєї держави; відповідальність перед минулими поколіннями, героями минулого та сучасного, які демонстрували та демонструють зразки високого патріотизму, утверджували та утверджують нашу державу; ціннісне ставлення до праці; ціннісне ставлення до природи;ціннісне ставлення до культури й мистецтва;ціннісне ставлення до Європи та Світу.

Номер слайду 10

Концептуальні засади виховання реалізуються через інтеграціюкомпонентів управлінської діяльності Педагогічної ради Батьківського комітету Методичної ради. Гуртків закладу. Виховної моделі Громадських організацій

Номер слайду 11

Опис моделі Діяльність спрямована на виховання почуття прекрасного, пізнання, збереження та примноження звичаїв, традицій українського народу; здатності сприймати українську культуру як невід'ємну складову світової; засвоєння духовно-моральних, естетичних та етичних цінностей української нації; виховання поваги до національних святинь та відповідального ставлення до них. Утвердження кодексу патріота-громадянина нашої держави, переосмислення історичної долі України; формування національної самосвідомості через виховання любові до рідної землі; становлення громадянської відповідальності та готовності захищати Батьківщину

Номер слайду 12

Очікувані результативиховання достойних громадян України з високим рівнем моральності (честі, совісті, відповідальності, доброзичливості, правди, любові до своєї держави);осмислення кожним ролі і значення української мови як державної;толерантність та шанобливе ставлення до людей іншої національності, інших поглядів та переконань (європейська ідентичність); повага до історичної пам’яті, українських народних традицій, кращих надбань світової культури);виховання почуття відповідальності за збереження природи як національного багатства; виховання відповідального ставлення до власного здоров’я, здорового способу життя ; виховання відповідальних та активних громадян Європи

Номер слайду 13

Література: 1. Безлюдна Н. Особливості національно-патріотичного виховання молодших школярів в умовах воєнного стану. Збірник наукових праць «Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи». 2022. URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/268057 2. Бондаренко Н. Модерна українська ідентичність як основа формування європейськості майбутньої еліти. Обдаровані діти – скарб нації! : матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Київ, 18–23 серп. 2022 р.). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2022. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/731816. 

Номер слайду 14

Література: 3. Бондаренко Н., Косянчук С. Національно-патріотичне виховання у контексті сучасних викликів: методичні рекомендації [для вчителів, методистів, авторів програм і підручників, науковців, викладачів, студентів закладів професійної й вищої освіти, управлінців, політиків]. 2022. URL:https://lib.iitta.gov.ua/732103/1/BNV%20 KSV%202022rek. pdf   4. Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України: Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.06.2022 No527. URL: https://bit.ly/3 Usbt. JG 5. Мокан В. Чому держава повинна унормувати сферу національно-патріотичного виховання. Українська правда. 2021. URL: https://www.pravda.com.ua/columns/2021/12/14/7317302/ 

pptx
Додано
29 листопада 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку