Пропоную презентацію, яка ознайомить вчителів з методичними вимогами щодо забезпечення перспективності та наступності у вивченні математики. Адже наступність є однією з обов'язкових умов для здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв'язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти.
Наступність – необхідна умова при викладанні математики. Наступність є однією з обов'язкових умов для здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв'язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти.r
Наступність:передбачає взаємозв'язок та узгодженість у змісті, організаційно-методичному забезпеченні навчального процесу на різних етапах і ступенях навчання;- забезпечує реалізацію інших дидактичних принципів - науковості, систематичності, послідовності, доступності;- установлює зв'язки між новими та раніше здобутими знаннями як елементами цілісної системи; забезпечує їх подальший розвиток та осмислення на новому, вищому рівні;- сприяє підготовці учнів до оволодіння новими, більш складними знаннями та вміннями в майбутньому;
Наступність:- налагоджує зв'язки між знаннями, які повідомляються на одному уроці й у різних темах курсу математики;- вказує, що на наступному етапі навчання не потрібно затримувати учнів на рівні попереднього, конструктивніше відновлювати старе у процесі наступної роботи над новим матеріалом;-здійснює послідовний зв'язок у роботі окремих класів і шкільних ступенів шляхом застосування таких засобів, як: узгодження програми, підручника, навчального посібника, повторення навчального матеріалу, проведення узагальнюючих уроків.r
На які ж теми необхідно звернути більш пильну увагу в 4 класі?Нумерація багатоцифрових чисел у межах 1000000, читання, запис цих чисел, поняття «клас», «розрядна одиниця». Нумерація багатоцифрових чисел у межах 1000000, читання, запис цих чисел, поняття «клас», «розрядна одиниця». Задачі на рух. Складні рівняння. Розв’язування задач у непрямій формі. Ділення на 10, 100 і 1000 з остачею. Визначення кількості цифр у частці. Знаходження частки від числа, числа за його частиною.
Методичні вимоги для вчителів початкових класів. Забезпечувати всебічний розвиток особистості молодшого школяра. У засвоєнні математичних знань, умінь і навичок спиратись на сформовані в дітей до школи пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси. Процес навчання будувати на осмисленні та усвідомленні знань, на оптимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування математичних умінь. Спиратись тільки на досягнутий рівень розвитку дітей; не вважати неповноцінним той рівень досягнень деяких дітей, який не відповідає віковим стандартам. Поступово урізноманітнювати й ускладнювати форми, методи та прийоми роботи з учнями, структуру уроківматематики. Систематично формувати, закріплювати та розвивати в учнів уміння та навички виконувати домашні завдання, навички самостійної навчальної праці. Розвивати мислення, пам'ять, увагу. Розвивати творчі здібності учнів на уроці математики. Психологічно готувати учнів до переходу на предметну систему навчання, підтримувати тісний зв'язок з учителями старших класів. Проводити навчально-виховну роботу на доступному для учнів, але достатньо високому рівні труднощів для оптимального використання та розвитку їхніх сил і можливостей.