Презентація "Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у початковій школі у 2019-2020 н.р."

Про матеріал
Презентацію використовувати методистам початкових класів на семінарах для виступів перед аудіторією
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготуваламетодист початкової платформи Кирилівського методичного центру. Лещенко В. М.

Номер слайду 2

ОСНОВНІ ДОКУМЕНТИОрганізація освітньої діяльності у 1-4 кл. здійснюється відповідно до законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Указу Президента України від 13.10.2015 “Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 р.”, Концепції НУШ, Державного стандарту початкової освіти від 21.02.2018, Державного стандарту початкової освіти від 20.04.2011 р.

Номер слайду 3

Освітня програма. Освітня програма закладу розробляється на основі: Для 1-2 кл. - Державного стандарту початкової освіти від 21.02.2018, типових освітніх програм;Для 3-4 кл. - Державного стандарту початкової освіти від 20.04.2011 р., типових освітніх програм.

Номер слайду 4

Календарно-тематичне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарно-тематичних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя.

Номер слайду 5

Структура навчального року. Структура навчального року (за чвертями, півріччями, семестрами), тривалість навчального тижня, дня, занять, відпочинку між ними, інші форми організації освітнього процесу встановлюються закладом загальної середньої освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою. Рекомендуємо навчальний день у 1-2 класах розпочинати ранковими зустрічами, метою яких є створення психологічно комфортної атмосфери в класному колективі та формування в учнів мотивації до навчальної діяльності. Тривалість уроків у закладах освіти становить: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих класах - 40 хвилин. Тривалість канікул у закладах загальної середньої освіти протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів.

Номер слайду 6

ВЕРЕСЕНЬЖОВТЕНЬЛИСТОПАДГРУДЕНЬСІЧЕНЬП2916233071421284111825291623306132027 ПВ31017241815222951219263101724317142128 ВС4111825291623306132027411182518152229 СЧ51219263101724317142128512192629162330 ЧП61320274111825181522296132027310172431 ПС714212851219262916233071421284111825 СН1815222961320273101724181522295121926 НЛЮТИЙБЕРЕЗЕНЬКВІТЕНЬТРАВЕНЬЧЕРВЕНЬП3101724291623306132027411182518152229 ПВ41118253101724317142128512192629162330 ВС512192641118251815222961320273101724 СЧ613202751219262916233071421284111825 ЧП714212861320273101724181522295121926 ПС1815222971421284111825291623306132027 СН2916231815222951219263101724317142128 НІ СЕМЕСТРІІ СЕМЕСТРРІКСВЯТКОВІ ДНІ102.09-04.10215.10-15.11325.11-27.12413.01-21.02502.03-10.04621.04-29.05 ПОНЕДІЛОК5456542914.10; 09.03; 20.04; 11.05 ВІВТОРОК55566633 СЕРЕДА5546663225.12 ЧЕТВЕР55566633 П’ЯТНИЦЯ5556653201.05 КАНІКУЛИ07.10-13.1018.11-24.1130.12-12.0124.02-01.0313.04-19.0401.06-31.08 Календар на 2019-2020 навчальний рік

Номер слайду 7

Заповнення журналів. Фактичне виконання навчальної програми фіксується у Класному журналі відповідно до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015 № 412, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27.04.2015 за № 472/26917, та з урахуванням методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів закладів загальної середньої освіти (лист Міністерства освіти і науки України від 21.09.2015 № 2/2-14-1907-15).

Номер слайду 8

НУШ Нуш – ІМовно-літературна освітня галузь реалізується через інтегрований курс “Українська мова” і “Читання” . На неї відведено 7 навчальних годин. Рекомендовано розподіляти по 3,5 год. на кожний предмет. Під час складання розкладу радимо впродовж тижня планувати три уроки української мови і три уроки читання. Сьомий урок на одному тижні присвячувати розвитку зв’язного мовлення, а на іншому – роботі з дитячою книжкою. НУШ – ІІОсвітня галузь «Мовно-літературна» реалізується у навчальних предметах «Українська мова», «Іноземна мова» та інтегрованому курсі «Я досліджую світ». Вивчення української мови у 2 класі передбачає часовий розподіл програмового матеріалу між предметом «Українська мова» та інтегрованим курсом «Я досліджую світ» (мовно-літературна галузь), відповідно до якого 5 годин на тиждень використовується на вивчення української мови як окремого предмета, 2 години української мови на тиждень включені до інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (мовно-літературна галузь). Українська мова як окремий предмет вивчається як і у 1-му класі 5 годин на тиждень та інтегрує в собі українську мову та літературне читання.

Номер слайду 9

Мовно-літературна освітня галузь. Зміст та очікувані результати початкового курсу мовно-літературної освіти визначено за такими змістовими лініями: «Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовні явища».

Номер слайду 10

Математична освітня галузь. Зміст та очікувані результати навчання математики визначено за такими змістовими лініями: «Числа, дії з числами. Величини», «Геометричні фігури», «Вирази, рівності, нерівності», «Робота з даними», «Математичні задачі і дослідження».не слід вимагати від учнів словесних формулювань будь-яких властивостей; вони мають тільки пояснити кожний крок в обчисленнях. 2-му класі учні застосовують в обчисленнях знання таблиць множення чисел 2 і 3 та відповідних випадків ділення;

Номер слайду 11

Інтегрований курс “Я досліджую світ”Зміст природничої, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, технологічної, інформатичної освітніх галузей у другому класі об’єднуються, утворюючи інтегрований курс «Я досліджую світ», для якого типовим навчальним планом встановлено тижневе навантаження 3 год. Компетентнісний підхід — ключова ознака презентації змісту, процесу і результатів навчання в інтегрованому курсі. В основу навчання має бути покладено діяльнісний підхід, який покликаний змістити акценти в освіті на активну діяльність.формуванні особистісного ставлення до об'єктів вивчення належить практико-орієнтованим проектам, які передбачають вивчення природи рідного краю,залучати учнів другого класу і до участі у творчих проектах, що створює умови для потенціалу молодших школярів. Кінцевим продуктом творчого проекту можуть бути малюнок, журнал, альманах, газета, екологічний знак, плакат, постер, збірка, колективний колаж, відеофільм, вечір, свято, вистава, сценка, годівниця. У 2 класі значну увагу приділяють дослідницькому методу навчання, який передбачає організацію процесу отримання нових знань. Однією із пропонованих форм роботи у 2 класі є екскурсія (кожної пори року).

Номер слайду 12

Оцінювання навчальних досягнень. Оцінювання в 1-4 класах здійснюють відповідно до чинних нормативних документів.

Номер слайду 13

На допомогу…Окрім того, інформуємо, що Телеканалом ПЛЮСПЛЮС розроблено мультфільми для учнів 1-4 класів, які можуть бути використані під час навчання в закладах загальної середньої освіти.  «Світ чекає на відкриття» - навчальний, мотивуючий і розважальний проект для дітей, вчителів та батьків, а також проект «Це – наше, і це – твоє» - яскраві та зрозумілі розповіді  про геніальні винаходи, природні багатства, блискучі ідеї, що прославляють нашу країну на весь світ.  

Номер слайду 14

pptx
Додано
25 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку