Основними завданнями методичного супроводу викладання зарубіжної літератури в 2024/2025 навчальному році є: • СИСТЕМАТИЧНЕ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ З ПИТАНЬ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД РЕФОРМУВАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»; • УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ЕФЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА БАЗОВОМУ РІВНІ ТА В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ; • ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ; • РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТА; • МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ЗРОСТАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ І ЇХНЬОЇ УСПІШНОЇ АТЕСТАЦІЇ; • АКТИВІЗАЦІЯ РОБОТИ ЩОДО СТВОРЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ВІДЕОТЕК, ВІДЕОУРОКІВ, ІНТЕРАКТИВНИХ ТАБЛИЦЬ І ПЛАКАТІВ.
«Учитель року – 2025» в номінації «Зарубіжна література», який буде проходити у 2024/2025 навчальному році. Враховуючи результати проведених конкурсів, слід звернути увагу на: • високий рівень володіння програмовим матеріалом, літературознавчим компонентом, загальну фахову ерудицію учасника; • нестандартні підходи до подання матеріалів та його науковий рівень підготовки; • використання сучасних стратегій візуалізації; • систему роботи педагога; • знання методики й методології предмета; • використання досвіду вчителів України та області.
Головна мета вивчення зарубіжної літератури ПРИЛУЧЕННЯ УЧНІВ ДО ЗДОБУТКІВ КЛАСИЧНОЇ Й СУЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ РІЗНИХ КРАЇН І НАРОДІВ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНИХ ЧИТАЧІВ, ЗДАТНИХ ТВОРЧО СПРИЙМАТИ, КРИТИЧНО ОЦІНЮВАТИ Й НАСОЛОДЖУВАТИСЯ ХУДОЖНІМИ ТВОРАМИ БРАТИ УЧАСТЬ У РІЗНОМАНІТНИХ КОМУНІКАТИВНИХ СИТУАЦІЯХ ТА ВЗАЄМОДІЇ (ЗОКРЕМА ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ), НА ПІДСТАВІ ПРОЧИТАНИХ ХУДОЖНІХ ТЕКСТІВ І МЕДІАТЕКСТІВ, ВІДПОВІДНО ДО КОНТЕКСТУ
ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЗДІЄСНЮЄТЬСЯ БЕЗ БАЛІВ ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ Є ПОСТІЙНЕ (ПОТОЧНЕ) У РЕКОМЕНДАЦІЯХ МОВА НЕ ЙДЕ, ЩО УЧИТЕЛІ МАЮТЬ ВИСТАВЛЯТИ ПОТОЧНІ ОЦІНКИ ЗАВДАННЯ НА УРОЦІ ФОРМУЛЮЮТЬСЯ ТАК, ЩОБ ПОБАЧИТИ, ЧИ ДОСЯГЛИ УЧНІ ГРУПИ РЕЗУЛЬТАТІВ ІЗ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ.
Перелік методів та інструментів для формувального та підсумкового оцінювання УСНЕ ОПИТУВАННЯ (ІНДИВІДУАЛЬНЕ, ГРУПОВЕ) ПИСЬМОВІ ЗАВДАННЯ (ТЕСТ, ДИКТАНТ, ПЕРЕКАЗ, ТВІР) САМООЦІНЮВАННЯ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ (ПРОЄКТ, СХЕМА, ТАБЛИЦЯ) ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ АНАЛІЗ ПОРТФОЛІО ЗАВДАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІТ КОМПЛЕКСНЕ ОЦІНЮВАННЯ
Серед оновлених корисних матеріалів рекомендуємо такі: Зарубіжна література. 6 клас. Онлайн-школа (аудіокниги): https://www.youtube.com/playlist?list=PLWo0CEZSHZnwreZQ3A__ZQWZt6tyC5Wp. 2. Зарубіжна література. 7 клас: https://xtiles.app/65b618f09a4af034db1072fd (Ніколенко О.М. та ін.). 3. Онлайн-платформа «Плейтен» до підручника «Зарубіжна література. 7 клас»: https://platen-academia.com.ua/ (електронна хрестоматія, аудіохрестоматія, відеохрестоматія, експрес-уроки, мультимедійні презентації, у світі мистецтв).