Презентація "Методичні вимоги забезпечення наступності між учнями початкової та середньої ланки."

Про матеріал

Пропоную презентацію, яка ознайомить вчителів з методичними вимогами щодо забезпечення перспективності та наступності у вивченні математики. Адже наступність є однією з обов'язкових умов для здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв'язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичні вимоги забезпечення наступності між учнями початкової та середньої ланки. Підготував вчитель початкових класів ЗНВК №42 Косса Інна Володимирівна

Номер слайду 2

Наступність – необхідна умова при викладанні математики. Наступність є однією з обов'язкових умов для здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв'язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти.r

Номер слайду 3

Наступність:передбачає взаємозв'язок та узгодженість у змісті, організаційно-методичному забезпеченні навчального процесу на різних етапах і ступенях навчання;- забезпечує реалізацію інших дидактичних принципів - науковості, систематичності, послідовності, доступності;- установлює зв'язки між новими та раніше здобутими знаннями як елементами цілісної системи; забезпечує їх подальший розвиток та осмислення на новому, вищому рівні;- сприяє підготовці учнів до оволодіння новими, більш складними знаннями та вміннями в майбутньому;

Номер слайду 4

Наступність:- налагоджує зв'язки між знаннями, які повідомляються на одному уроці й у різних темах курсу математики;- вказує, що на наступному етапі навчання не потрібно затримувати учнів на рівні попереднього, конструктивніше відновлювати старе у процесі наступної роботи над новим матеріалом;-здійснює послідовний зв'язок у роботі окремих класів і шкільних ступенів шляхом застосування таких засобів, як: узгодження програми, підручника, навчального посібника, повторення навчального матеріалу, проведення узагальнюючих уроків.r

Номер слайду 5

Мета освіти в початковій школі : всебічний загальний розвиток дітей з урахуванням специфіки шкільного життя поряд з освоєнням найважливіших навчальних навичок у читанні, письмі, математиці та ін.

Номер слайду 6

Вимоги щодо забезпечення перспективності та наступності :довготривале і нерозривне співробітництво системна і планова робота; комплексні та інтегровані завдання;r

Номер слайду 7

Навчання математики в початковій школі є фундаментом для продовження учнями математичної освіти.

Номер слайду 8

Основа основ у курсі математики початкових класів – прості задачі. Найголовніше – навчити дітей мислити.

Номер слайду 9

Щоб адаптація учнів пройшла більш успішно, потрібно вивчати програму з математики для 5 класу.

Номер слайду 10

На які ж теми необхідно звернути більш пильну увагу в 4 класі?Нумерація багатоцифрових чисел у межах 1000000, читання, запис цих чисел, поняття «клас», «розрядна одиниця». Нумерація багатоцифрових чисел у межах 1000000, читання, запис цих чисел, поняття «клас», «розрядна одиниця». Задачі на рух. Складні рівняння. Розв’язування задач у непрямій формі. Ділення на 10, 100 і 1000 з остачею. Визначення кількості цифр у частці. Знаходження частки від числа, числа за його частиною.

Номер слайду 11

 Методичні вимоги для вчителів початкових класів. Забезпечувати всебічний розвиток особистості молодшого школяра. У засвоєнні математичних знань, умінь і навичок спиратись на сформовані в дітей до школи пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси. Процес навчання будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на оптимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування математичних умінь. Спиратись тільки на досягнутий рівень розвитку дітей; не вважати неповноцінним той рівень досягнень деяких дітей, який не відповідає віковим стандартам. Поступово урізноманітнювати й ускладнювати форми, методи та прийоми роботи з учнями, структуру уроківматематики. Систематично формувати, закріплювати та розвивати в учнів уміння та навички виконувати домашні завдання, навички самостійної навчальної праці. Розвивати мислення, пам'ять, увагу. Розвивати творчі здібності учнів на уроці математики. Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчання, підтримувати тісний зв'язок з учителями старших класів. Проводити навчально-виховну роботу на доступному для учнів, але достатньо високому рівні труднощів для оптимального використання та розвитку їхніх сил і можливостей.

Номер слайду 12

Бажаємо успіхів!r

pptx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
1711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку