МЕТОДИЧНА РОБОТАГоловне в методичній роботі – надання реальної дієвої допомоги всім членам педагогічного колективу. Методична робота допомагає педагогу не тільки підтримувати необхідний рівень професійної компетенції, а й опанувати нові ідеї, новітні технології, сучасні методи навчання та виховання, адаптувати їх до власного педагогічного досвіду і взагалі бути майстром своєї справи.
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА2015 – 2020 РОКИ КОЛЕКТИВ ПРАЦЮВАВ НАД МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ ЗАПРОПОНОВАНОЮ МІСЬКИМ ВІДДІЛОМ ОСВІТИ “ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ”. В ЗВ’ЯЗКУ З ПАНДЕМІЄЮ ТА КАРАНТИНОМ ВІДБУЛОСЯ БАГАТО ЗМІН. НЕ ВСЕ ЗАПЛАНОВАНЕ ВИКОНАНО. НЕ ЗАПРОПОНОВАНА НОВА ПРОБЛЕМА. ПОПЕРЕДНЬОЮ МЕТОДИЧНОЮ РАДОЮ /25.08.2020/ БУЛО ВИРІШЕНО ПРОДОВЖИТИ ПРАЦЮВАТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ ДО КІНЦЯ КАЛЕНДАРНОГО РОКУ. АЛЕ ВЖЕ СЬОГОДНІ ПОТРІБНО ОБРАТИ ОРІЄНТИРИ МАЙБУТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАШОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ. Щоб спонукати до пошуку та дії звертаємося до першоджерел
ПОРТФОЛІО – ТРАЄКТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА ПОЗАШКІЛЬНИКАПортфоліо – (від італ. Portafoglio — «портфель») — збірка виконаних робіт та напрацювань певної особи. Для чого створюють портфоліо?професійне портфоліо потрібне для того, аби:проаналізувати і узагальнити свою роботу;відобразити динаміку свого професійного росту;представити досвід своєї роботи найбільш повно і ефективно.
Які є види портфоліо?Електронні – створюються на комп’ютері офлайн (папка з файлами, диск) або в он-лайні (власний сайт, блог);Паперові – у вигляді звичайної папки. За наповненням портфоліо буває: Портфоліо досягнень – зібрання усіх ваших сертифікатів, нагород, дипломів, подяк та інших документів, що підтверджують успіхи та досягнення. Тематичне портфоліо – структуроване портфоліо, матеріали в якому згруповані за розділами (наприклад, навчальна діяльність, виховна діяльність, самоосвіта). Портфоліо - звіт – являє собою звіт про завершену роботу. Комплексне портфоліо являє собою поєднання усіх видів портфоліо.
Портфоліо керівника гуртка містить такі розділи: V розділ «Самоосвіта педагога»:5.1. Тема самоосвіти.5.2. План самоосвіти.5.3. Звіт з самоосвіти.ІV розділ «Методична скарбничка» (або «Творче досьє»):4.1. Проведення відкритих занять (тема заняття, дата проведення).4.2. Ріст гуртків за рівнями навчання.4.3. Результати участі вихованців у масових заходах.4.4. Аналіз динаміки участі та перемог вихованців у масових заходах за останні 3 роки.4.5. Статті в газету, електронні матеріали .4.6. Сценарії масових заходів.4.7. Розробки занять.4.8. Розробки методичних матеріалів.4.9. Звіт про науково-дослідницьку роботу.4.9. Фотоматеріали ІІІ розділ «Професійна компетентність»(складається із: знання нормативно-правових документів, на основі яких він здійснює свою діяльність; - володіння теорією виховання і розвитку особистості дитини; грамотних навиків в управлінні педагогічним процесом.)3.1. Навчальні програми, за якими працює педагог, навчально-методична література, нормативно-правові документи (перелік).3.2. Нові технології, засоби педагогічної діагностики для оцінки навчальних досягнень вихованців.3.3.ІКТ.3.4. Участь в професійних творчих конкурсах.3.5. Методична діяльність. Виступи на семінарах, нарадах, організація і проведення семінарів, майстер-класів.3.6. Авторські програми.3.7. Психолого-педагогічна картка.3.8. Опис досвіду роботи ІІ розділ «Банк сертифікованих досягнень»(матеріали, що відображають досягнення педагога):2.1. Копії документів, що підтверджують наявність вчених і почесних звань.2.2. Нагороди, грамоти.2.3. Дипломи різних фахових конкурсів.2.4. Інші документи.І розділ «Візитна картка»:1.1. Педагогічне кредо педагога;1.2. Проблема, за якою працює педагог;1.3. Загальні відомості про педагога: - ПІБ педагога;- рік народження;- освіта (яка, що, де, коли закінчив);- спеціальність за дипломом;- посада, яку займає педагогічний працівник;- загальний педагогічний стаж;- педагогічний стаж на займаній посаді;- підвищення кваліфікації (заклад, дата, № посвід., назва курсів);- телефон, електронна адреса.1. Титульна сторінка: / ПІБ педагога; повна назва позашкільного навчального закладу, в якому працює педагог; рік створення протфоліо/2. Зміст (зміст розділів з переліком матеріалів, що включені до розділу). РЕКОМЕНДАЦІї
Вокально – хореографічний колектив“НАТХНЕННЯ”1 Піддєнєжна Катерина2 Кравченко Катерина3 Чмихало Вікторія4 Маньковська Анастасія5 Ющик Анастасія6 Білуха Вікторія7 Букреєва Діана8 Дитюк Олена9 Кавун Катерина10 Карасьова Сніжана11 Коваленко Ксенія12 Кулікова Анастасія13 Лавріщева Аліна14 Мяделець Катерина15 Уманець Анастасія16 Цупер Поліна17 Шпаковська Варвара18 Щерба Дар’я
“ КРЕАТИВНИЙ ДИЗАЙН ”“ ТАЛАНОВИТІ МАЛЯТА ”Іванющенко Герман. Нежива Уляна. Журавська Олена. Мороз Поліна. Галушко АнастасіяІванющенко Дмитро. Кошулько Анна. Заболотня Єлизавета. Яценко Анастасія. Волошина Віталіна. Нікуліна Поліна. Безсмертний Артемій. Терентьєва Анна. Тарнаруцька Наталя. Сірик Анастасія. Полторацька Єлизавета. Мікрух Софія. Лемешко Софія. Заболотна Варвара. Діріна Катерина. Богайчук Іван
Заслухати пропозиції керівників гуртків з питання нової методичної проблеми /грудень _ творчий педагогічний майданчик/Затвердити методичну проблему ЦДЮТ на 2021 -2025 роки /січень _ методична рада/Керівникам гуртків підготувати електронне портфоліо та презентацію /лютий _ педрада/Методисту надати практичну допомогу керівникам гуртків в оформленні портфоліо. Керівникам гуртків підготувати паперовий примірник портфоліо / січень /Керівникам гуртків розпочати роботу над власним портфоліо / жовтень – грудень/ПРОЕКТ РІШЕННЯМЕТОДИЧНОЇ РАДИЗатвердити подання керівників гуртків, внести до банку творчо обдарованих вихованців ЦДЮТ кращих гуртківців. /список додається/Керівникам гуртків Пасічник Ж. В., Панасевич Н. В., Іванющенко С. А., Чорнухіній К. Ю., Пітько О.І. забезпечити матеріал для поповнення “ Сходинок творчості ” /до 20.10.2020/Методисту Журавській Л. В. оформити фото галерею “ Сходинки творчості ” /до 01.11.2020/Затвердити новий склад методичної ради на 2020-2021 навчальний рік
МОН ставить за мету підвищити престижність праці педагогічних працівників у сфері позашкільної освіти – для цього ми ініціюємо зміни до підзаконних актів та виносимо їх на громадське обговорення. Про це повідомив т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлет. Запропоновані зміни передбачають:збільшення тривалості відпустки педагогічних працівників сфери позашкільної освіти до 56 днів;збільшення тарифних розрядів педагогічних працівників сфери позашкільної освіти;розширення фінансової автономії закладів позашкільної освіти;приведення положення про заклад позашкільної освіти у відповідність до Закону України «Про освіту»;розширення переліку платних послуг, які можуть надаватися закладами освіти, іншими установами та закладами системи освіти, що належать до державної та комунальної форми власності.«Прийняття змін до низки постанов Уряду сприятиме збільшенню рівня оплати праці працівникам позашкілля та надасть інструмент для закладів позашкільної освіти щодо посилення їх фінансової спроможності», – підкреслив Сергій Шкарлет. Зауваження та пропозиції приймаються Міністерством освіти і науки України до 23 жовтня 2020 року на електронну пошту yurii.demediuk@mon.gov.ua (тел. 481-32-86, Демедюк Юрій Григорович, керівник експертної групи з питань позашкільної освіти директорату дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти)ІНФОРМАЦІЙНА СТОРІНКА