МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО МОТИВАЦІЇ УЧНІВ У ВИВЧЕННІ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
Номер слайду 2
«Людина, яка не знає нічого, може навчитися, справа тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитися»Дені Дідро
Номер слайду 3
Мотивація це стимулюючий механізм, який примушує людину із завидною завзятістю домагатися свого.
Номер слайду 4
два види мотиваціїВнутрішня мотивація. Зовнішня мотивація
Номер слайду 5
УЧИТЕЛЬ
Номер слайду 6
МЕТОДИ НАВЧАННЯПАСИВНІ – головна діюча особа це вчитель (лекція)АКТИВНІ – коли вчитель та учень взаємодіють і учні активні слухачі (бесіда)ІНТЕРАКТИВНІ - учні і вчитель перебувають у режимі бесіди, діалогу між собою. Це співпраця, взаємонавчання: вчитель – учень, учень – учень. При цьому вчитель і учень – рівноправні, рівнозначні суб’єкти навчання.
Номер слайду 7
МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАННЯСтворення ситуацій пізнавальної новизни;Створення ситуацій емоційно-ціннісних переживань;Створення ситуації зацікавленості;Опора на життєвий досвід;Розв’язання ситуативної задачі;Метод здивування;Навчальні дискусіїПізнавальні ігри.
Номер слайду 8
МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ І ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯПереконання значущості навчання;Заохочення успіхів у навчанні;Вправи з висунення та виконання вимог
Номер слайду 9
МЕТОДИ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІЕМОЦІЙНІНавчально-пізнавальна гра. Створення ситуації успіху. Вільний вибір завдання. Стимулююче оцінювання. Задоволення бажань бути вагомою особистістю
Номер слайду 10
ПІЗНАВАЛЬНІ- Пізнавальний інтерес- Опора на життєвий досвід- Розвивальна кооперація. Створення проблемної ситуаціїВикористання інтерактивних технологій. Виконання творчих завдань
Номер слайду 11
СОЦІАЛЬНІСтворення ситуації взаємодопомоги. Взаємоперевірка. Розвиток бажання бути корисним. Пошук контактів і співпраціЗацікавленість у результатах колективної праціВзаємоперевірка
Номер слайду 12
ВОЛЬОВІФормування відповідальностіВисунення навчальних вимог. Контрольне оцінювання. Прогнозування майбутньої діяльностіСамооцінка діяльності та її корекція